Fitness Seller

ecto to eckt groo'

Bezoekers in dit topic

Zei je daar nou net een "langzame" bulk op 4000 Kcal :D? Man man man haha.

Heb je echt bokslessen of doe je zelf wat op een boksbal?
Lessen/training. We hebben wekelijks een/twee trianingen en die zijn dan techniek oefenen voor een half uurtje, gevolgd door een half uurtje sparren. De leukste cardio die ik ooit heb ontdekt :D
Twee keer kan ik helaas bijna nooit inpassen, ik zou het namelijk graag meer doen. Ik word nog wel beter, maar ik weet zeker dat het veel sneller zou gaan als ik er wat meer frequentie in had.
Ik heb er overigens absoluut geen talent voor, ik ben van mijzelf niet explosief genoeg :o
 
Zei je daar nou net een "langzame" bulk op 4000 Kcal :D? Man man man haha.

Heb je echt bokslessen of doe je zelf wat op een boksbal?
Overigens is 4000 als ik weer veel in de horeca ga werken waarschijnlijk net aan op onderhoud :roflol: op werkdagen gooi ik er standaard 500 bovenop
 
Lessen/training. We hebben wekelijks een/twee trianingen en die zijn dan techniek oefenen voor een half uurtje, gevolgd door een half uurtje sparren. De leukste cardio die ik ooit heb ontdekt :D
Twee keer kan ik helaas bijna nooit inpassen, ik zou het namelijk graag meer doen. Ik word nog wel beter, maar ik weet zeker dat het veel sneller zou gaan als ik er wat meer frequentie in had.
Ik heb er overigens absoluut geen talent voor, ik ben van mijzelf niet explosief genoeg :o

Waar blijven die powercleans en box jumps in je trainingsschema dan :P!
Hadden wij hier in de buurt maar zulke boks oefeningen dan had ik dit meteen gedaan :). Alhoewel hier in de buurt wel kickbox lessen worden gegeven door een redelijk "bekende" bokser (Patrick veenstra). Hier moet je alleen ook weer krachttraining in doen en is aardig prijzig haha.
 
Overigens is 4000 als ik weer veel in de horeca ga werken waarschijnlijk net aan op onderhoud :roflol: op werkdagen gooi ik er standaard 500 bovenop

Aan de ene kant droom ik ervan dat 4000 mijn onderhoud zou zijn, aan de andere kant ook weer niet :D. Alhoewel dat ik op trainingsdagen waarbij ik ook naar school moet fietsen ook wel 3500 calorieën mag eten om op onderhoud te zitten i.v.m. 40 km fiets tochten :D.
 
Waar blijven die powercleans en box jumps in je trainingsschema dan :P!
Hadden wij hier in de buurt maar zulke boks oefeningen dan had ik dit meteen gedaan :). Alhoewel hier in de buurt wel kickbox lessen worden gegeven door een redelijk "bekende" bokser (Patrick veenstra). Hier moet je alleen ook weer krachttraining in doen en is aardig prijzig haha.
Op het moment paste het niet, maar het idee speelt wel in mijn hoofd. Alleen train ik nu al snel 1.5 uur per keer en ik heb buiten stage, werk en de gym ook graag nog een leven ;)
 
Nette deadlift!
Erg herkenbaar trouwens dat horeca-onderhoud. Werk in de vakantie ook 40+ uur per week in een restaurant en dan vliegen de vetjes eraf, als je je kcal niet flink ophoogt :) Gelukkig zorgt de keuken daar vaak voor :D
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Op het moment paste het niet, maar het idee speelt wel in mijn hoofd. Alleen train ik nu al snel 1.5 uur per keer en ik heb buiten stage, werk en de gym ook graag nog een leven ;)

Dat kan ik helemaal begrijpen :).
 
Overigens is 4000 als ik weer veel in de horeca ga werken waarschijnlijk net aan op onderhoud :roflol: op werkdagen gooi ik er standaard 500 bovenop
Werk je ook in horeca?

Tis best leuk, maar ik moet ook veel eten dan. Gelukkig mag ik vaak patat of toetjes hebben :D
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Misschien een domme vraag, maar hoezo moet je in de horeca dan zoveel eten?
Vanwege het constant heen en weer lopen of de lange avonduren?
 
Misschien een domme vraag, maar hoezo moet je in de horeca dan zoveel eten?
Vanwege het constant heen en weer lopen of de lange avonduren?
Voornamelijk het lopen, volgens mijn stappenteller verbrand ik zo 500 kcal meer in 7 uurtjes
 
Maandag 3-4
De cut is begonnen!

Benchpress
6x90 repout
5x90

Squat belt
8x145 PR (e1rm 180)
5x135

Chin ups bw+10
8
8
7

Press
8x50
7x55
6x55

Facepulls
3x15x26

Ik ga voor de rest van de cut over op een 5x3 voor mijn zware trainingen, en zware squat en bench opsplitsen naar maandag en vrijdag. Ik denk dat dat meer gaat doen voor mijn krachtbehoud dan tegen beter weten in proberen prs te zetten.
 
k ga voor de rest van de cut over op een 5x3 voor mijn zware trainingen, en zware squat en bench opsplitsen naar maandag en vrijdag. Ik denk dat dat meer gaat doen voor mijn krachtbehoud dan tegen beter weten in proberen prs te zetten.
:thumbup: juist, als je tijdens het cutten op niveau kan blijven is dat al mooi. prs komen in je bulk wel weer
nog wel ff een mooie pr op je squat neer gezet
 
Woensdag 5-4
Deload training

Press
5x60
5x62.5
3x65
5x60

Squat
5x100
5x100
5x100

Pull ups bw
10
10
10

Benchpress
10x75
5x75
5x75

Face pulls
15x26
15x26
15x26

Straks boksen
 
Laatst bewerkt:
Jezus 100kg squat, dat terwijl het een deload is
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Vrijdag 7-4

Squat belt
5x3x145

Bench
9x80
8x80
8x80

Chin ups bw
11
10
10

Close grip bench
8x60
8x60
 
Maandag 10-4

Benchpress
5x3x90
Een wat smallere grip geprobeerd, gelijk een stuk stabieler en sterker onderin, hier ga ik wat meer mee spelen want gezien mijn press max is een tricepsdominantere techniek wel wenselijk bij mij

Squat beltless
10x112.5
8x115
Uitbouwen naar 2x10x115 :D

Chin ups bw
12
9
8

Press
8x50
7x55
Beetje met grip geëxperimenteerd, ik ga proberen naar 2x8x55 uit te bouwen

Face pulls
15x33
12x33
 
Woensdag 12-4

Press
5x62.5
5x62.5
5x65
Voelde sterk, absoluut nog geen krachtverlies hier :)

Squat
5x100
5x100

Pull ups
10xbw
6xbw+10

Chin ups
10xbw
8xbw+10

Bench
5x70
5x70

Powercleans
Alleen wat lopen oefenen op techniek met een lege bar, ik mis vooral polsmobiliteit, verder kan ik hem wel aardig uitvoeren denk ik. De komende tijd dus polsstretches en vaak oefenen :)

Deadlift beltless
5x160
 
Woensdag 12-4

Press
5x62.5
5x62.5
5x65
Voelde sterk, absoluut nog geen krachtverlies hier :)

Squat
5x100
5x100

Pull ups
10xbw
6xbw+10

Chin ups
10xbw
8xbw+10

Bench
5x70
5x70

Powercleans
Alleen wat lopen oefenen op techniek met een lege bar, ik mis vooral polsmobiliteit, verder kan ik hem wel aardig uitvoeren denk ik. De komende tijd dus polsstretches en vaak oefenen :)

Deadlift beltless
5x160
Nederlandse David Laid :bow2:
 
Back
Naar boven