AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en dan beginnen met aas,dan verschieten ze ervan dat ze worden uitgelachen. Dit zijn dus de mensen die na een paar jaar alle problemen hebben die je kan inbeelden en de sport in een slecht daglicht brengen.zouden beter eens zien dat ze het trainen een jaartje volhouden en beetje deftig kunnen eten.
 
Nog meer nieuws! TS schijnt een chick aan de haak te hebben geslagen.
Mag ik onbeleefd zijn en vragen wie of wat jouw bronnen zijn voor al deze betrouwbare informatie?
 
Is een vrij bekent neveneffect van tren als ts echt veel opzoekwerk had gedaan naar zijn kuur en de neveneffecten had hij dit geweten alsook de slechte dromen,achterdochtigheid,je karakter veranderd helemaal maar dat wil
Je zelf niet toegeven je komt er wel achter als je off tren gaat :p

Ja ik heb het ook weleens gelezen, maar vraag me af waarom, en waarom ook snachts bij het slapen terwijl je eigenlijk in rustmodes zit.

Wat betreft karakter veranderingen van tren, ik kan me daar moeilijk wat bij voorstellen, enige voorbeelden ? haha
 
Oh man waarom heb ik deze nooit eerder gezien
 
Ja ik heb het ook weleens gelezen, maar vraag me af waarom, en waarom ook snachts bij het slapen terwijl je eigenlijk in rustmodes zit.

Wat betreft karakter veranderingen van tren, ik kan me daar moeilijk wat bij voorstellen, enige voorbeelden ? haha
het versterkt vooral je karakter,als je iemand bent die rap kwaad is zul je onder tren eens zo snel triggeren.ik heb bv een hekel als ik iets 3x moet herhalen,onder de tren werd ik al ambetant als ik iets moest herhalen:laugh:. merkte dit ookwel in men relatie op de duur was ik gewoon geirriteerd door niets,als ik dan een slechte workout had moest ze me zeker laten doen:devil:maar ze wist aan wat het lag en heeft het doorstaan,dan weet je direct dat je de juiste hebt;)
 
Valt er niet meer te loggen of nog steeds dronken?

Hey jongens sorry heb een paar dagen niet kunnen loggen, heb namelijk knallende ruzie met me vriendin en op het werk... gaat allemaal ff niet zo goed en snachts slaap ik niet en overdag wel.. dus heb even geen behoefte aan loggen sorry
 
En nee diegene die over HGH praat is dikke bullshit ken die persoon niet
 
Hey jongens sorry heb een paar dagen niet kunnen loggen, heb namelijk knallende ruzie met me vriendin en op het werk... gaat allemaal ff niet zo goed en snachts slaap ik niet en overdag wel.. dus heb even geen behoefte aan loggen sorry
ik slaap ook op men werk,je moet gewoon de juiste job vinden:rolleyes:
 
Hey jongens sorry heb een paar dagen niet kunnen loggen, heb namelijk knallende ruzie met me vriendin en op het werk... gaat allemaal ff niet zo goed en snachts slaap ik niet en overdag wel.. dus heb even geen behoefte aan loggen sorry


Dit is waarom je niet zonder kennis tren pakt in je eerste kuur.
 
Dit is waarom je niet zonder kennis tren pakt in je eerste kuur.

Zou er een verband zijn tss de tren en het slechte slapen en de ruzie met zn vriendin en alle andere shit? :)
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
slaap heerlijk op tren hoor :)
 
de tren speelt goed met je kop of wat?
 
Ja ik weet dat het niet helemaal puntje perfect is maar ik ging door tot failure dus had eigenlijk iets eerder moeten filmen
 
Back
Naar boven