AndroidHealthClinic

Sticky IVDM voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
Ik ben op zoek naar leuke kandidaten voor een IVDM, en natuurlijk heb ik zelf wel een lijstje, maar ik ben benieuwd wie jullie graag in een interview willen zien of wie het leuk zou vinden om zelf geinterviewd te worden!
 
Niet dat ik weet.

Leden met een account hebben uiteraard voorrang maar misschien kan er af en toe een uitzondering gemaakt worden zoals toen met Coleman
 
Leden met een account hebben uiteraard voorrang maar misschien kan er af en toe een uitzondering gemaakt worden zoals toen met Coleman
Ik dacht dat je eerst een grapje maakte!:D Maar vet dat hij zelfs aan IVDM mee heeft gedaan.
 
al de moderators en Galen
 
Mij lijkt een interview met Oliver van Musclemeat wel interessant. Is goed op dreef met zijn eigen zaak en alle dingen die hij er nog bij doet op tv en zo.
 
Of een interview van jou RFFNCK.

Ben wel benieuwd wat je zoal bezighoudt heel de dag. Al die filmpjes en foto's die hier op dat forum geplaatst worden door jou. Lijkt me ook een fulltime baan onderhand.
 
Of een interview van jou RFFNCK.

Ben wel benieuwd wat je zoal bezighoudt heel de dag. Al die filmpjes en foto's die hier op dat forum geplaatst worden door jou. Lijkt me ook een fulltime baan onderhand.
Dit! Lijkt mij ook interessant:)
 
The Hoff Aeresan en anderen,
zijn er dingen die jullie van mij willen weten in een interview?
 
Back
Naar boven