MuscleMeat

Forum Challenge N°5 Strict Curls for reps

Bezoekers in dit topic

Oke mooi, dan zal ik maar eens beginnen met de toon zetten. Niet all-out gegaan ivm blessure gevoeligheid van de oefening en de belangrijke wedstrijden op korte termijn. Maar als het moet, kunnen er nog wel wat reps bij, was ook na 40 sec oid klaar hahaha. Waren vgm 20 reps, als iemand zich verveelt mag die ze wel na-tellen.


Edit: Shit, heb die korte stops niet gedaan onderin lees ik net :roflol: Achja, dan doe ik hem volgende week nog maar eens iets rustiger aan.

Wacht even broeder.
Fucking wereld record op de dl.
Maar die challenge overslaan?
Zodra er een curl challenge is ben je er als de kippen bij :p
 
Wacht even broeder.
Fucking wereld record op de dl.
Maar die challenge overslaan?
Zodra er een curl challenge is ben je er als de kippen bij :p

Hahahaha klopt helemaal. Lig al een tijdje stil ivm overbelasting en ben weer aan het opbouwen, daardoor leek die DL challenge me toen ook geen strak plan (En daarbij, high rep deadlifts, eww). Gaat al wel een stuk beter, en van die lichte curls hebben geen echte invloed op herstel, dus waarom ook niet he.
 
Wacht even broeder.
Fucking wereld record op de dl.
Maar die challenge overslaan?
Zodra er een curl challenge is ben je er als de kippen bij :p


dit :roflol:


O.T

nek gesnapped helaas tijdens rug training dus vandaag even geen curls gedaan.
 
Damn man direct 20reps mss ongeldig omdat je die stop niet deed maar toch cleane reps man!
 
Sanca Saxon @ others.

Definieer korte stop onderin?
Bb dus elke rep dood onderin?
 
11 reps einde van training. niet op vid en ook niet overal de korte stop. Het is wel te doen imo maar veel meer zullen t er niet worden.
 
hoeveel reps heeft Alexv nou? want ik heb nu de kans om alex eens te verslaan dus die kans wil ik niet laten liggen:p
 
hoeveel reps heeft Alexv nou? want ik heb nu de kans om alex eens te verslaan dus die kans wil ik niet laten liggen:p

Ik heb ze niet echt geteld omdat hij aangaf het opnieuw te gaan doen, meer naar het einde toe zijn er wel geldige reps, die met een kleine pauze dus.
Ik heb ze gisteren koud snel even gedaan om te checken of het echt zo zwaar is als hier geroepen wordt (ik heb deze niet zo vaak gedaan en dat was dan ook gelijk met 60kg), nu kwam ik uit op 8 reps in 30 seconden of zo en toen had ik er geen zin meer in :P
 
Ik heb ze niet echt geteld omdat hij aangaf het opnieuw te gaan doen, meer naar het einde toe zijn er wel geldige reps, die met een kleine pauze dus.
Ik heb ze gisteren koud snel even gedaan om te checken of het echt zo zwaar is als hier geroepen wordt (ik heb deze niet zo vaak gedaan en dat was dan ook gelijk met 60kg), nu kwam ik uit op 8 reps in 30 seconden of zo en toen had ik er geen zin meer in :P
8x60 met rechte stang rug tegen de muur strict? Dat zie ik niet veel mensen doen dus misschien kan je het alexv moeilijk maken. Of doe je niet mee omdat je moderator bent?
 
8x60 met rechte stang rug tegen de muur strict? Dat zie ik niet veel mensen doen dus misschien kan je het alexv moeilijk maken. Of doe je niet mee omdat je moderator bent?

I wish, ik deed gisteren 8x40, 60kg was maar een paar repjes en meer voor de lol :P
Officieel doe ik geen enkel challenge mee.
 
I wish, ik deed gisteren 8x40, 60kg was maar een paar repjes en meer voor de lol :P
Officieel doe ik geen enkel challenge mee.
Oh oke. Ik deed er gister 13 :o Polsen au, rug tegen rack tijdens curls ben ik niet gewend voelt kut en ben sowieso niet in m'n krachtigste perdiode dus wordt niets voor mij.
 
I wish, ik deed gisteren 8x40, 60kg was maar een paar repjes en meer voor de lol :P
Officieel doe ik geen enkel challenge mee.
8x40? Ok ik moet niet proberen :D
 
8x40? Ok ik moet niet proberen :D

Ja, maar het was letterlijk een bericht lezen dat het te zwaar zou zijn, snel even de zolder op gaan, barbell laden en even proberen, ruim tijd en reps over nog :P
 
Ja, maar het was letterlijk een bericht lezen dat het te zwaar zou zijn, snel even de zolder op gaan, barbell laden en even proberen, ruim tijd en reps over nog :P

Vid or go home :cool:
 
Misschien moet iedereen gewoon wat sterker worden en minder zeiken

INDEED!!!

en of je daarvoor 8 jaar moet trainen???

EUH, hoe ga ik dit diplomatisch zeggen...........wete, laat maar, ik hou het voor mezelf.

Nu zaterdag eens testdraaien en dan ergens volgende week een videootje maken.
 
It giet oan :D
 
Back
Naar boven