MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Ik heb gisteren een portie Chef le Gain - Nasi Chicken op en moet zeggen dat het met een beetje sambal erbij echt goed smaakt, zeker voor een product dat buiten de koelkast houdbaar is. Ik bent benieuwd naar de andere twee Chef le Gain producten.
 
Waanzinnige dienst. Ik bestel nu ongeveer 9 maanden bij musclemeat. Vaak goedkoper doordat je in bulk koopt. Kwaliteit is meer dan prima voor vrijwel elk product die ik tot nu toe gekocht heb. Ik kan niet wachten op assortimentuitbreidingen.

Super compliment, bedankt :)!! We hebben net 16 smaakmakers producten toegevoegd en beef jerky is terug! Zie homepage en dan onder de banner ''nieuw''. En er staat nog heel wat op de planning komende maanden.

Is weer binnen hoor!

:meal:! Bedankt voor je bestelling weer. Leuke foto :) geeft nieuwe potentiëlen klanten een beeld wat ze kunnen verwachten.

Ik heb gisteren een portie Chef le Gain - Nasi Chicken op en moet zeggen dat het met een beetje sambal erbij echt goed smaakt, zeker voor een product dat buiten de koelkast houdbaar is. Ik bent benieuwd naar de andere twee Chef le Gain producten.

Ah leuk om te lezen. Heb zelf niks anders binnen gekregen op de FIBO 4 dagen lang dan chef le gains en havermout whey shakes. Ging perfect, 0.0kg afgevallen toen ik thuis kwam en op de weegschaal ging staan, terwijl 4 dagen fibo toch wel 4 dagen cardio is. Ik blij haha. De Pasta bolognese en Sweet patato chicken ga je zeker goed vinden. Deze zijn vochtiger door het vocht van de zoete aardappel en de tomaat bij de bolognese. 1:30min in je magnetron met lipje er half af en eten maar!
 
net een paar keer besteld, super tevreden van! Lekker, snelle service. Jah een blij manneke hier :)
 
De rijst is erg makkelijk, heb die alleen te weinig besteld bij mijn vorige bestelling, zit nu met nog maar een 1 zak met de rijst en zit nog met kilo's kip en groentes haha.. Volgende week komt er dus weer een bestelling aan. Ik vind de 3 roosjes mix echt super lekker, vooral degene die ik niet kende, ben nu even de naam kwijt(niet de broccoli of bloemkool) is echt super sappig en vol van smaak.
Moet nu nog de asperges en broccolipuree proberen en bestel volgende keer spinazieblokjes mee die vorige keer waren uitverkocht.
Ook zal ik wat van de vis proberen

Ik eet tot nu toe nog iedere middag en avond lekker met jullie producten:).
 
net een paar keer besteld, super tevreden van! Lekker, snelle service. Jah een blij manneke hier :)

Al die positieve reviews gisteren vandaag, erg leuk als eigenaar te lezen :cool:, fijn!!

Is ie er voor 15:00? Zie dat het nog niet op voorraad is.

Is een half uur geleden binnengekomen, maar niet goed pfff... ze hebben niet de tonijnstukken in water geleverd maar tonijnstukken in groente saus. Ellendig, weer retour, weer een week wachten... Sorry hiervoor, wordt er ook niet blij van. Als ik met je mee mag denken zou ik voor de tonijnmoten gaan. Dit zijn de hele stukken van de tonijn en niet de schraapsels (stukken). Daarom iets duurder, maar wel beter.

De rijst is erg makkelijk, heb die alleen te weinig besteld bij mijn vorige bestelling, zit nu met nog maar een 1 zak met de rijst en zit nog met kilo's kip en groentes haha.. Volgende week komt er dus weer een bestelling aan. Ik vind de 3 roosjes mix echt super lekker, vooral degene die ik niet kende, ben nu even de naam kwijt(niet de broccoli of bloemkool) is echt super sappig en vol van smaak.
Moet nu nog de asperges en broccolipuree proberen en bestel volgende keer spinazieblokjes mee die vorige keer waren uitverkocht.
Ook zal ik wat van de vis proberen

Ik eet tot nu toe nog iedere middag en avond lekker met jullie producten:).

De romanescoroosjes! Best een unieke groente, net als broccoli erg gezond. Asperges en de puree ga je zeker blij van worden. De spinazieblokjes waren extra populair uit het niets deze week en was inderdaad gesneuveld in de voorraad, next time! Thnx voor je review.
 
Is een half uur geleden binnengekomen, maar niet goed pfff... ze hebben niet de tonijnstukken in water geleverd maar tonijnstukken in groente saus. Ellendig, weer retour, weer een week wachten... Sorry hiervoor, wordt er ook niet blij van. Als ik met je mee mag denken zou ik voor de tonijnmoten gaan. Dit zijn de hele stukken van de tonijn en niet de schraapsels (stukken). Daarom iets duurder, maar wel beter.
Ach ik ben nu toch al te laat met bestellen... druk druk druk:roflol:
 
Ach ik ben nu toch al te laat met bestellen... druk druk druk:roflol:

We zijn tot 17:30 zeker nog aan het inpakken. Als je besteld voor die tijd en even belt naar ons, zorg ik dat het vandaag vertrekt. Zie maar!
 
We zijn tot 17:30 zeker nog aan het inpakken. Als je besteld voor die tijd en even belt naar ons, zorg ik dat het vandaag vertrekt. Zie maar!
Heb hem erin gezet voor volgende week vrijdag. Ordernr: 100074941
Ik heb de tonijnstukken in water besteld, nu was ie wel op voorraad. Als je die toch hebt, mag je m ook vandaag nog verzenden! Dan kan ik hem alsnog morgen ontvangen. Lukt dat niet, dan is dat geen ramp en mag je m laten staan op volgende week vrijdag:). In ieder geval bedankt!
 
Heb hem erin gezet voor volgende week vrijdag. Ordernr: 100074941
Ik heb de tonijnstukken in water besteld, nu was ie wel op voorraad. Als je die toch hebt, mag je m ook vandaag nog verzenden! Dan kan ik hem alsnog morgen ontvangen. Lukt dat niet, dan is dat geen ramp en mag je m laten staan op volgende week vrijdag:). In ieder geval bedankt!

Bedankt voor je bestelling! Dan houden we hem op volgende week. Tonijn staat weer aan omdat alle bestellingen die nu binnen komen voor volgende week zijn en de omwisseling verkeerde tonijn is aankomende maandag.
 
Bedankt voor je bestelling! Dan houden we hem op volgende week. Tonijn staat weer aan omdat alle bestellingen die nu binnen komen voor volgende week zijn en de omwisseling verkeerde tonijn is aankomende maandag.
Aha vandaar! Prima zo:)
 
Ah leuk om te lezen. Heb zelf niks anders binnen gekregen op de FIBO 4 dagen lang dan chef le gains en havermout whey shakes. Ging perfect, 0.0kg afgevallen toen ik thuis kwam en op de weegschaal ging staan, terwijl 4 dagen fibo toch wel 4 dagen cardio is. Ik blij haha. De Pasta bolognese en Sweet patato chicken ga je zeker goed vinden. Deze zijn vochtiger door het vocht van de zoete aardappel en de tomaat bij de bolognese. 1:30min in je magnetron met lipje er half af en eten maar!

Ik had een portie geprobeerd omdat ik iets op mijn werk wil hebben staan voor als ik onverwachts moet overwerken, bij mij is dat dan gelijk 4 uur en afhankelijk van mijn dienst is er dan alleen een snoep automaat voor handen en dan is het wel zo handig om een goede maaltijd te hebben die langhoudbaar is. Maar het smaakt zo goed dat ik het ook gewoon af en toe ga eten wanneer ik er trek in heb. Binnenkort nog de pasta bolognese proeven die ik al heb en dan bestel ik er gewoon een aantal zodat er altijd iets eenvoudigs te eten is in huis.
 
Thx voor je belletje Olivier:). Je had hem op dinsdagavond gezet hè, heb ik mooi nog wat eiwitrijk voedsel om Koningsdag door te komen:roflol:
 
Ik had een portie geprobeerd omdat ik iets op mijn werk wil hebben staan voor als ik onverwachts moet overwerken, bij mij is dat dan gelijk 4 uur en afhankelijk van mijn dienst is er dan alleen een snoep automaat voor handen en dan is het wel zo handig om een goede maaltijd te hebben die langhoudbaar is. Maar het smaakt zo goed dat ik het ook gewoon af en toe ga eten wanneer ik er trek in heb. Binnenkort nog de pasta bolognese proeven die ik al heb en dan bestel ik er gewoon een aantal zodat er altijd iets eenvoudigs te eten is in huis.

Mooi om te lezen ,want voor dit soort momenten hebben we ze precies ontwikkeld :)! Als je er meer tegelijk besteld heb je korting + gratis verzending (non-diepvries) bij dit product, zie uitleg op de pagina zelf!

Thx voor je belletje Olivier:). Je had hem op dinsdagavond gezet hè, heb ik mooi nog wat eiwitrijk voedsel om Koningsdag door te komen:roflol:

Ah :D had geen idee dat ik jou aan het bellen was haha. Dinsdag avond inderdaad. Koningsdag is een mooie dag voor de NL-er, maar ellendig voor Muscle Meat. Aankomende week alleen Ma en Di open, omdat de klant anders geen 2 lever dagen heeft :(.

Vraagje over de Roasted Kipfiletreepjes, begrijp ik het goed dat die ook goed bij de lunch op brood kunnen?

Klopt! Het mooie van dit product is hoe superieur het is t.o.v. broodbeleg. Vergelijk een pakje kipfilet broodbeleg eens met de ingrediënten en voedingswaarden en je ziet wat ik bedoel. Het volgende product is in principe hetzelfde product, alleen anders gesneden en daarom wat makkelijker op brood. Maar beide kun je prima ervoor gebruiken: Roasted kipfiletplakjes (naturel) (2,5KG IQF)
 
[..]

Klopt! Het mooie van dit product is hoe superieur het is t.o.v. broodbeleg. Vergelijk een pakje kipfilet broodbeleg eens met de ingrediënten en voedingswaarden en je ziet wat ik bedoel. Het volgende product is in principe hetzelfde product, alleen anders gesneden en daarom wat makkelijker op brood. Maar beide kun je prima ervoor gebruiken: Roasted kipfiletplakjes (naturel) (2,5KG IQF)
Joh dat ik die niet gezien heb! Dit lijkt precies wat ik zoek. Bedankt voor de tip, die komt zeker weten mee met de bestelling!
 
18056687_1107774965994351_9107863036017231523_n.jpg


De 4 nieuwe smaken Beef Jerky staan online! Zowel de smaak als de structuur is verbeterd. Een super handige eiwitsnack om overal mee naar toe te nemen.
Link: MM Beef Jerky
Ter viering geven wij 3x Beef Jerky pakketten weg (8 stuks, 2 van iedere smaak!

Doe mee op onze FB of Instagram!

Muscle Meat
[Link niet meer beschikbaar]

1) Tag één of meerdere personen waarvan jij vindt dat hij/zij wel een pakket Beef Jerky verdiend. Je doet zelf dan ook mee.
2) De drie willekeurige winnaars (2 op Facebook 1 op Instagram) worden aanstaande donderdag om 21:00 bekend gemaakt. Je kunt dus meedoen t/m 27-04-2017, 21:00.
 
smakelijke actie!

Bedankt! Meteen nog een actie er achteraan haha, zie hieronder:

18119594_1109841662454348_8992129649949777826_n.jpg

Let op
2757.png
❗wij zijn alleen Ma en Di open, bestel voor Di 15:00!
1f389.png
1f388.png
Koningsdag komt er aan
1f388.png
1f389.png

Ter viering een gratis Monster Energy Ultra Sunrise bij iedere bestelling die #koningsdag gebruikt! Deze #koningsdag kun je typen bij stap 6 van het bestelproces, het opmerkingsveld.
Degenen die al besteld hebben voor aankomende week kunnen een mail sturen naar info@musclemeat.nl met als onderwerp :'' *bestelnummer* *#koningsdag* '', om zo de Sunrise als nog te krijgen!
 
Zojuist de superieur-gegaarde-stukken-kipfilet-french-garden met wat rijst en groente gegeten en die kip bevalt mij beter dan kant en klare kipblokjes. Zijn jullie van plan om de superieur kip ook in andere smaken te gaan leveren?

Ik moet trouwend complimenten geven voor de gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken, stuk voor stuk een voortreffelijke marinade en goede kwaliteit vlees, als je dan ook nog een de prijs er bij betrekt kan ik het haast niet geloven. drool:
 
Back
Naar boven