XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wegens verschillende redenen moest er een nieuw platform komen. Dit is ook op een andere positie komen te liggen, met als gevolg dat de hele gym een make-over heeft gekregen.
Zijn ook verschillende dingen die nu in de verkoop staan omdat er geen plaats meer voor is.

Opgebouwd als volgt: laag tapijt (gratis), 4 dik hout (gratis), 30 Sof Flooring Duratrain tegels (>60% korting). Totale kosten 300 euro.
Kan nu ook wel eindelijk mijn fancy schijvenrek gebruiken dat ik een tijd geleden heb gekocht voor 75 euro.

316wwt1.jpg

50gu4h.jpg
 
Wegens verschillende redenen moest er een nieuw platform komen. Dit is ook op een andere positie komen te liggen, met als gevolg dat de hele gym een make-over heeft gekregen.
Zijn ook verschillende dingen die nu in de verkoop staan omdat er geen plaats meer voor is.

Opgebouwd als volgt: laag tapijt (gratis), 4 dik hout (gratis), 30 Sof Flooring Duratrain tegels (>60% korting). Totale kosten 300 euro.
Kan nu ook wel eindelijk mijn fancy schijvenrek gebruiken dat ik een tijd geleden heb gekocht voor 75 euro.

316wwt1.jpg

50gu4h.jpg


Nice! Hoe zijn die tegels ten opzichte van het hout, waar je voorheen je voeten op plaatste. Veert dit niet teveel mee?
 
Nice hoor Eleiko bumpers. Die multi grip/football bar waar heb je die vandaan? Powercage laten maken oid?

Wegens verschillende redenen moest er een nieuw platform komen. Dit is ook op een andere positie komen te liggen, met als gevolg dat de hele gym een make-over heeft gekregen.
Zijn ook verschillende dingen die nu in de verkoop staan omdat er geen plaats meer voor is.

Opgebouwd als volgt: laag tapijt (gratis), 4 dik hout (gratis), 30 Sof Flooring Duratrain tegels (>60% korting). Totale kosten 300 euro.
Kan nu ook wel eindelijk mijn fancy schijvenrek gebruiken dat ik een tijd geleden heb gekocht voor 75 euro.
 
Nice! Hoe zijn die tegels ten opzichte van het hout, waar je voorheen je voeten op plaatste. Veert dit niet teveel mee?
Heb er nog niet op getrained. Voor rubber is het een redelijk 'hard' oppervlak. In de basic fit liggen soms wel iets te zachte tegels ja.
Die tegels zijn met 2 verschillende densiteiten gemaakt, met een harde toplaag. Mocht het problematisch worden kan ik er nog altijd een deel rubber weghalen en er een houten stuk voor in de plaats leggen.
Heb wel al getest met enkele drops met 70kg (niet in training dus), en de 'bounce' is enorm gecontroleerd. Ideaal dus.


Nice hoor Eleiko bumpers. Die multi grip/football bar waar heb je die vandaan? Powercage laten maken oid?
De Eleiko bumpers zijn van een kameraad. Is idd mooi spul.

De multigrip baar is de Ultimate Bar van Watson (ouder model), die een andere kameraad jaren geleden 2dehands heeft gekocht.
 
Wauw het benenwerk kan je hier absoluut beoefenen. Het enige wat hier niet zou misstaan is een cable cross over rack.
De rest is top en ben je kapot dan lekker chillen op de bank.
Lijkt wel een schoolgebouw trouwens.

- Trainen ook meer voor powerliften en gewichtheffen. Met onze dumbells tot 55kg kan je al meer dan genoeg upperbody oefeningen doen. Voor een cable cross-over is gewoon geen plaats meer. Andere toestellen waren dan beter naar onze mening.
- De 'chillhoek' is wel zo leuk inderdaad. Grote koelkast, goede muziekinstallatie. In het weekend savonds wordt er dan ook wel ooit eens een pint (of meerdere) genuttigd...
- Dit is ook ooit een klaslokaal geweest. Heb er in het middelbaar zelf nog les gehad :D
 
- Trainen ook meer voor powerliften en gewichtheffen. Met onze dumbells tot 55kg kan je al meer dan genoeg upperbody oefeningen doen. Voor een cable cross-over is gewoon geen plaats meer. Andere toestellen waren dan beter naar onze mening.
- De 'chillhoek' is wel zo leuk inderdaad. Grote koelkast, goede muziekinstallatie. In het weekend savonds wordt er dan ook wel ooit eens een pint (of meerdere) genuttigd...
- Dit is ook ooit een klaslokaal geweest. Heb er in het middelbaar zelf nog les gehad :D
Die cable cross over is zeker geen verplichting. Anders zou je je chill plek moeten inleveren.
Dit is al top. :thumbs:
 
makker, ik blijf zoooooooooooooooooooo hnnnnggggggg-en op je homegym man....
echt een juweeltje!
 
Zeer mooie gym vsral.

Eenmaal verhuisd maak ik waarschijnlijk ook een platform in de garage om te beginnen met gewichtheffen.
De auto past er toch niet in.

Voorlopig hou ik het bij powerlifting.
Jammer dat er weinig plaatsen zijn in België waar je gewichtheffen recreatief kan beoefenen.
En crossfit boxen zijn te duur om een abonnement aan te gaan slechts enkel voor de open-gym momenten die meestal toch niet passen.
 
Het traint ook gewoon veel fijner in huis. Alleen in de zomer wordt het soms erg warm. Daar moet ik nog iets op bedenken.

Beetje late reactie maarrr, ventilator van de action :)
 
Heb je daar een links van?? thanx voor de tip!!

Nee sorry gewoon een keertje naar binnen lopen daar. Zijn maar 8 euro volgens mij. Mijn schuur wordt ook altijd flink heet in de zomer, maar met 2 van die dingen is het toch wat dragelijker :rolleyes:
 
zijn dat grote dingen of klein? ja idd, een van de reden waarom ik nog een abo op de gym heb..
 
zijn dat grote dingen of klein? ja idd, een van de reden waarom ik nog een abo op de gym heb..

Iets kleiner dan de diameter van een 20kg plaat en je hebt ze op een hoge en/of lage poot.
 
Iets kleiner dan de diameter van een 20kg plaat en je hebt ze op een hoge en/of lage poot.
ik ga nog even zoeken, ik denk dat het een muur ding wordt. Ik train in een zeer zeer kleine ruimte, dus elke cm is er een te veel.
 
Zeer mooie gym vsral.

Eenmaal verhuisd maak ik waarschijnlijk ook een platform in de garage om te beginnen met gewichtheffen.
De auto past er toch niet in.

Voorlopig hou ik het bij powerlifting.
Jammer dat er weinig plaatsen zijn in België waar je gewichtheffen recreatief kan beoefenen.
En crossfit boxen zijn te duur om een abonnement aan te gaan slechts enkel voor de open-gym momenten die meestal toch niet passen.

En in welke gym train je dan als powerlifter? Ik ken er maar 1 waar echt een deel van de gym specifiek voor de powerlifters voorzien is.
Ik zou graag in Limburg een gym vinden die dat ook heeft. Of waar er tenminste een paar powerlifters trainen zodat ik niet altijd de enige ben die "alleen maar benen traint" (ze bedoelen dat ik vaak squat en DL en weinig of geen curls doe).
 
Ik ben op zoek naar een voordelige spiegel / spiegels voor mijn home gym.

In dit topic had iemand een mooie oplossing met meerdere (plak) spiegels. Ik kan de post alleen niet meer vinden. Ik heb al bij Xenos en zo op de site gekeken, maar daar vond ik zo niets.
 
Back
Naar boven