MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (3 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Eerst proberen..dan commentaar leveren..

Alsof ik dat nog nooit geprobeerd heb lieverd :kiss:

Ander gevoel? Ja. Betere werking nee. Het is heel simpel uiteindelijk, meer quad activatie = meer gewicht of reps op je SQ of eender welke compound voor benen. ;) Geen andere stance oid.
 
Dat je een bepaalde spier (beter) voelt, wil nog niet zeggen dat je die spier optimaal traint.
 
Die monster caps vind ik weinig bijzonder eerlijk gezegd. Of ben er inmiddels aan gewend. Maar goed, mijn potje is bijna leeg en dan komen er geen nieuwe.

Als ik net een extra kick nodig heb voor ochtend cardio neem ik wel 200mg caffeine. In mijn geval net zo effectief..:o

Right!!!

Ik momenteel HydroxyElite van Hi-Tech farmaceuticals. Kickt lekker in...... ik moet er echter wel 4 van innemen op een lege maag in de ochtend wil ik wat voelen, maar dan gaat het wel écht lekker! Die stuff bevat per cap 100mg cafeïne, en een bepaalde hoeveelheid 1.3 DMAA (hoeveel exact staat niet vermeld en kan ik ook nergens op internet vinden). Mocht je interesse hebben kan ik je wel een paar cappies opsturen in een envelopje ofzo!
 
Des te smaller, des te meer quads... jwt :p

dat klopt wel redelijk, hoe smaller hoe groter de hoek van de quads en des te groter de hefboom. alleen kunnen velen dan minder gewicht pakken wat het weer een beetje tegenwerkt.

Dit dus..
Nogmaals...probeer het eens. De theoretische kennis betreft aanhechtende punten e.d ontbreekt bij mij en to be honest: het interesseert me niet.

Het voelt gewoon (significant) anders, wanneer je je voeten verplaatst op het plateau..

dat je als je wijder staat je je quads minder aanspreekt kan kloppen, maar zoals je uit mijn vorige post kan opmerken pak je je quads dan nog steeds van "dezelfde hoek" en maakt het voor de verdeling van activatie tussen de verschillende koppen van de quad niet uit.

misschien dan als je eens verdiept in de theoretische kennis ipv broscience dat je wel weer resultaten gaat maken!
 
Alsof ik dat nog nooit geprobeerd heb lieverd :kiss:

Ander gevoel? Ja. Betere werking nee. Het is heel simpel uiteindelijk, meer quad activatie = meer gewicht of reps op je SQ of eender welke compound voor benen. ;) Geen andere stance oid.
Ik kan me hier gewoonweg niet in vinden..maar ik ben ook een redelijk bro-scientist ;)

Dat je een bepaalde spier (beter) voelt, wil nog niet zeggen dat je die spier optimaal traint.
Wat is optimaal trainen? Geloof dat we dat allemaal proberen uit te vinden..

En vooralsnog weinig met succes hier..:rolleyes:
Right!!!

Ik momenteel HydroxyElite van Hi-Tech farmaceuticals. Kickt lekker in...... ik moet er echter wel 4 van innemen op een lege maag in de ochtend wil ik wat voelen, maar dan gaat het wel écht lekker! Die stuff bevat per cap 100mg cafeïne, en een bepaalde hoeveelheid 1.3 DMAA (hoeveel exact staat niet vermeld en kan ik ook nergens op internet vinden). Mocht je interesse hebben kan ik je wel een paar cappies opsturen in een envelopje ofzo!
Haha...het klinkt wel goed! Het heeft trouwens even geduurd..maar krijg vanavond eindelijk mijn phenibut caps binnen. Ben benieuwd!

Wat zou je daarin adviseren als eerste dosis? Heb deze: Phenibut - 250mg

dat klopt wel redelijk, hoe smaller hoe groter de hoek van de quads en des te groter de hefboom. alleen kunnen velen dan minder gewicht pakken wat het weer een beetje tegenwerkt.

dat je als je wijder staat je je quads minder aanspreekt kan kloppen, maar zoals je uit mijn vorige post kan opmerken pak je je quads dan nog steeds van "dezelfde hoek" en maakt het voor de verdeling van activatie tussen de verschillende koppen van de quad niet uit.

misschien dan als je eens verdiept in de theoretische kennis ipv broscience dat je wel weer resultaten gaat maken!
Voordat mijn lies begon te piepen kon ik juist smal vreselijk zwaar legpressen. Squatten is natuurlijk wat anders met smalle stand, want daar komt enorm veel balans bij kijken..

Ik hou meer van bro-science..wetenschap doe ik op mijn werk wel. Ik moet ook gewoon bekennen dat ik het lekker vind om op de bro-science manier te trainen..:o
 
De training vanmiddag. NIet geheel ontevreden, maar echt blij ben ik ook niet. Mijn lies blijft gevoelig en wil gewoon niks forceren.

Veel gewichten nog ver verwijderd van wat ik altijd deed..better safe than..

LB:
Hack squat:

40kg: 12 (warmup, beetje gevoelig..)
50kg: 8
65kg: 8 (rustig aan..), 8 (prima TUT & MMC:fire:), 8

Helaas niet zonder zeurende lies..

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (niet geheel pijnvrij helaas, daarom gecontroleerde reps (TUT))
70kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (lekker! MMC:fire:)
90kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (top:D)

Smith SLDL:
60kg: 10
70kg: 8
80kg: 10 (TUT + MMC:fire:), 10, 10 (vlotte reps!), 10 (hoppa!:D)

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10 (nog over..), 10 (goede TUT & MMC :fire:)
140kg: 8 (top!), 8 (nice!), 14 (paar pompreps:D)

Seated calf raise:
35kg: 15 (warmup)
60kg: 15 (1f.), 10 (fucking moeizaam!)
Dropset: 55kg-->40kg: 12, 16 (pomp:heart:)

Incline legraise:
Bw: 16, 15, 12 (fuaark!)

Ab-crunch bench:
Bw+2.5kg: 20, 20 (sqeeez!:fire:)
Bw+5kg: 15, 15 (fik erin!)

Abduction (1 set = 10 explosief - 10 hold - 10 explosief - 10 hold - 10 explosief):
20kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10
30kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10
30kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (fik erin:fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Naar omstandigheden best ok..)
 
Het is alleen jammer dat bro-science altijd tot pijntjes lijdt ;).
 
Het is alleen jammer dat bro-science altijd tot pijntjes lijdt ;).
Bullshit..deadliften met 200kg en squatten met 160kg...dat zorgde voor pijntjes..
 
Al een konijn gekocht? Emielos heeft jouwe gekregen door het gebrek aan lekkere voeding.
 
Willen jullie het rellen wel beperken tot de vrijdag, anders moet ik elke dag checken? ;)
 
Ben benieuwd of de vrijdag rel nog verder gaat....het onderwerp is iig niet echt origineel meer ... :rolleyes:
 
Ondanks de pijntjes in de lies nog steeds een prima training toch Marv?
 
Back
Naar boven