AndroidHealthClinic

Gestopt Forum App + Push notificaties (1 bezoeker)

Ik wil de app terug

  • Ja

    Stemmen: 14 87,5%
  • Nee

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal stemmers
    16

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem gedownload, maar gebruik de browser. Ik zie geen enkele meerwaarde in de huidige vorm.

De meldingen werken niet echt goed in de app. Ook crasht hij regelmatig(iPhone).

Is er een manier om de melding in de browser weg te krijgen als de app geïnstalleerd is?

Ik vind de meldingen net handig :P nog geen problemen gehad met de smartphone.
Ik vraag het na.
 
Ik heb hem gedownload, maar gebruik de browser. Ik zie geen enkele meerwaarde in de huidige vorm.

De meldingen werken niet echt goed in de app. Ook crasht hij regelmatig(iPhone).

Is er een manier om de melding in de browser weg te krijgen als de app geïnstalleerd is?

Bij sommige smartphones zijn er problemen vastgesteld. We kunnen het model altijd doorgeven en dan kijken ze er naar.

Maar er is een (echte) native app in ontwikkeling, hopelijk kunnen we voor de zomer overschakelen.

Als je alleen (betere) meldingen wil ontvangen kan dit via PushBullet -> [Link niet meer beschikbaar]

Met de meldingen in de browser bedoel je met de linken voor de app te downloaden? Die kan je weg klikken, maar als je cookies uit browser verwijderd komen ze weer terug.
 
De forum app is geupdate. Er is een in app stijl beschikbaar waar nog aan wordt gewerkt, dus alle functies zijn nog niet beschikbaar.

Reviews op google play en iTunes zijn welkom!

Edit: De mobiele stijl is weer actief omdat anders niet alle functies beschikbaar zijn.
 
De forum app is momenteel uitgeschakeld vanwege serverproblemen door de app.

Pushmeldingen kunnen apart via [Link niet meer beschikbaar]
 
Poll toegevoegd of de app terug moet komen of niet.
 
Niemand mist de app? (mobiele versie in een app 'geplakt' met pushnotificaties)
 
Niemand mist de app? (mobiele versie in een app 'geplakt' met pushnotificaties)
Was wel handig, maar werkte niet echt stabiel.
 
Was wel handig, maar werkte niet echt stabiel.

Een stabiele app voor een forum is moeilijk. Op dit forum zijn een hoop extra functies waar een app geen rekening mee houd en dit kan voor problemen zorgen. Tapatalk zorgde ook voor problemen.

Zoals het er naar uitziet kunnen we het beter bij mobiel houden icm push notificaties voor wie het wilt.
 
Ik heb die app even gebruikt maar vind het forum makkelijker en leuker kijken via mijn browser! Voor mij hoeft die niet meer...
 
Jammer dat de app weg is! Werkte voor mij perfect en had er nooit moeilijkheden mee, zowel op IPhone als IPad :), werkte even snel als internetbrowser via gsm
 
Jammer dat de app weg is! Werkte voor mij perfect en had er nooit moeilijkheden mee, zowel op IPhone als IPad :), werkte even snel als internetbrowser via gsm

Werkte voor mij ook perfect...maar via een browser gaat 't ook prima
 
Er stond een nieuwe (echte) app op de planning, maar hoogstwaarschijnlijk wordt het een 'Progressive web app'. Dit heeft als voordeel dat er niets hoeft gedownload worden, het werkt via de browser maar gedraagt zicht volledig als app. De forumfuncties gaan voor alle toestellen ook beter werken.

Progressive web app - Wikipedia

Google is dit aan het pushen als betere optie voor meeste websites en is vooral beter voor een forum (apps in de store zijn meer bedoeld voor functionele toepassingen). Voor volgende maand staat het op de planning, na 15 februari moeten we nog wat testen doen.
 
We zijn vandaag begonnen met het testen van de Progressive Web App. Graag horen we jullie bevindingen.
 
Ook hebben we voor topics AMP (accelerated mobile pages) gemaakt. Dit zijn gestripte (snellere?) versies van webpagina's en je komt hier alleen op via google zoeken op mobiel. Zodra je naar een andere pagina gaat zie je weer de normale versie.

Dit heeft voordelen in de mobiele ranking volgens google. Er is dus niets stuk op het forum moest je erop komen :P
 
We zijn vandaag begonnen met het testen van de Progressive Web App (PWA). Graag horen we jullie bevindingen.

We schakelen de PWA voorlopig uit (en push meldingen) omdat er een negatief effect op de pagina laadtijd is. Er is dus nog werk aan voor de ontwikkelaars.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven