Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • M'n gta vice city en dead space toevallig teruggevonden :)
     
    Via het borstbeen? Hoor je hem tikken nu

    Neen, met een nieuwe techniek, via de bloedvaten (gelukkig). Yep, in stille ruimtes hoor ik het niet alleen zelf tikken maar kan iemand die langs me staat het ook horen, was flink wennen 's nachts maar ik heb geen andere keuze, ik moet het ermee doen.
     
    Neen, met een nieuwe techniek, via de bloedvaten (gelukkig). Yep, in stille ruimtes hoor ik het niet alleen zelf tikken maar kan iemand die langs me staat het ook horen, was flink wennen 's nachts maar ik heb geen andere keuze, ik moet het ermee doen.
    Om de hoeveel jaar dient die vervangen te worden? Ben je alvast meer terminator dan 99,99999% van het board.
     
    Om de hoeveel jaar dient die vervangen te worden? Ben je alvast meer terminator dan 99,99999% van het board.

    Omdat het een mechanische is normaal niet, mits ik er geen bacteriële infectie op krijg. Een biologische moet wel om de 5-10 jaar vervangen worden heb ik vernomen.
    Volgens mij ben ik ook wel de sterkste hartpatiënt van de Benelux :P
     
    Neen, met een nieuwe techniek, via de bloedvaten (gelukkig). Yep, in stille ruimtes hoor ik het niet alleen zelf tikken maar kan iemand die langs me staat het ook horen, was flink wennen 's nachts maar ik heb geen andere keuze, ik moet het ermee doen.
    Ah beter, heb zelf via de slagader in de lies 8 embolisaties gehad in de longen. Voorkom maar stiltes bij het inchecken
     
    Gisteren een porsche boxster gekocht... Dag kan niet meer stuk! :-)
     
    Door een stomme fout 5 kg extra bij mijn squats setjes gegooid, kwam er halverwege pas achter. Rekenen blijkt toch moeilijk te zijn soms
     
    Net echt een facking lekkere kapsalon gegeten.

    Deze kapsalon bestel ik met kipfilet, rijst en sla.. zonder sause en kaas

    aanradar voor de cutters in moeilijke situaties
     
    Net echt een facking lekkere kapsalon gegeten.

    Deze kapsalon bestel ik met kipfilet, rijst en sla.. zonder sause en kaas

    aanradar voor de cutters in moeilijke situaties
    Wat
     
    IMG-20170413-WA0007.jpg

    5 van deze
     
    Back
    Naar boven