MuscleMeat

Gastric pentadecapeptide BPC-157, heelt alles?

Bezoekers in dit topic

zet em zelf im in me frontdelt.
 
Krijg beetje last van mn buik by het injecteren rondom de navel. Zijn nog andere 'chille' injectie spots?

Hou je er ook rekening mee dat dit niet te kort bij de navel mag? 5cm vanaf blijven. Maar zoals Bosco aangeeft kan het ook in de zijkant (beter eigenlijk).
 
Zou dit ook helpen bij tendinitis aan de ellebogen?
 
Zou dit ook helpen bij tendinitis aan de ellebogen?

Dat is mogelijk, weet je alleen zeker door te proberen. Heb al positieve ervaringen gelezen, maar ook waar het niet bij werkte.
 
Hou je er ook rekening mee dat dit niet te kort bij de navel mag? 5cm vanaf blijven. Maar zoals Bosco aangeeft kan het ook in de zijkant (beter eigenlijk).

Jaa ik deed ook telkens 5cm er vanaf maar krijg er telkens veel buikpijn van. Neem dagelijks 150mcg bpc.
 
Jaa ik deed ook telkens 5cm er vanaf maar krijg er telkens veel buikpijn van. Neem dagelijks 150mcg bpc.

Toevallig je bpc gemengd met bac water?
 
Toevallig je bpc gemengd met bac water?

Ja misschien is nacl beter. Hebben niet meer mensen met bac water last van buikpijntje en opgeblazen gevoel?
 
Ja misschien is nacl beter. Hebben niet meer mensen met bac water last van buikpijntje en opgeblazen gevoel?

Ja, is beter ;) Bac water kan voor irritatie zorgen. Meng je 1ml bij de bpc? Dat is voldoende, bij teveel bac water hebben meer mensen last. Maar als je gevoelig bent kan lage hoeveelheid dit al geven.
 
Ja, is beter ;) Bac water kan voor irritatie zorgen. Meng je 1ml bij de bpc? Dat is voldoende, bij teveel bac water hebben meer mensen last. Maar als je gevoelig bent kan lage hoeveelheid dit al geven.

1,5ml ongeveer. Ooh vandaar next vial met nacl proberen.
 
Misschien is het al eerder gevraagd of gezegd, maar zou er ook iets bestaan dat werkt bij scheurtjes in tussenwervelschijven?
En uiteraard de daaruit voortvloeiende klachten ?
 
Misschien is het al eerder gevraagd of gezegd, maar zou er ook iets bestaan dat werkt bij scheurtjes in tussenwervelschijven?
En uiteraard de daaruit voortvloeiende klachten ?

De kans bestaat dat bpc-157 werkt daarvoor, maar nog geen bevestigend onderzoek van gelezen.

Andere middelen kan ik me niet meteen bedenken.
 
De kans bestaat dat bpc-157 werkt daarvoor, maar nog geen bevestigend onderzoek van gelezen.

Andere middelen kan ik me niet meteen bedenken.

tb500 of zo iets?
 
Een GEWELDIGE peptide. Revitaliseert ook de dopaminereceptoren in het brein.
 
Goede vraag, nergens over gelezen. Ik weet wel dat je hydrogel, hyaluronzuur of cellen kan injecteren. Zou het wel aan een professional overlaten.

Als bpc werkt zou ik meteen 10potjes bestellen voor MN knietjes :p

Deze dude spuit het zowat in z'n knie:

Dat hyaluronzuur wil ik iedereen afraden, hebben ze in mijn enkel gebruikt en ik kreeg zwelling, koorts en zeer hoge hartslag, dus mogelijk anafylaxis. Ergste pijn van mijn leven voor 4 uur, mn enkel zat net onder een pletwals.

Maar ik ben zeer benieuwd wat dit zou kunnen doen voor mijn enkel, en voor mn Tietze-Syndroom.
 
Gaat dit voor pijnlijke knieën meer goeds doen dan TB500? Tb is wat beter verkrijgbaar en misschien toch maar eens kijken...

Edit: wow damn sorry voor de kick. Had niet gezien dat zo'n oud topic was
 
Gaat dit voor pijnlijke knieën meer goeds doen dan TB500? Tb is wat beter verkrijgbaar en misschien toch maar eens kijken...

Edit: wow damn sorry voor de kick. Had niet gezien dat zo'n oud topic was

Hangt ervan af wat je juist aan je knieën hebt, maar ik denk in de meeste gevallen het proberen waard. Het is even goed verkrijgbaar als TB500 (thymosin beta 4).

Niets mis mee met het topic te bumpen ;)
 
Jammer dat bcp en tb 500 niet verkrijgbaar zijn op voorschrift ofzo. Ik heb ook last van allerlei dingen waarbij deze mss zouden kunnen helpen.
 
Hangt ervan af wat je juist aan je knieën hebt, maar ik denk in de meeste gevallen het proberen waard. Het is even goed verkrijgbaar als TB500 (thymosin beta 4).

Niets mis mee met het topic te bumpen ;)
ik ga er eens achteraan, thanks bruhh
 
Back
Naar boven