AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Tijd voor TRT:roflol: Dan zou het eerst eens tijd worden voor een goede kuur...motivatie is wisselend en die blessure aan mijn onderlijf helpt niet echt mee..

Hoe is het met jou dan?

Hahaha, TRT is tegenwoordig een zgenaamd ''excuus'' voor 30+ gasten die ''stiekum'' wat mass willen hebben (op voorschrift :-D)

Gaat goed bij mij, the stripes and lines are stil there, maar momenteel bezig om wat kracht te pakken en gaat aardig moet ik zeggen!!

Lekker veel eitjes eten deze twee dagen!
 
Vandaag na de training hier een paasbrunch met de vrouw en kids. Morgen met de hele familie dus dat zal ook wel een beetje #gainenzondertrainen worden. :eatmeat::D
Ze zullen jou wel een blaatje sla en een wortel geven, omdat je zo raar aan het lijnen bent tegenwoordig toch? :D
 
Vandaag na de training hier een paasbrunch met de vrouw en kids. Morgen met de hele familie dus dat zal ook wel een beetje #gainenzondertrainen worden. :eatmeat::D
klinkt goed! Je gaat alles in ieder geval eerst even verdienen door te gaan trainen!:lifter:

Hahaha, TRT is tegenwoordig een zgenaamd ''excuus'' voor 30+ gasten die ''stiekum'' wat mass willen hebben (op voorschrift :-D)

Gaat goed bij mij, the stripes and lines are stil there, maar momenteel bezig om wat kracht te pakken en gaat aardig moet ik zeggen!!

Lekker veel eitjes eten deze twee dagen!
bij trt dacht ik meer aan 50+. Op 30 ben je gewoon low dose aan het kuren. Zul je trouwens nog aardig wat massa op pakken denk, met minimale sides.

Goed te horen dat je nog altijd shredded bent..respect hoor! Ga je nu dan ook weer sort off bulken?

Je bedoelt vast geen choco eitjes? ;)

De strafcardio zit er bijna op. Allstars zijn geen goede schoenen om een tyfus eind op te lopen..au!

(Preventieve) #strafcardio:
2uur /15km /~1000kcals..
 
Hahaha idd. Gelukkig gaan we uit brunchen en zal het wel goedkomen. :D
Dat denk ik ook wel:eating: Waar ga je heen?
Exactly! :D Marvinnen dus eigenlijk.
Niks mis mee! Ik ga morgen weer trainen..

De dag rustig begonnen!

Tot nu toe de voeding, zondag 16-04-2017:
6:30 2 koppen koffie
7:45 1 monster caps + half blik monster ultra zero
11:30 2 koppen koffie + 2 eieren + 2 eiwitten + verse sinaasappel-aardbeisap (~255kcals, E/K/V: 25g (36%) / 10g (19%) / 15g (45%))
12:30 half blik monster ultra zero
14:00 Lunch bij schoonfamilie
17:30 Gourmet bij ouders

VEEL Kcals, voldoende eiwit / ruim voldoende carbs / flink wat vet

#gainenzondertrainen :marvin:
 
Lekker #fitgirl ontbijtje. Ready for the battle! :eating:
 
Dat denk ik ook wel:eating: Waar ga je heen?
Niks mis mee! Ik ga morgen weer trainen..

De dag rustig begonnen!

Tot nu toe de voeding, zondag 16-04-2017:
6:30 2 koppen koffie
7:45 1 monster caps + half blik monster ultra zero
11:30 2 koppen koffie + 2 eieren + 2 eiwitten + verse sinaasappel-aardbeisap (~255kcals, E/K/V: 25g (36%) / 10g (19%) / 15g (45%))
12:30 half blik monster ultra zero
14:00 Lunch bij schoonfamilie
17:30 Gourmet bij ouders

VEEL Kcals, voldoende eiwit / ruim voldoende carbs / flink wat vet

#gainenzondertrainen :marvin:
We gaan naar een klein pretparkje bij ons in de buurt en daar wat eten in het restaurant. Daarna kunnen alle kids helemaal los daar. Mijn moeder viert haar verjaardag ook altijd op die dag.
 
IMG_2886.JPG


Jus, smoothie, eitje, zelfgebakken brood en oude brokkelkaas... #gainenzondertrainen?

Fijne Pasen!
 
Lekker #fitgirl ontbijtje. Ready for the battle! :eating:
#healthy #fitfam

We gaan naar een klein pretparkje bij ons in de buurt en daar wat eten in het restaurant. Daarna kunnen alle kids helemaal los daar. Mijn moeder viert haar verjaardag ook altijd op die dag.
Goed geregeld! Gefeliciteerd alvast denk!:D

Bekijk bijlage 85947

Jus, smoothie, eitje, zelfgebakken brood en oude brokkelkaas... #gainenzondertrainen?

Fijne Pasen!
Waar zijn de choco eitjes en paasbrood? Zo gaan we natuurlijk nooit #gainenzondertrainen

Jij ook fijne pasen!
 
Lekkere combi. Ik zou er nog wat haring, dropjes en slagroom bij doen. :D
Precies wat ik dacht. Chips, noten en snoep. Gooi het dan meteen door de blender, waarschijnlijk nog beter te hakken:eek::cool:
 
Laatst bewerkt:
Precies wat ik dacht. Chips, noten en snoep. Gooi het dan meteen door de blender, waarschijnlijk nog beter te hakken:eek::cool:
Heb ooit op een feestje weleens zo iets gedaan, maar dat was meer voor de verliezer van een drank spel..kan me herinneren dat er toen o.a dropjes, uien en energy drink de blender in gingen..:kots:
Fijne Pasen! Hier is taartdag, want mijn pa is jarig.
Haring! :heart:
Hoe smaakt dat haring met dorpjes en slagroom?

What about haring met:
Taart dag:heart: Gefeliciteertd!

Pindasaus:heart: ...dat mistte ik gister bij de gourmet..
Daar raak ik als pindasaus liefhebber nou niet echt enthousiast van.
Dat komt door de haring...:o

Even een update van gister..voor zover ik het nog weet..

Voeding, zondag 16-04-2017:
6:30 2 koppen koffie
7:45 1 monster caps + half blik monster ultra zero
11:30 2 koppen koffie + 2 eieren + 2 eiwitten + verse sinaasappel-aardbeisap (~255kcals, E/K/V: 25g (36%) / 10g (19%) / 15g (45%))
12:30 half blik monster ultra zero
14:00 Lunch bij schoonfamilie: Broodje kip kerrie, broodje rendang (+ nog meer rendang:heart:), 1 klein sausijzenbroodje, 3 choco eitjes, 1 cupcake, 1 pistolet met duo penotti, 3 stukken rosbief, 1 wafel met poedersuiker, ~350g snoep:roflol: & 2 kopjes kippensoep (uiteraard niet allemaal door elkaar en niet in deze volgorde...:o)
17:30 Gourmet bij ouders:
Ruim voldoende biefstuk, varkenshaas, kip, zalm & 1 hamburgertje
Beetje aardappels, brood met kruidenboter, ui, prei etc.
Stuk of 6-7 mini pannenkoeken met aardbeien jam of suiker/kaneel
~0.5L ijs (twee smaken: soesjes en bosbessencheescake)

VEEL Kcals, voldoende eiwit / ruim voldoende carbs / flink wat vet

Vanmorgen iets zwaarder, maar niets schokkends. Nu nog even wachten en dan een fasted Push-workout..
 
pasen is bulken? :D
 
Skatermarvin heel herkenbaar die drank spelletjes. Zo was ik afgelopen oud en nieuw ook de sjaak. Ik kreeg na het verliezen van het spelletje kingsen het volgende in mijn glas;
Bier, wijn, andere gare mixdrankjes en een appelflap. Was ook niet zo'n feest
 
Goed bezig qua eten :D gainnzzzz
 
Bij het lezen van jouw vreetposts krijg ik spontaan honger, Marvin.
 
Back
Naar boven