Fitness Seller

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoesten is voorbij zie ik. :)

Nope. Nog niet. De nachtelijke hoestbui tussen 3 & 4 is er ook nog steeds. Maar goed, ik leer er wel mee leven. Misschien ook maar eens naar de dokter.
 
Toch een meer dan prima training Rob! Lekker die 200+ kg deads:woot:
 
Voor de zekerheid: je weet dat je hulpmiddeltjes je immuunsysteem onderdrukken he? Daardoor word je sneller ziek en genees je minder snel.
 
Toch een meer dan prima training Rob! Lekker die 200+ kg deads:woot:

Thanks

Voor de zekerheid: je weet dat je hulpmiddeltjes je immuunsysteem onderdrukken he? Daardoor word je sneller ziek en genees je minder snel.

Ja en nee. Ik vind er nogal wat tegenstrijdige dingen over. Sowieso is mijn weerstand het laatste half jaar ruk. Maar, dat kan aan 100 dingen liggen. Uiteindelijk kan je daar nooit juist je vinger op leggen.
 
Gewoon een test flu joh ;)
 
Stevig motivatie filmpje van je standing ab wheel :trollface:
 
Gewoon een test flu joh ;)

Haha. Tja...

In men, high testosterone can mean weakened immune response, study finds

De onderliggende studie is gepubliceerd in PNAS, een van de meest gerespecteerde wetenschappelijke tijdschriften.

Er staat natuurlijk nergens bij hoe het zit als je off gaat :p Want dan heb ik epic low test levels :p En wil net dat ik dan ook ziek word :p

Stevig motivatie filmpje van je standing ab wheel :trollface:

:roflol:
 
Er staat natuurlijk nergens bij hoe het zit als je off gaat :p Want dan heb ik epic low test levels :p En wil net dat ik dan ook ziek word

Het is niet gezegd dat als je off gaat dat het effect van hoge test direct instort. Kan dagen tot weken duren - we weten het niet.

En ziek worden kan natuurlijk altijd. Anders zouden vrouwen nooit ziek worden :)
 
Laatst bewerkt:
En ziek worden kan natuurlijk altijd. Anders zouden vrouwen nooit ziek worden
Nu snap ik wel waarom het bij mannen altijd veel harder en pijnlijker toeslaat, ziek zijn...
 
Klopt, mannen stellen zich niet aan, ze worden echt zieker. Omdat hun afweer langzamer op gang komt, heeft de ziekteverwekker langer vrij spel.
Afprinten en inkaderen!
 
donderdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 70min
Bodyweight: ???kg

Comments: niet goed, niet slecht

Untitled.jpg
 
waar is je dl? Doe je coan niet meer?
 
Back
Naar boven