MuscleMeat

Forum Challenge N°4 Deadlift for reps

Bezoekers in dit topic

Het zou super episch zijn als een vrouw de deadlift challenge gaat winnen, ik zal alvast aanvragen om de blauwe banner roze te laten maken :D

hoezo zou het episch zijn? deze challenge is gewoon heel erg in het voordeel voor vrouwen
 
ook niet zon beetje nee xD

Ah non ? Hoeveel mannen ken je die 175kg kunnen reppen en hoeveel vrouwen ken je die 75kg kunnen reppen ?
Aangezien de mannen gemiddeld 20 reps doen en SP er 24 deed lijkt me dat het wel eerlijk is zo, minder roepen en meer liften, guys.
 
Ah non ? Hoeveel mannen ken je die 175kg kunnen reppen en hoeveel vrouwen ken je die 75kg kunnen reppen ?
Aangezien de mannen gemiddeld 20 reps doen en SP er 24 deed lijkt me dat het wel eerlijk is zo, minder roepen en meer liften, guys.

i don't mind honestly, zoals ik zei, sommige hebben mannen voordeel sommige hebben vrouwen voordeel. ik gun het de damens volledig.
maar toch even voor de grap:

voor een vrouw van 65kg is 75kg 78.7 wilks.
voor een man van 90kg is 175kg 111.7 wilks.
 
i don't mind honestly, zoals ik zei, sommige hebben mannen voordeel sommige hebben vrouwen voordeel. ik gun het de damens volledig.
maar toch even voor de grap:

voor een vrouw van 65kg is 75kg 78.7 wilks.
voor een man van 90kg is 175kg 111.7 wilks.

Nou, normaal hadden de mannen 200kg moeten doen en de vrouwen 65kg als het van mij afhing maar na beraad hebben we de gewichten aangepast....
Ik train vaker met sterke vrouwen en ik zie hun zeker niet zomaar allemaal 90 sec. los gaan op 75kg deadlift, zelfs niet die meid bij ons die vorige week +60 sec. farmerhold deed met 70kg farmers....
 
gvd nu wil ik de 20 halen :roflol:
 

Ik deed eens 18 reps met een auto, telt dat ook ?

Ik denk niet dat ik met pronated grip de 25 haal en ik doe niet aan mixed grip, hook grip op zo een aantal reps is overkill.

(met straps haal ik het vast ook niet hoor, geen idee, ik doe niet aan reps :roflol:)
 
Nou, normaal hadden de mannen 200kg moeten doen en de vrouwen 65kg als het van mij afhing maar na beraad hebben we de gewichten aangepast....
Ik train vaker met sterke vrouwen en ik zie hun zeker niet zomaar allemaal 90 sec. los gaan op 75kg deadlift, zelfs niet die meid bij ons die vorige week +60 sec. farmerhold deed met 70kg farmers....

Je hebt sterkere vrouwen nodig :D

Denk dat de gemiddelde sterke lifter hier 250-300 trekt bij mannen en 120-160 bij de vrouwen, dus voor mannen 58-70% 1RM en voor vrouwen is het 47-63% in mijn schatting.
Overigens is het maar een forum challlenge en zijn er altijd mensen in het voordeel, ik ben als dikzak ook zwaar in het voordeel wat gewicht betreft (niet qua cardio though :p)
 
Je hebt sterkere vrouwen nodig :D

Denk dat de gemiddelde sterke lifter hier 250-300 trekt bij mannen en 120-160 bij de vrouwen, dus voor mannen 58-70% 1RM en voor vrouwen is het 47-63% in mijn schatting.
Overigens is het maar een forum challlenge en zijn er altijd mensen in het voordeel, ik ben als dikzak ook zwaar in het voordeel wat gewicht betreft (niet qua cardio though :p)

Buiten het PL-hok niet volgens mij hoor ;)
En bij de pull up challenge en bw squat was je dan weer in het nadeel, zo is er altijd wel iets voor iemand maar het leuke is dat er elke maand een nieuwe challenge komt en er sowieso ooit wel eentje tussen moet zitten die op je lijf is geschreven, over een x-aantal jaar is dan iedereen elite :D
 
Buiten het PL-hok niet volgens mij hoor ;)
En bij de pull up challenge en bw squat was je dan weer in het nadeel, zo is er altijd wel iets voor iemand maar het leuke is dat er elke maand een nieuwe challenge komt en er sowieso ooit wel eentje tussen moet zitten die op je lijf is geschreven, over een x-aantal jaar is dan iedereen elite :D

Ik wist niet dat er ook zoiets als buiten het PL hok bestond ;)
 
Ik deed eens 18 reps met een auto, telt dat ook ?
Schrijf een challenge uit, de vrouwen moeten dan een bumper doen ;) Voor de rest zijn er genoeg challenges waarin iedereen wel eens zijn gading vindt imo
 
Schrijf een challenge uit, de vrouwen moeten dan een bumper doen ;) Voor de rest zijn er genoeg challenges waarin iedereen wel eens zijn gading vindt imo

Precies ! Nu ben ik ergens wel geneigd om voor de volgende challenge een poll aan te maken alhoewel ik dit aanvankelijk uit principe niet wou doen omdat het nog altijd het forum is dat met de challenges moet komen maar aan de andere kant moeten jullie het wel leuk blijven vinden ook en moet er uiteraard genoeg animo voor blijven.
 
Back
Naar boven