AndroidHealthClinic

Na het zetten van tatoo aantal dagen niet trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
nu heb ik gister een tatoo laten zetten op mijn onderarm maar ik heb de neiging om te gaan trainen.
zal dat geen probleem zijn of kan ik beter paar dagen rust nemen?
Thx

17973958_1046947795437290_1061108271_nrt.jpg


18009367_1046947812103955_345137038_nrt.jpg
 
Ikzelf laat het eerst wat genezen maar de meningen hierover zijn verdeeld.
 
Ik ben zelf de dag na mijn onderarm tattoo benen gaan trainen. Enige wat ik merkte was met zweten dat t wat prikt.......Armen heb ik een dag langer mee gewacht. Prima te doen. Is ook niet een hele grote tattoo die je hebt staan, dus best te doen denk ik zo.
 
Ikzelf laat het eerst wat genezen maar de meningen hierover zijn verdeeld.
Dit! Ik plan zelf altijd minimaal 1 rustdag en de dag daarna benen. Na twee dagen pak ik dan weer iets van upperbody en blijf ik voorzichtig totdat die geheeld is..

Liever iets te voorzichtig dan een lelijke tattoo. Toffe plek en tattoo trouwens!
 
Vraag het aan de persoon die je tattoo heeft gezet. Elke tattoo artiest en elk persoon heeft een andere mening over nabehandeling / verzorging. Maar als je het protocol van je eigen artiest aanhoudt behoudt je recht op correctie (meestal) als er bijgekleurd moet worden. Ik heb ruim een week niet getraind na mijn laatste stukje, maar nu na 3 weken voelt ik hem bijvoorbeeld nog trekken als ik mijn arm geheel uitstrek. Ik heb dan wel heel mijn zij vol laten zetten.
Is hij al af trouwens? het lijkt of er invulling mist en dit alleen het lijnwerk is, vooral in het middendeel.
 
Vraag het aan de persoon die je tattoo heeft gezet. Elke tattoo artiest en elk persoon heeft een andere mening over nabehandeling / verzorging. Maar als je het protocol van je eigen artiest aanhoudt behoudt je recht op correctie (meestal) als er bijgekleurd moet worden. Ik heb ruim een week niet getraind na mijn laatste stukje, maar nu na 3 weken voelt ik hem bijvoorbeeld nog trekken als ik mijn arm geheel uitstrek. Ik heb dan wel heel mijn zij vol laten zetten.
Is hij al af trouwens? het lijkt of er invulling mist en dit alleen het lijnwerk is, vooral in het middendeel.
Zou ehm inderdaad ook nog wel wat laten opvullen en/of schaduwen..
 
thx voor de info wacht wel gewoon deze week :)
nee hij is nog niet af inderdaad 9 mei moet ik weer en dan krijgt het middenstuk lijnen en een deel van de driehoekjes wordt zwart ingekleurd .
beetje zelfde als dit alleen mijn binnenkant ziet er anders uit.
8fa3cb8231e062149f476d17584f1eb5jk.jpg
 
Waarom 2 sessies als ik vragen mag? En wie heeft hem gezet? Wel strakke lijnen btw.
Mocht je in de toekomst nog meer deze stijl willen kan ik robdeut aanraden. Die heeft mijn hele zij en stuk rug in 4 uur in 1x volgeklapt. En dan krijg je een custom made tattoo.
 
Waarom 2 sessies als ik vragen mag? En wie heeft hem gezet?
Mocht je in de toekomst nog meer deze stijl willen kan ik robdeut aanraden. Die heeft mijn hele zij en stuk rug in 4 uur in 1x volgeklapt. En dan krijg je een custom made tattoo.
nou hij is hier al 3 uur mee bezig geweest ik heb daar 5 uur gezeten.
eerst moest hij de tekening maken en op mijn arm zetten en daar was hij al 1.5 uur mee bezig omdat hij precies recht moest.
in totaal is hij 5/6 uur met deze tatoo bezig.
heb hem laten zetten in Enschede bij East side tatoo bij een Braziliaan Marcel
maar hij staat er strak op en heeft mooie rechte lijnen dus ben er zeker blij mee :)
 
Ja dat viel me meteen op bij de 2e foto dat de lijnen strak zijn, ik vind hem ook gaaf en de plek ook, ivm. werk geen arm voor mij helaas! Rechtzetten geen ervaring mee, een deel van mijn Maori is freestyle gezet en een deel is ontworpen na schetsen op het lichaam en dan via een transfer geplaatst. Totaal zo'n 14 uur om van knie tot schouder gevuld te zijn :)
Wil nu nog bovenbeen binnenkant dicht laten maken en dan ben ik er wel klaar mee (ja het is echt verslavend).
 
Ja dat viel me meteen op bij de 2e foto dat de lijnen strak zijn, ik vind hem ook gaaf en de plek ook, ivm. werk geen arm voor mij helaas! Rechtzetten geen ervaring mee, een deel van mijn Maori is freestyle gezet en een deel is ontworpen na schetsen op het lichaam en dan via een transfer geplaatst. Totaal zo'n 14 uur om van knie tot schouder gevuld te zijn :)
Wil nu nog bovenbeen binnenkant dicht laten maken en dan ben ik er wel klaar mee (ja het is echt verslavend).
ja inderdaad ik werk in de metaal dus een tatoo op me arm is geen probleem met mijn beroep en betaal zoveel geld dus dan wil ik hem ook showen he :P
voor zover hou ik het bij deze haha ik ging ook dood van de pijn had echt niet verwacht dit het zoveel pijn zou doen :roflol:
doet inkleuren trouwens meer pijn dan lijnen zetten ?
 
Je kunt gewoon gaan trainen. Maakt je tattoo er niet minder of beter op;-)
 
ja inderdaad ik werk in de metaal dus een tatoo op me arm is geen probleem met mijn beroep en betaal zoveel geld dus dan wil ik hem ook showen he :P
voor zover hou ik het bij deze haha ik ging ook dood van de pijn had echt niet verwacht dit het zoveel pijn zou doen :roflol:
doet inkleuren trouwens meer pijn dan lijnen zetten ?

Bij mij zijn in deze stijl alle vlakjes ingekleurd met dezelfde naald als voor het lijnwerk, voelt dus hetzelfde. Grotere zwarte vlakken worden wel met meerdere naalden tegelijk gedaan, dat voelt anders, maar ik vermoed dat het bij jou weer dezelfde naald wordt als je lijnwerk.
 
Ja dat viel me meteen op bij de 2e foto dat de lijnen strak zijn, ik vind hem ook gaaf en de plek ook, ivm. werk geen arm voor mij helaas! Rechtzetten geen ervaring mee, een deel van mijn Maori is freestyle gezet en een deel is ontworpen na schetsen op het lichaam en dan via een transfer geplaatst. Totaal zo'n 14 uur om van knie tot schouder gevuld te zijn :)
Wil nu nog bovenbeen binnenkant dicht laten maken en dan ben ik er wel klaar mee (ja het is echt verslavend).

Tsja bij mij op het werk zijn ze helaas ook nog zo conservatief als de pest.........toch gewoon gedaan. Draag mijn blousjes nu wel altijd met de mouwen helemaal naar beneden......
 
Tsja bij mij op het werk zijn ze helaas ook nog zo conservatief als de pest.........toch gewoon gedaan. Draag mijn blousjes nu wel altijd met de mouwen helemaal naar beneden......
:gay:
 
Tattoo's in polynesische stijl vind ik ook wel mooi.

Ik overweeg om volgend jaar een sleeve te nemen, beginnen vanaf mijn borst en dan full sleeve.

Ik zou trouwens een paar dagen wachten met trainen met een nieuwe tattoo :)
 
ga vanavond weer trainen tatoo voelt goed aan nergens last van ofzo:lifter:
 
Tsja bij mij op het werk zijn ze helaas ook nog zo conservatief als de pest.........toch gewoon gedaan. Draag mijn blousjes nu wel altijd met de mouwen helemaal naar beneden......
maar als ze dat met dezelfde naald moeten doen dan hebben ze toch wel 10 lijntjes per vakje nodig :roflol:?
hij had het er over dat hij nog 2 uur nodig had.
 
Gewoon heen en weer krassen. Zie bijlage, het donker zwarte (dus niet borst en schouder) is in 4 uur gezet met 1 naald.

Maori_Sidepanel_UpperBack.jpg
 
Back
Naar boven