Fitness Seller

Trainen en slaap

Bezoekers in dit topic

Joshua94

Novice
Lid geworden
2 apr 2017
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
69kg
Vetpercentage
14%
Hallo, zijn er nog mensen die ook weinig slaapuren hebben snachts (4 slaapuren), (Ik werk van 4u tot 23u)
hoe combineren jullie dit met bodybuilding? Ik las ergens dat Arnold snachts ook ging werken

greets
 
Niet. Gewoon proberen minimaal 8 uur te pakken
 
is onmogelijk in mijn geval..
 
Werken van 4u tot 23u en ook nog trainen? In het weekend of wat?
 
Werken van 4u tot 23u en ook nog trainen? In het weekend of wat?

Toch zeker tot september, vanaf dan kan ik weer 8uur slapen. Ik doe nu al 1 maand push pull leg 2x per week dus 6 dagen, met preworkout voor de trainingen, dat heb ik wel nodig
 
Hallo, zijn er nog mensen die ook weinig slaapuren hebben snachts (4 slaapuren), (Ik werk van 4u tot 23u)
hoe combineren jullie dit met bodybuilding? Ik las ergens dat Arnold snachts ook ging werken

greets

Jij werkt 19 uur per dag?
 
daar gaat het nie om :rolleyes:
Tips graag van mensen die bodybuilding combineren met weinig slaap..

Ik slaap weinig 5uur. Maar 19uur werken lijkt me niet te combineren neen.

Je moet nog eten jezelf omkleden en wassen,eten klaar maken voor de dag erna. Verplaatsing woon werk. Dus volgens mij niet haalbaar.Je komt dus uren te kort in 1 dag.
 
Ik slaap weinig 5uur. Maar 19uur werken lijkt me niet te combineren neen.

Je moet nog eten jezelf omkleden en wassen,eten klaar maken voor de dag erna. Verplaatsing woon werk. Dus volgens mij niet haalbaar.Je komt dus uren te kort in 1 dag.

Bwah, dat eten,douchen doe ik op werk, tussendoor (faciliteiten), en werk is op wandelafstand dus verplaatsing is niks. Enige verplaatsing is naar de gym gaan.
Ik heb gemerkt dat mn lifts zelf sterker zijn geworden, alleen kan ik niet zoveel sets meer doorgaan als normaal. De dagen dat ik low volume doe lukt goed maar de dagen met veel sets en reps minder. Pre-workout neem ik dan halverwege de training dat is mijn tip.
 
Zolang je lichaam het volhoud.. zou proberen minstens 6 uur slaap
 
Is het dan misschien een idee om 3x per week fullbody te doen? Misschien ook met wat minder volume. Je krijgt tenslotte weinig tijd om te herstellen.
 
Ik ben zelf een zeer slechte slaper en als ik 2 a 3 uur op een nacht haal is het al veel.
Dit merk ik dan inderdaad ook in mijn trainingen Ik sta 5:10 op en ben meestal rond 18:30-19:00 thuis. Ik train meestal voor mijn werk van 7:00-8:00.
Al met al merk ik ook dat korte intensieve trainingen op zwaar gewicht/low reps veel beter gaan dan langer trainen of lichter gewicht en high rep.
Ik zou zeggen probeer in deze periode als je wil blijven trainen een eenvoudige Fullbody te doen en hou het alleen op de compounds.
Squats, DL, BP, OHP, Pull ups, BOR.
Zorg dat je ondanks je lange werkdagen en korte slaap wel je spieren rust geeft. Skip de pre workout en hou het simpel met trainen.
Dat gaat je meer opleveren als je zo weinig slaapt.
 
Bwah, dat eten,douchen doe ik op werk, tussendoor (faciliteiten), en werk is op wandelafstand dus verplaatsing is niks. Enige verplaatsing is naar de gym gaan.
Ik heb gemerkt dat mn lifts zelf sterker zijn geworden, alleen kan ik niet zoveel sets meer doorgaan als normaal. De dagen dat ik low volume doe lukt goed maar de dagen met veel sets en reps minder. Pre-workout neem ik dan halverwege de training dat is mijn tip.

Is niet echt een pre-workout meer, als je hem tussendoor neemt he =]
 
beetje vage vraag, hoe combineer je bb met weinig slaap?

wat denk je zelf :) alles blijft hetzelfde maar je slaapt gewoon minder..what else?
 
beetje vage vraag, hoe combineer je bb met weinig slaap?

wat denk je zelf :) alles blijft hetzelfde maar je slaapt gewoon minder..what else?

Werk jij 19u op een dag? :)
 
mwa ,ik twijfel aan het waarheidsgehalte van deze claim,19uur stelselmatig werken :roflol:

uitzondering kan alleen zijn als TS een illegale asielzoeker is die uitgebuit word door zijn moslimmatties ,

CEO van zijn eigen bedrijf is of in loondienst is met het grootste gedeelte in zwarte uitbetaling.

(maar dan komt zijn werkgever ooit een keer in het nieuws wegens extreme uitbuiting met een lange gevangenisstraf als gevolg)



verder zou ik alle verwijzingen naar deze claim van 19uur per dag werken snel verwijderen

want als iemand dit bij de arbeidsinspectie meld gaan ze er met grote urgentie veel werk van maken
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven