AndroidHealthClinic

Gastric pentadecapeptide BPC-157, heelt alles?

Bezoekers in dit topic

Als je dat potje op ze kop houd zie je toch dat je naald in de vloeistof zit?
Doorzichtige vloeistof zie je idd niet goed in de spuit.

Ik ga ook eens kijken hiervoor.
Loop al vreselijk lang met schouder klachten
 
Kheb 3 vials dus komt wel goed. Hoelang werkt bpc eigenlijk effectief?
 
M'n eerste vialtje bpc is er doorheen. Merk dat ik erg moe wordt na inname van bpc. Hebben jullie dat ook?
 
M'n eerste vialtje bpc is er doorheen. Merk dat ik erg moe wordt na inname van bpc. Hebben jullie dat ook?
ik had dat niet, nam het altijd sochtends gelijk bij het opstaan en nam +-100-150mcg en gekocht bij uk-peptides
 
M'n eerste vialtje bpc is er doorheen. Merk dat ik erg moe wordt na inname van bpc. Hebben jullie dat ook?

Het reageert een beetje op je imuumsysteem, wellicht ook mede doordat het anabolisch en hormonaal bevorderend werkt. Je vermoeidheid zal wel tijdelijk zijn...
 
Het reageert een beetje op je imuumsysteem, wellicht ook mede doordat het anabolisch en hormonaal bevorderend werkt. Je vermoeidheid zal wel tijdelijk zijn...

Goed dat je het zegt. Had niet echt gelezen over het anabolisch effect. Had dit weekend wat gedronken. Moet ik dus zeker mee oppassen.
 
Goed dat je het zegt. Had niet echt gelezen over het anabolisch effect. Had dit weekend wat gedronken. Moet ik dus zeker mee oppassen.

Tjaaa.. alcohol breekt alle anabolische processen af in je lichaam
 
Cools ik heb NACL water gekocht bij Viata. Het zijn ampullen van 20ml, maar kost niks. nu staat er op de bijsluiter; natrium chloride 0.9%, oplosmiddel voor parenteraal gebruik.
Ik neem aan dat ik dit ook gewoon in de kleine hoeveelheid subcutaan kan gebruiken?
en dat het alleen door het grote volume aangenomen dat de hele hoeveelheid parenteraal gebruikt wordt?
 
Cools ik heb NACL water gekocht bij Viata. Het zijn ampullen van 20ml, maar kost niks. nu staat er op de bijsluiter; natrium chloride 0.9%, oplosmiddel voor parenteraal gebruik.
Ik neem aan dat ik dit ook gewoon in de kleine hoeveelheid subcutaan kan gebruiken?
en dat het alleen door het grote volume aangenomen dat de hele hoeveelheid parenteraal gebruikt wordt?

Glazen breekampullen? Is het ook steriel water (voor injectie)? Normaal is dit flesjes van 2 of 5ml.

Ik raad meestal flesjes aan van 2ml, met 5ml ben je meestal niets (bij ampullen) en grotere hoeveelheden (100ml flesjes met rubber bv.) kan je max 6 weken gebruiken.
 
Glazen breekampullen? Is het ook steriel water (voor injectie)? Normaal is dit flesjes van 2 of 5ml.

Ik raad meestal flesjes aan van 2ml, met 5ml ben je meestal niets (bij ampullen) en grotere hoeveelheden (100ml flesjes met rubber bv.) kan je max 6 weken gebruiken.
ja het is ook voor injectie (parenteraal, dus via de ader of in infuus) alleen zit er dus 20ml in 1 ampul. ik trek er 1 ml uit en gooi de rest weg.
die infuus zak was een grap natuurlijk he ;-)
ik heb nu deze; Nacl 0,9% 20ml 10 stuks kopen? € 8.07 bij Viata
zoals je ziet kost het niks, dus gooi gewoon weg wat ik niet nodig heb.
 
ja het is ook voor injectie (parenteraal, dus via de ader of in infuus) alleen zit er dus 20ml in 1 ampul. ik trek er 1 ml uit en gooi de rest weg.
die infuus zak was een grap natuurlijk he ;-)
ik heb nu deze; Nacl 0,9% 20ml 10 stuks kopen? € 8.07 bij Viata
zoals je ziet kost het niks, dus gooi gewoon weg wat ik niet nodig heb.

Ah die ken ik, ook altijd gebruikt, maar dan flesjes van 2ml. Prijs verschilt niet sterk, dus 20ml kan ook gewoon.
 
Krijg beetje last van mn buik by het injecteren rondom de navel. Zijn nog andere 'chille' injectie spots?
 
Beter is in je zwembandje aan de zijkant dus
 
Back
Naar boven