AndroidHealthClinic

BLAST!.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vanavond eerder richting de 4k gegaan denk ik. Plus wat bier, ijstaart en wat andere zooi, moest van de baas mee naar 2 verjaardagen. Nu met me pens op knappen over me gainz dromen en morgenochtend maar weer is wegen haha. En morgen weer uit eten, dus komt wel goed!
 
Vanavond eerder richting de 4k gegaan denk ik. Plus wat bier, ijstaart en wat andere zooi, moest van de baas mee naar 2 verjaardagen. Nu met me pens op knappen over me gainz dromen en morgenochtend maar weer is wegen haha. En morgen weer uit eten, dus komt wel goed!
#gainenzondertrainen :marvin:
 
Hallo,

Snijder ik had je graag paar vragen stellen via PM..?

Mvg
 
Gozert ik moet natty op 90kg met een deskjob ook wel op ca. 4000k kcals buffelen als ik dat beetje op niveau wil houden.

Ram gewoon naar 4k toe snel. Als het echt uit de hand loopt kan je toch snel corrigeren. Sowieso ben je aan het blasten, doe daarna een cutcuur als het moet.
 
Gozert ik moet natty op 90kg met een deskjob ook wel op ca. 4000k kcals buffelen als ik dat beetje op niveau wil houden.

Ram gewoon naar 4k toe snel. Als het echt uit de hand loopt kan je toch snel corrigeren. Sowieso ben je aan het blasten, doe daarna een cutcuur als het moet.

Yup zit nu op 3500 en een beetje. Ff rustig inkomen, de carbs zitten einde van de dag een beetje tegen! Enorm opgeblazen pens eind van de dag. Dus rustig opschroeven. Volgende ronde de vetten wat omhoog donderen. Wil het wel vrij schoon doen, met kfc etc is het geen probleem.
 
Kcal 3694
K 404
V 86
E 300

Dat is hem voor vandaag.
 
mijn macro's zijn dit

k 735
v 140
e 344

als ik nog meer zou moeten uppen dan worden het eerst ook me vetten
 
Mwah vind het lekker, maar denk te snel verhoogd, dat het lichaam ff moet wennen. Vandaag al stuk minder last van dan gister.

Haha tering 150 gram kcal per maaltijd zo'n beetje? Merk dat rijst en Brinta makkelijk weg te krijgen is, maar brood en dat soort zwaardere dingen wat meer moeite hebben, dus ff kijken wat me lijfje allemaal kan tolereren. Neem aan dat jij ook niet uit het niet 750carbs per dag bent gaan eten vntl
 
Even wat maaltijden van vandaag, zit nu al te bedenken wat ik morgen weer voor smerigheden kan samenstellen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vanmorgen 103,1kg
Taille zelfde ongeveer
Armen en quads cm groter vergeleken met vorige week maandag. Vermoedelijk weer vochtig, maar we gaan het zien!
Eerste 2 maaltijden zitten er weer in! Eerste maaltijd valt vrij licht. 2e is vrij pittig.
Kcal 790
K 104
V 16
E 53

Zo biceps en ruggetje doen!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vanmorgen 103,1kg
Taille zelfde ongeveer
Armen en quads cm groter vergeleken met vorige week maandag. Vermoedelijk weer vochtig, maar we gaan het zien!
Eerste 2 maaltijden zitten er weer in! Eerste maaltijd valt vrij licht. 2e is vrij pittig.
Kcal 790
K 104
V 16
E 53

Zo biceps en ruggetje doen!
die eerste meal is het lekkerst :roflol:
 
Ja, bevalt me ook prima! Me cheatmeal op ma en do :D
 
Rug + bicep

Chin up
6x
6x +5
6x +7,5
5x + 10
6x

Chest supported row
12x 70
12x 110
12x130
10x160

Hammer strength pulldown
12x50
10x70
8x70 + 8x50

Cable row 1 armpie
12x 33
10x 40
8x47

Cable pullover ss facepull

3x12

Bicep curl dumbell
8x20
8x22
8x24

Hammer curl

8x26
5x28
5x30

Preacher curl machine 1arm
Een hoop tot failure

Buik en nog wat dips
 
ik weeg 102 kg als ik 3000cal eet val ik langzaam af 4000 is meer dan genoeg voor mij om te groeien, ieder lichaam is anders.
 
Zit nu op 3500/3600, was vanochtend 103, dus kijk het even aan
 
Net stond ik op 103,9kg, gaat nu ineens in (te) rap tempo omhoog. Maar abs zijn duidelijker dan gister, dus vermoedelijk wat maaginhoud en misschien wat winny wat begint te werken.
3 dagen amper iets uitgevoerd behalve trainen, dus morgen ochtend even aan kijken hoe ik ga op 3500kcal met me werk erbij en geen taart etc.
 
Back
Naar boven