Fitness Seller

ecto to eckt groo' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi werk!
Op de OHP verlies je over het algemeen het snelste kracht in de cut. Mooi dat het allemaal mee valt tot nu toe :D
Hoe staat het met je BW?

Nederlandse David Laid :bow2:

Niet zo obsessed wezen met al die YT'ers he :P
 
Powercleans
Alleen wat lopen oefenen op techniek met een lege bar, ik mis vooral polsmobiliteit, verder kan ik hem wel aardig uitvoeren denk ik. De komende tijd dus polsstretches en vaak oefenen :)

Wellicht heb je hier wat aan:




De laatste is een beetje een ecto, maar het is de Klokov stretch en die heeft mij destijds wel geholpen. De eerste twee zijn effectiever though. Have fun :)
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Wellicht heb je hier wat aan:




De laatste is een beetje een ecto, maar het is de Klokov stretch en die heeft mij destijds wel geholpen. De eerste twee zijn effectiever though. Have fun :)
Thanks man! Ik ga er mee spelen :)
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Vrijdag 14-3

Squat belt
5x3x145
Ik merk dat dit wel echt pittig is, hopelijk kan ik dit wel vast houden de gehele cut

Bench
8x80
7x80
7x80
Dramatisch, waarschijnlijk nog niet goed hersteld van het pressen. Maar als het zwaar is zal ik er iig spier op behouden.

Chin ups bw+10
10
8
7

Daarna geen energie meer, begin het calorietekort wel te merken. Ik ben nu 2.5 kilo kwijt in twee weken, laten we hopen dat het vooral maaginhoud is :o

Ik heb dit weekend twee dagen festival met het een en ander aan stimulerende middelen, dus ter bescherming van mij massa ga ik de calorieën voor twee dagen naar onderhoud verhogen (exclusief drankjes op het feest, maar dat compenseert de extra lichaamsactviteit mooi). Vingers crossed voor een acceptabele training maandag :P
 
Laatst bewerkt:
Drugs are fatburners, mkay?! :D

2,5 kg lijkt veel, maar maak je geen zorgen. Het zal inderdaad veel maaginhoud (en vocht) zijn.

Ik heb ook zin om weer tripples te gaan draaien op squats trouwens. Nog even vasthouden aan de 5jes en dan mag ik ook weer.
 
Drugs are fatburners, mkay?! :D

2,5 kg lijkt veel, maar maak je geen zorgen. Het zal inderdaad veel maaginhoud (en vocht) zijn.

Ik heb ook zin om weer tripples te gaan draaien op squats trouwens. Nog even vasthouden aan de 5jes en dan mag ik ook weer.
Zolang ik geen speed gebruik is het allemaal niet zo'n probleem naar mijn ervaring, doe ik dat wel ben ik een week lang weak as fuck :o dat vind ik een leuk dagje toch echt niet waard

Maar idd, ik denk dat het komende weke wel bij gaat trekken naar 0.5 kilo per week, meer is ook niet nodig. Ik ben vooral benieuwd of mijn benchkracht stabiel blijft, gezien ik daar sowieso echt in zuig :D de squat geloof ik wel
 
Zolang ik geen speed gebruik is het allemaal niet zo'n probleem naar mijn ervaring, doe ik dat wel ben ik een week lang weak as fuck :o dat vind ik een leuk dagje toch echt niet waard

Maar idd, ik denk dat het komende weke wel bij gaat trekken naar 0.5 kilo per week, meer is ook niet nodig. Ik ben vooral benieuwd of mijn benchkracht stabiel blijft, gezien ik daar sowieso echt in zuig :D de squat geloof ik wel

Haha, dat spul fcked enoooorrmm met je herstelvermogen. M'n neef was laatst 10 dagen ziek, zwak, en misselijk na zo een avondje...

Ik duim voor je. Jij weet net zo goed als ik dat je het snelst kracht verliest op de presses in de cut :P
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Haha, dat spul fcked enoooorrmm met je herstelvermogen. M'n neef was laatst 10 dagen ziek, zwak, en misselijk na zo een avondje...

Ik duim voor je. Jij weet net zo goed als ik dat je het snelst kracht verliest op de presses in de cut :P
Inderdaad, ik heb er weinig ervaringen mee, maar iedere keer was het de week erna puur ellende. Ergens ben ik wel blij dat ik een goede motivatie heb om niet in dat gat te vallen :)
en tja, je moet weten waar je kwaliteiten liggen he :D dan maar lekker showen met de deadlift en squat
 
Fijn weekend bro :thumb:.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
maandag 17-4

Aardig katertje en een verschrikkelijk korte lont, maar we hebben het weer gehad. Leuk weekend en nu op de bank chillen :D

Bench
5x3x90

squat beltless
8x115
8x115
10x115 beltless volume pr

Chin ups bw
13
8
8
conditie heeft flink te lijden onder de kater :o

incline dumbell press
2x10x30

face pulls
2x12x33
 
Als het maar gezellig was he :D. Een VPR onder zulke omstandigheden is niet gek trouwens.
Voor mij was het ook een zware strijd vandaag :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Woensdag 19-4

Press
5x65
5x65
7x60 repout

Deadlift beltless
8x160
Kon nog iets meer maar vorm werd slecht

Bench
8x80
5x80

Power cleans
Een beetje stretchen en oefenen, techniek lijkt nog nergens op maar ik kan de frontsquat positie al beter halen :) thanks Pren goede stretches!

Daarna een uurtje boksen, ging lekker
 
Vrijdag 21-4
Gym ging in een uur dicht dus het moest all

Squat belt
1x145 op de vanger geknald :headbang:
3x145
3x145
Ik houd deze in de cut maar op 3x3 ik heb geen energie voor meer zwaar werk op het moment

Bench
8x80
8x80
7x80

Chin ups
9xbw+10
8xbw+10

Pull ups
7xbw
8xbw

Face pulls
12x33
12x33

En toen was de tijd om :( had nog presses willen doen maar goed, volgende week geb ik weer wat vrije tijd savonds dus hopelijk ook wat beter slapen
 
Maandag 24-4

Bench 1st rep paused
3x90
3x90
3x90
3x92.5
3x92.5

Squat beltless
5x120
5x120
5x120
10x100
Squat is echt afzien momenteel :( mijn benen zijn gewoon te zwak om veel meer te doen. Vorm was wel goed op alle reps

Chins bw
11
10
Pulls bw
8
7

Press
10x50
7x50

Facepulls
12x33
12x33

Bodyweight zakt een mooie 0.5 per week, honger heb ik totaal niet, energieniveau is ook prima, alleen herstel en werkcapaciteit zijn achteruit
 
Gaat lekker cnh :).

Shredded en wat minder sterk de zomer in, is veel beter dan dik de zomer in en wat sterker :)
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Woensdag 26-4

Ochtendtraining :( heb er maar een speelsessie van gemaakt voor deze keer, lekker nieuwe dingen proberen

Press
5x60
5x62.5
5x65
Net aan

Front squat (jaja toch weer eens oefenen)
5x40
5x50
5x60
5x70
5x70
5x70
Blijft een kutoefening :rolleyes:
Ik wil volgende week eens boxsquats proberen, ik vind een goede squatvariant toch wel nodig in mijn schema

Powerclean
3x50
3x50
3x50
8x50
Kan nog een hoop verbeteren aan de vorm, maar explosiviteit is er

Incline bench
2x10x60

Deadlift beltless
5x160
 
Ik zit ondertussen wat rond te kijken naar hoe ik mijn training na de cut ga opzetten, ik denk dat ik candito's benchprogramma ga proberen in combinatie met mijn gebruikelijke squat/deadlift/pull ups opzet (met een kleine reset gezien ik uit een cut kom). Dat schema is wat beter te doen dan smolov (trauma...) als ik het zo lees en zijn insteek bevalt mij ook wel. Daarnaast wil ik gewoon alles kunnen trainen :P
 
Leuk idee! Je blijft strijden voor een betere bench he :D. Heel goed. De aandhouder wint man.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Leuk idee! Je blijft strijden voor een betere bench he :D. Heel goed. De aandhouder wint man.
het moet gvd ooit lukken, zo lang train ik nog niet echt gestructureerd dus het kan echt wel hoger, en ik wil gewoon meer UB massa hebben :D
 
Give it a shot! :D Ik heb eerlijk gezegd een beetje een hekel aan de bench press, dus jij liever dan ik huehue.
 
Back
Naar boven