XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

eerste bestelling van MM afgelopen woensdag binnen gekregen . het was zeer goed verpakt zo goed zelfs dat ik een groot mes nodig had:p de inhoud en daar gaat het om was prima meer dan ik verwacht had moest ruimte maken in de diepvries iig. ik had broccoli zoete aardappel blokjes en kip gegaard met shoarma kruiden.de kip smaakte prima en de rest was ook prima . ben een lui mens als het om koken gaat maar dit is zo makkelijk dat ik er zelfs enthousiast van wordt zal niet mijn laatste bestelling worden dat is zeker!
 
Ik heb recent mijn eerste bestelling geplaatst en ben over veel producten erg tevreden terwijl ik vrij kritisch ben en graag in de keuken sta, maar ik heb nu simpelweg niet meer elke dag tijd om drie kwartier (of langer) te kokkerellen en dan zijn producten van jullie echt een goed alternatief. Zeker de roti rollen, de pastaschotel zalm spinazie en de gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken zijn echt super.

Ik ben alleen niet heel erg te spreken over de smaak en textuur van de kant-en-klare kipfiletblokjes, waarschijnlijk doordat deze gestoomd zijn. Is hier ook een alternatief voor? De overige kant-en-klare kipfilet producten zijn volgens mij allemaal ongekruid behalve de meatballs.
 
Kan er weer een weekje of 2/3tegen,
1x I love chiken (gegrilde reepjes en spiezen) (had nog een 20tal kg liggen van vorige bestelling)
6x country grill groenten
10x wokrijst
10x zoete aardappel puree
1x snijboontjes

Thanks Olivier, donderdag bestelt, vrijdag al in huis in België.

BOEM! Je twee staan kisten weer vol :meal:. Bedankt weer voor je mega bestelling Davy! Leuk dat je ook voor de spiesen gaat tegenwoordig, vrij nieuw. Ontiegelijk mals zijn ze.

eerste bestelling van MM afgelopen woensdag binnen gekregen . het was zeer goed verpakt zo goed zelfs dat ik een groot mes nodig had:p de inhoud en daar gaat het om was prima meer dan ik verwacht had moest ruimte maken in de diepvries iig. ik had broccoli zoete aardappel blokjes en kip gegaard met shoarma kruiden.de kip smaakte prima en de rest was ook prima . ben een lui mens als het om koken gaat maar dit is zo makkelijk dat ik er zelfs enthousiast van wordt zal niet mijn laatste bestelling worden dat is zeker!

Hehe, maken het zo lucht dicht mogelijk vanaf de bovenkant. Leuk je review te lezen. Je hebt nog veel mooie gemakkelijke producten te ontdekken!

Ik heb recent mijn eerste bestelling geplaatst en ben over veel producten erg tevreden terwijl ik vrij kritisch ben en graag in de keuken sta, maar ik heb nu simpelweg niet meer elke dag tijd om drie kwartier (of langer) te kokkerellen en dan zijn producten van jullie echt een goed alternatief. Zeker de roti rollen, de pastaschotel zalm spinazie en de gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken zijn echt super.

Ik ben alleen niet heel erg te spreken over de smaak en textuur van de kant-en-klare kipfiletblokjes, waarschijnlijk doordat deze gestoomd zijn. Is hier ook een alternatief voor? De overige kant-en-klare kipfilet producten zijn volgens mij allemaal ongekruid behalve de meatballs.

Bedankt voor je eerste bestelling en de review! Zoals je hier boven ziet bij Blade100, verschillen de smaken van onze klanten. De 2.5kg zakken en 200gr zakken zijn verschillende structuren en smaken anders van elkaar. Het is even ontdekken welke je het best vindt. Ik geef je meteen een tip mee hiervoor. Zo te lezen kun je onze producten goed gebruiken voor de momenten dat je geen tot weinig tijd hebt. Kijk even bij de koolhydraat afdeling (Aardappel, Rijst, Pasta, Bonen & Brood) . De rijst, aardappel en zoete aardappel zakken. Dit in combinatie met de 2.5kg zakken (zie rij 4 en rij 5 op deze pagina: Kip ), en een groente zak (Groenten & Fruit) zoals mijn favo ''wok verde''. Al deze producten kun je vanuit bevroren toestand in de magnetron doen. Dit heb ik zojuist gedaan, snel even een foto gemaakt, je krijgt dan dit in combinatie met Cury-Ketchup: Light Saus - XXL Nutrition . Ik stuur je nog even een PM over de 200gr's of je het correct behandeld hebt, we horen niet bepaald vaak ''niet lekker''.

drecxu.jpg
 
The Dutch Giant ik mis de tasty taco en de smokey honey kruiden van mister flavor bij jullie op de site.. bieden jullie die niet aan?
 
The Dutch Giant ik mis de tasty taco en de smokey honey kruiden van mister flavor bij jullie op de site.. bieden jullie die niet aan?

Taco hebben we binnen gekregen en kan ik vanavond wanneer ik thuis ben online zetten. S honey moet ik even nakijken
 
Hi MuscleMeat, kunnen jullie mischien ook wraps/tortillas in het assortiment opnemen?
Heb er al wel wat gezien met maar 90 kcal per wrap (Reduced carb tortilla wraps Joseph's low carb bakery ) voor een interessante prijs bij een niet nader te noemen bedrijf uit Heerenveen maar daar bestel ik uit principe niets meer.
Zou mooi zijn als je zoiets in het assortiment kan opnemen!
 
The Dutch Giant, heb hier nog een pakje spareribs hot peru in de vriezer gevonden.

Staan deze niet meer op de website? Ik zou graag het aantal kcal, ekv per verpakking weten als dit mogelijk is :)

Thx!
 
The Dutch Giant ik mis de tasty taco en de smokey honey kruiden van mister flavor bij jullie op de site.. bieden jullie die niet aan?

Beide zojuist online gezet! Kruiden

Hi MuscleMeat, kunnen jullie mischien ook wraps/tortillas in het assortiment opnemen?
Heb er al wel wat gezien met maar 90 kcal per wrap (Reduced carb tortilla wraps Joseph's low carb bakery ) voor een interessante prijs bij een niet nader te noemen bedrijf uit Heerenveen maar daar bestel ik uit principe niets meer.
Zou mooi zijn als je zoiets in het assortiment kan opnemen!

Een wrap zou heel nice zijn voor ons assortiment. Ready to eat kip met wat groente en een xxl light saus, done! Helaas is het niet heel simpel merken we het te krijgen. Low carb zone vonden we niet geweldig. Ben aan het kijken of flatout kunnen krijgen, die vonden we bij Muscle Meat super smaken. Maar het contact verloopt traag met ze tot nu toe helaas.

The Dutch Giant, heb hier nog een pakje spareribs hot peru in de vriezer gevonden.

Staan deze niet meer op de website? Ik zou graag het aantal kcal, ekv per verpakking weten als dit mogelijk is :)

Thx!

Np:

100gr Spareribs Hot Peru bevat:

  • Energie: 247.9kcal
  • Koolh: 0,8gr
  • Eiwit: 13,7gr
  • Vet: 21,1gr
  • Zout: 0,4gr
 
Beide zojuist online gezet! Kruiden



Een wrap zou heel nice zijn voor ons assortiment. Ready to eat kip met wat groente en een xxl light saus, done! Helaas is het niet heel simpel merken we het te krijgen. Low carb zone vonden we niet geweldig. Ben aan het kijken of flatout kunnen krijgen, die vonden we bij Muscle Meat super smaken. Maar het contact verloopt traag met ze tot nu toe helaas.



Np:

100gr Spareribs Hot Peru bevat:

  • Energie: 247.9kcal
  • Koolh: 0,8gr
  • Eiwit: 13,7gr
  • Vet: 21,1gr
  • Zout: 0,4gr

HELD!! :cool:
 
Bedankt voor je eerste bestelling en de review! Zoals je hier boven ziet bij Blade100, verschillen de smaken van onze klanten. De 2.5kg zakken en 200gr zakken zijn verschillende structuren en smaken anders van elkaar. Het is even ontdekken welke je het best vindt. Ik geef je meteen een tip mee hiervoor. Zo te lezen kun je onze producten goed gebruiken voor de momenten dat je geen tot weinig tijd hebt. Kijk even bij de koolhydraat afdeling (Aardappel, Rijst, Pasta, Bonen & Brood) . De rijst, aardappel en zoete aardappel zakken. Dit in combinatie met de 2.5kg zakken (zie rij 4 en rij 5 op deze pagina: Kip ), en een groente zak ([Groenten & Fruit) zoals mijn favo ''wok verde''. Al deze producten kun je vanuit bevroren toestand in de magnetron doen. Dit heb ik zojuist gedaan, snel even een foto gemaakt, je krijgt dan dit in combinatie met Cury-Ketchup: Light Saus - XXL Nutrition . Ik stuur je nog even een PM over de 200gr's of je het correct behandeld hebt, we horen niet bepaald vaak ''niet lekker''.

Olivier zoals ook geschreven in mijn PM is "niet lekker" iets te negatief, ik vind het een redelijk product, maar had op meer gehoopt. Vanmiddag heb ik weer 200gr western gekruide kip geprobeerd. Eerst een blokje koud om te kijken of ik het ook wat zou vinden in een salade en dat ga ik zeker een proberen want ik vond het niet verkeerd. Daarna heb ik het opgebakken samen met wat ingevroren gemengde groenten en rijst en ik moet zeggen dat het beter beviel dan de vorige keer. Maar als ik het vergelijk met de rauwe kipblokjes die ik vanavond heb bereid vind ik die laatste toch echt lekkerder.

Zie dit absoluut niet als een klacht, ik ben gewoon erg kritisch en houd van kokkerellen (ik maak bijv ook twee keer paar jaar een flinke hoeveelheid fond waar ik 3 dagen mee bezig ben) en verder heb ik zojuist ook weer een flinke bestelling gedaan #100074562. Ik ben dus over het algemeen echt goed te spreken over jullie producten.

Als ik de kipblokjes toch anders moet behandelen zou ik graag nog een reactie op mijn PM willen krijgen.
 

Oh nee, helemaal goed hoor! Had nog niet op je PM gereageerd ivm Pasen. Feedback juist altijd uiterst welkom! Omdat we over dit product vrijwel alleen goeds hoor is het dan interessant even extra feedback via PM te vragen. Wat ik eruit begrijp is dat je meer van een stevige gebakken structuur houd. En de gestoomde blokjes hebben we bewust zo mals en zacht mogelijk gehouden, dus dan houd het inderdaad op :). Roasted strips zou dan meer wat voor je zijn, mocht je ooit nog ready to eat willen proberen. Fijn dat je verder zo tevreden bent!
 

:D leuk. Die teksten in het filmpje haha, outangle 5%, salute game of thrones...

18010881_1104752289629952_7830745739124973991_n.jpg


NIEUW: 16 soorten SmaakMakers!
➤ [Link niet meer beschikbaar]
10% Introductie actie t/m 23 April op de categorie "SmaakMakers"! Denk aan kant-en-klare gember, knoflook en chiliblokjes, of complete mixen zoals Salsa Mexicana en Smokey BBQ!


✔ Zonder eerst te ontdooien te gebruiken als verse kruiden.
✔ Vergelijk de kg prijs met de supermarkt en sta versteld.
✔ Met -40℃ ingevroren, waardoor je geen verschil met vers zult merken.
✔ In een handige 250gr ziplock verpakking, de inhoud is los gevroren van elkaar.
 
Is er al zicht op de zwaardvis?
 
Is er al zicht op de zwaardvis?

Deze vrijdag komt het Nederland binnen. Wij zouden het dan dinsdag moeten hebben.
De smaakmaker categorie lijkt mij wel wat voor Marina, daar weet jij wel raad mee :)?
 
Wanneer komt de tonijn in blik weer op voorraad? :D Heb een grote bestelling wachtende, maar wil graag de tonijn meebestellen.
 
Waanzinnige dienst. Ik bestel nu ongeveer 9 maanden bij musclemeat. Vaak goedkoper doordat je in bulk koopt. Kwaliteit is meer dan prima voor vrijwel elk product die ik tot nu toe gekocht heb. Ik kan niet wachten op assortimentuitbreidingen.
 
Is weer binnen hoor!

IMG_20170419_174939_427.jpg
 
Back
Naar boven