XXL Nutrition

Kuurlog test tren

Bezoekers in dit topic

Lever kapot?
 
Zojuist vernomen dat TS ook is begonnen met HGH.
 
Mag hopen dat dit een grapje is. Lijkt me ook sterk dat hij daar geld voor heeft.
 
Ik vind beide oefeningen wel lekker!
Heb vanacht trouwens bijna niet geslapen en als ik al sliep dan werd ik vevolgens wakker met een natte rug.. zou dit de tren al zijn of begin ik ziekjes te worden?
Komt door de tren,zullen nog meer zweterige nachten komen:lol: en btw heb je nog geen mooie dromen gehad?
 
waarom ga je snachts zweten van tren dan?
Is een vrij bekent neveneffect van tren als ts echt veel opzoekwerk had gedaan naar zijn kuur en de neveneffecten had hij dit geweten alsook de slechte dromen,achterdochtigheid,je karakter veranderd helemaal maar dat wil
Je zelf niet toegeven je komt er wel achter als je off tren gaat :p
 
Is een vrij bekent neveneffect van tren als ts echt veel opzoekwerk had gedaan naar zijn kuur en de neveneffecten had hij dit geweten alsook de slechte dromen,achterdochtigheid,je karakter veranderd helemaal maar dat wil
Je zelf niet toegeven je komt er wel achter als je off tren gaat :p
TS heeft het momenteel veel te druk met chanten...
 
Is een vrij bekent neveneffect van tren als ts echt veel opzoekwerk had gedaan naar zijn kuur en de neveneffecten had hij dit geweten alsook de slechte dromen,achterdochtigheid,je karakter veranderd helemaal maar dat wil
Je zelf niet toegeven je komt er wel achter als je off tren gaat :p

Probeer 0 opzoekwerk :)
 
TS heeft het momenteel veel te druk met chanten...
Heb terjuist de hele log doorgelezen,lijkt wel op een troll maar vindt het wel grappig om te lezen allemaal dus volg ik maar even. Als het geen troll is leert hij er hopelijk wat uit:)
 
Dat van zen snicker en cola zero of heeft hij nog een logje:laugh:

Hij had zen voeding ergens gepost en er stond bij dat wij moesten bevestigen dat het goed was :)

was idd snickers en 3 x de week chicken nuggets en 2 hamburger maaltijden gebakken in goede olie want het was vloeibare olie.
 
Nog meer nieuws! TS schijnt een chick aan de haak te hebben geslagen.
 
Back
Naar boven