MuscleMeat

Marina's road to succes! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik min toch wel 1 blokje erbij willen hebben
Ik had er ook last van. Sliep nooit meer dan 5 uurtjes. Nu zit ik op 7,5 uur. Ik heb me een heel ritueel aangeleerd om te gaan slapen. Geen iPad/iPhone scherm meer een uurtje voordat ik naar bed ga. Melatonine tabletje. Rustig gaan zitten of liggen en als ik in bed lig dan denk ik aan een fijne plek of situatie i.p.v. mijn werk of prive problemen. Heeft bij mij langzamerhand wel gewerkt.
 
Misschien kan Mindfulness ook wel iets voor je betekenen? Mindfulness - Wikipedia
Wordt aardig gepromoot hier bij mij op het werk in ieder geval. Een collega van me heeft een aantal cursussen gevolgd en die is er wel over te spreken. Je kijkt in ieder geval anders tegen bepaalde dingen aan. Meer rust ook.
 
Daar kon je wel eens helemaal gelijk in hebben.
Daar ben ik echt bang voor :(

Misschien kan Mindfulness ook wel iets voor je betekenen? Mindfulness - Wikipedia
Wordt aardig gepromoot hier bij mij op het werk in ieder geval. Een collega van me heeft een aantal cursussen gevolgd en die is er wel over te spreken. Je kijkt in ieder geval anders tegen bepaalde dingen aan. Meer rust ook.
Ik heb een mindfulness cursus gehad. Dit gaf ook geen effect helaas... :( maar alle tips zijn welkom! Dank je! :)
 
Daar ben ik echt bang voor :(
Ook enig idee wat precies het probleem is? Je had het over pijn bij het liggen. Of is het werkstress? Ik heb wel gemerkt dat het bij mij ook een beetje het moeten slapen was. Je ligt dan in bed met het gevoel van "ik moet nu echt gaan slapen anders wordt het morgen weer niets". Alleen dat gevoel gaf me al een verhoogde hartslag en daardoor weer slapeloosheid. Pas toen ik dat losliet (echt losliet, want dat duurt wel even) en gewoon accepteerde lukte me het langzaam om aan dat gevoel te ontsnappen. Het werkte bij mee een beetje zoals bij een angsstoornis. Bang om niet te kunnen slapen.
Ook had ik hobbys/werk (in mijn geval vaak het componeren van muziek) waar ik soms laat nog mee bezig was, daar ben ik rigoureus mee gestopt. Je ligt anders in bed nog je hobby uit te voeren. Dat werk ook heel erg slapeloosheid in de hand.

Misschien kun je wat met mijn verhaal, alhoewel je alle wegen en paden al wel zult hebben bewandeld.
Ik hoop echt dat je het een keertje in de grip krijgt. Slapeloosheid is echt een sloper.
 
Ook enig idee wat precies het probleem is? Je had het over pijn bij het liggen. Of is het werkstress? Ik heb wel gemerkt dat het bij mij ook een beetje het moeten slapen was. Je ligt dan in bed met het gevoel van "ik moet nu echt gaan slapen anders wordt het morgen weer niets". Alleen dat gevoel gaf me al een verhoogde hartslag en daardoor weer slapeloosheid. Pas toen ik dat losliet (echt losliet, want dat duurt wel even) en gewoon accepteerde lukte me het langzaam om aan dat gevoel te ontsnappen. Het werkte bij mee een beetje zoals bij een angsstoornis. Bang om niet te kunnen slapen.
Ook had ik hobbys/werk (in mijn geval vaak het componeren van muziek) waar ik soms laat nog mee bezig was, daar ben ik rigoureus mee gestopt. Je ligt anders in bed nog je hobby uit te voeren. Dat werk ook heel erg slapeloosheid in de hand.

Misschien kun je wat met mijn verhaal, alhoewel je alle wegen en paden al wel zult hebben bewandeld.
Ik hoop echt dat je het een keertje in de grip krijgt. Slapeloosheid is echt een sloper.
Het klinkt allemaal heel erg bekend hoor.
Pijn met liggen heb ik niet echt... mijn heupen en knieen zijn knokkig omdat ik zo mager ben... :( dat doet dan soms pijn... leg ik er een kussen tussen en het scheelt al met een traagschuimmatras. Geen stress of overhoop gedachtes... Had ook geen afwijkende hersenactiviteit met alle slaaptesten.
Het moeten slapen heb ik al lang afgeleerd... ik heb het boek slaap als een roos van Guy meadows gelezen en daar leer je dat ook in.. nergens aan denken en wakker liggen is wakker liggen.. jammer dan... ik kan ook gewoon heerlijk liggen en niet slapen en irriteer me er niet aan. Maar op den duur breekt het me lichamelijk gewoon op omdat ik geen reserves heb... Ik was in het begin wel bang om in te storten... maar dat heb ik naast me neergelegd. wel wordt ik vaak koud in de middag en dat kan echt gewoon extreem zijn en daardoor kan ik me niet lekker gaan voelen. Tja.. wat wil je met bijna nul aan vet op je lijf. :(
Er is dus niets gevonden en ze hebben het al opgegeven ook bij het slaapcentrum... Slaap meds is het enige wat ze nog bieden. Maar daar doe ik niet aan. Maar goed... ik blijf hopen dat het nog een keer beter zal gaan. Maar zolang ik het nog red... gewoon rustig aan doorbikkelen en hopen dat ik een oplossing vind.

Dank je voor je verhaal. Het helpt me wel... stom genoeg wetende dat ik niet alleen ben hierin. :o al is het ook k*t voor jou....

Ik denk dat het in mijn geval ook een lichamelijke sloper is....
 
Oke... rare dag en een en ander gebeurd.. zou niet gaan trainen... maar kon onverwachts eerder weg en moest me gewoon even afreageren.. zit toch 36 uur tussen dus ik dacht toch even gaan... Komt een lang maar leuk verhaal... Voor wie het leuk vind :rolleyes:

Kwam binnen.. squatrek bezet en de staanders ook.. Dus maar gestart met BP... Meteen een vette VPR en PR tov mijn vorige einde cycle. Dus was echt even blij. Zal ook wel ermee te maken hebben dat ik niet eerst gesquat had. (oh ja.. en de lekkere BP!) :D

Maar goed... daarna waren de staanders vrij. Gezien ik vorige keer 5x4x46 kg had gesquat (om 7:00) en ze hier geen 0,5 kg schijven hebben dacht ik ach BP goed dus squat 47,5 kg pakken.... beetje overmoedig? :rolleyes: Vorige cycle faal op 5x3x47,5 kg in set 2... Dus ik dacht ga voor 3(of 5)x3x47,5 kg.... rep 1 perfect.... rep 2.. daar zat ik gehurkt en kwam niet meer omhoog... en ja.. waren staanders dus daar zit je dan :roflol: Dus heb iemand erbij geroepen en die heeft me omhoog geholpen... *shame* Wilde de barbell ook weer niet achter me neerlaten flikkeren... Was echt wel even teleurgesteld en kwaad... maar ja. kan gebeuren... beetje te overmoedig.... :o Volgende keer toch maar weer in het squatrek zoiets proberen. hahahah
Dus 2,5 kg eraf en 45 kg gepakt en ging zo zwaar.. focus was ook totaal weg en dacht echt verrek maar.. volgende keer beter. :mad:
Maar wilde toch squatten dus overgegaan op paused.... vorige C training 5x5x37,5 kg gedaan.. einde vorige cycle was 5x4x40 kg... dus ik ging voor 5x5x40 kg... Retezwaar (niet gek na die eerste faal enzo... ) maar me goed kwaadgemaakt en gered! :D Toch nog blij! :) net dat repje meer vergeleken met de vorige cycle.

Daarna pull ups... ik had al 5x4xBW+5 kg gedaan... toch weer wat overmoedig... ik ga voor 5x5xBW+5kg... Dussssssssssssss 3x5xBW+5kg... daarna 4 reps en daarna 3 reps.... ach... toch vind ik het wel vooruitgang met totaal 1 repje meer... aan het eind nog even 5xBW erbij gepakt. Had toch de tijd.... ;)

DB uni lateral press viel daarna dus bar tegen...:o Goal niet gered... Niet gek toch na de afgelopen 3 oefeningen... maar ach. Kan gebeuren he. Dan cable row en daar dan in ene wel weer een PR met 1 kg meer... Zo gek hoe een oefening aan het eind dan weer wel goed kan gaan. :dunno:

Nou ja.. al met al wel flink langer bezig geweest door dat gedoe met squatten.. Maar denk niet dat ik ontevreden mag zijn... al kan het altijd beter... :rolleyes:

samenvatting... voor de snelle lezers
. . . . . . . . . . . . . . einde cycle 3. . . . .week 5 cycle 4
BP. . . . . . . . . . . . 3x6x31kg . . . . . . . . 5x5x32,5kg
Squat. . . . . . . . . .5x3x47,5kg Fail. . .. .1x47,5 kg Fail :o
Paused Squat ... . .5x4x40 kg. . . . . ... . 5x5x40 kg
Pull ups.................3x8xBW..................3x5xBW+5kg - 4xBW+5kg - 3xBW+5kg
Uni lat press. . ... . 3x8x9 kg. . . . . . . . .3x8x9 kg
Cable row . . . . .. .3x10x32,5 kg. . . . . . 3x10x36kg

Al met al ben ik niet geheel ontevreden. Ik vond vandaag dus nog alles meevallen en ik trek deze cycle nog even door met microladen.

Nou ja... beetje onleesbaar wss maar training van vandaag.

training.JPG
 
Och al doende leert men toch....zeker als je kort tegen faillure aan zit...dat zal je niet meer gebeuren toch?

van 5x4 naar 5x5 is heftig te heftig...die 5jes are killing
volgende keer eerst 4x5 ..hetzelfde volume maar voelt veel zwaarder...zo doe ik het altijd...dan blijf je van faillure weg
 
Het klinkt allemaal heel erg bekend hoor.
Pijn met liggen heb ik niet echt... mijn heupen en knieen zijn knokkig omdat ik zo mager ben... :( dat doet dan soms pijn... leg ik er een kussen tussen en het scheelt al met een traagschuimmatras. Geen stress of overhoop gedachtes... Had ook geen afwijkende hersenactiviteit met alle slaaptesten.
Het moeten slapen heb ik al lang afgeleerd... ik heb het boek slaap als een roos van Guy meadows gelezen en daar leer je dat ook in.. nergens aan denken en wakker liggen is wakker liggen.. jammer dan... ik kan ook gewoon heerlijk liggen en niet slapen en irriteer me er niet aan. Maar op den duur breekt het me lichamelijk gewoon op omdat ik geen reserves heb... Ik was in het begin wel bang om in te storten... maar dat heb ik naast me neergelegd. wel wordt ik vaak koud in de middag en dat kan echt gewoon extreem zijn en daardoor kan ik me niet lekker gaan voelen. Tja.. wat wil je met bijna nul aan vet op je lijf. :(
Er is dus niets gevonden en ze hebben het al opgegeven ook bij het slaapcentrum... Slaap meds is het enige wat ze nog bieden. Maar daar doe ik niet aan. Maar goed... ik blijf hopen dat het nog een keer beter zal gaan. Maar zolang ik het nog red... gewoon rustig aan doorbikkelen en hopen dat ik een oplossing vind.

Dank je voor je verhaal. Het helpt me wel... stom genoeg wetende dat ik niet alleen ben hierin. :o al is het ook k*t voor jou....

Ik denk dat het in mijn geval ook een lichamelijke sloper is....
Tja, dan is het inderdaad zaak dat je gewoon door blijft gaan met alle dingen die je al geleerd hebt en hopen dat het ooit beter wordt. Wel bagger hoor. Ik heb het nu redelijk onder controle gelukkig maar soms steekt het weer de kop op. Je bent hierin idd niet de enige. :)
Ik heb het vaak wel koud als ik terugcut naar een kilo of 67, dan krijg ik het op kantoor ook gewoon niet warm terwijl de rest me raar aankijkt trek ik een extra trui aan. :D Met 72+kg heb ik er geen last meer van.

daar zat ik gehurkt en kwam niet meer omhoog... en ja.. waren staanders dus daar zit je dan :roflol:
:D Ik had de bar in de gym wel neergegooid hoor. Thuis niet natuurlijk..

van 5x4 naar 5x5 is heftig te heftig...die 5jes are killing
:yes:
 
Er is dus niets gevonden en ze hebben het al opgegeven ook bij het slaapcentrum... Slaap meds is het enige wat ze nog bieden. Maar daar doe ik niet aan. Maar goed... ik blijf hopen dat het nog een keer QUOTE]


Waarom geen slaapmedicatie?
Is vaak een kwestie van een poos gebruiken om een patroon van niet slapen te doorbreken en dan terug afbouwen
 
Heb je al eens geprobeerd om 's avonds te trainen? Als je om 21:00 uur traint ben je om 23:00 moe. Ik merkte dat ik vorig jaar beter sliep als ik 's avonds trainde (ellende is wel dat sportschool drukker is 's avonds) (zeg maar dag squat rack).
 
Heb je al eens geprobeerd om véél minder te trainen (niet gedurende 1 of 2 weken, maar een maand of 6). Bijvoorbeeld elke grote spiergroep 1x per week. Dus ALLEEN 1x per week squat, deadlift, bench press, pull up.

Dag trainen, kort en intens. 2-3 dagen rust, etc...

Bv. Squat & pull-up (3-4 x 8-12)
Rust
Rust
Deadlift (3-4 x 6) & bench press (3-4 x 8-12)
Rust
Rust
Etc

Je slaap zal er wellicht niet beter door worden, maar voor je herstel (= spiergroei) zal het bevorderlijk zijn.

Lees voor de gein je posts eens door, geen herstel (cijfer 0) en een giga volume (cijfer 10). 0 x 10 = .... ;)

Okay, okay, ik ben weer weg...
 
Och al doende leert men toch....zeker als je kort tegen faillure aan zit...dat zal je niet meer gebeuren toch?

van 5x4 naar 5x5 is heftig te heftig...die 5jes are killing
volgende keer eerst 4x5 ..hetzelfde volume maar voelt veel zwaarder...zo doe ik het altijd...dan blijf je van faillure weg
Ik leer er inderdaad van. Volgende keer toch maar in het squatrek proberen. En als ik denk T wordt hem niet stoppen.

Zo deed ik het eerst ook. 5x3 dan 5x4 dan 4x5 dan 5x5. Maar omdat ik al eerder 3x47,5 had gedaan dacht ik moet lukken :o
Tja, dan is het inderdaad zaak dat je gewoon door blijft gaan met alle dingen die je al geleerd hebt en hopen dat het ooit beter wordt. Wel bagger hoor. Ik heb het nu redelijk onder controle gelukkig maar soms steekt het weer de kop op. Je bent hierin idd niet de enige. :)
Ik heb het vaak wel koud als ik terugcut naar een kilo of 67, dan krijg ik het op kantoor ook gewoon niet warm terwijl de rest me raar aankijkt trek ik een extra trui aan. :D Met 72+kg heb ik er geen last meer van.


:D Ik had de bar in de gym wel neergegooid hoor. Thuis niet natuurlijk..
Tja... Ik blijf proberen en hopen hoor! Nieuwe dingen probeer ik ook wel.

Tja ... 67 kg bij jouw lengte is nog geen zwaar ondergewicht... En dat heb om helaas wel :(
Een trui helpt niet.

Ik vond dat nog met te ver gaan... Schaamde me al genoeg dat ik niet meer omhoog kwam :o

Waarom geen slaapmedicatie?
Is vaak een kwestie van een poos gebruiken om een patroon van niet slapen te doorbreken en dan terug afbouwen
Dat heb ik ook al geprobeerd... Zoplicon, zolpidem, nitrazepam...
Allemaal een paar weken geprobeerd en ook toen ik ze nam sliep ik er nauwelijks op. Zelfs de nitrazepam die ik niet voorgeschreven had zeg maar sliep ik max 3 uur op en bleef je hele dag suf van.... Dus na een paar maanden testen van van alles ook mee gestopt. Ik voelde me ook niet beter van het net wat keer slapen op slaapmeds. Je lijf rust wel maar het is toch een ander soort slaap.
Heb je al eens geprobeerd om 's avonds te trainen? Als je om 21:00 uur traint ben je om 23:00 moe. Ik merkte dat ik vorig jaar beter sliep als ik 's avonds trainde (ellende is wel dat sportschool drukker is 's avonds) (zeg maar dag squat rack).
Dat red ik niet..., wij eten tegen 19:30 samen. Daarbij stort ik in de avond echt in. Vooral extreem koud en dan lukt trainen echt niet.
En tot 22:00 trainen en de volgende dag 5:00 op wordt ook niet echt het je van het ben ik bang .....
Maar wel super dat je meedenkt! Dank je :)
 
Heb je al eens geprobeerd om véél minder te trainen (niet gedurende 1 of 2 weken, maar een maand of 6). Bijvoorbeeld elke grote spiergroep 1x per week. Dus ALLEEN 1x per week squat, deadlift, bench press, pull up.

Dag trainen, kort en intens. 2-3 dagen rust, etc...

Bv. Squat & pull-up
Rust
Rust
Deadlift & bench press
Rust
Rust
Etc

Je slaap zal er wellicht niet beter door worden, maar voor je herstel (= spiergroei) zal het bevorderlijk zijn.

Lees voor de gein je posts eens door, geen herstel (cijfer 0) en een giga volume (cijfer 10). 0 x 10 = .... ;)

Okay, okay, ik ben weer weg...
Ik heb een tijd lang een split gedaan met max 3x per week trainen met een voor jou vast bekend schema ;)
Alle spiergroepen 1x per week. Waren trainingen van 40-45 min max. Heb dat 4-5 maanden gedaan en dat gaf eigenlijk geen verschil met nu. Althans ik voelde geen verschil. Nu zegt gevoel eigenlijk niet veel.... Maar ook in mijn gewicht merkte ik geen verschil.

Maar je hebt wel degelijk een punt wat betreft herstel... Want met dat bijna niet slapen is dat herstel ook lastig. Ik merk wel dat al is het maar 1 nachtje dat ik ietsje beter slaap dat ik zoveel meer energie heb.

Ik ben trouwens blij dat je zo nu en dan weer even komt kijken. Alle hulp en tips zijn welkom.

Binnenkort zal ik op vakantie gaan en kan ik 3 weken niet trainen.... Ben alleen enorm bang voor spierverlies... Want dat beetje gewicht wat ik heb is alleen maar spieren. Als ik dat kwijt raak wordt ik nog lichter en zwakker en dat wil ik niet. Dus daar zit ik best wel over in ....
 
De mij welbekende routine is wellicht al teveel voor je, daarom bovenstaande routine met alleen compound en geen isolatie.

In drie weken rust zal je geen of nauwelijks spiermassa kwijtraken - klik -. Daarbij is er altijd wel een mogelijkheid tot wat pull- en push ups.

Ik bespeur telkens je (begrijpelijke) angst voor spierverlies. Mogelijk zit dáár de psychische trigger, loslaten...;)

IMG_0335.JPG


Even hardop denkend.

Heb je er al eens aan gedacht dat je misschien wel zo'n beetje aan je genetische potentieel vwb spiergroei kan zitten?

Kan je trainen tot je een ons weegt, maar dat zal alleen leiden tot chronische overbelasting van je vegetatief zenuwstelsel met alle gevolgen van dien. Misschien wil je té veel té graag. Ken en accepteer je beperkingen.
 
Laatst bewerkt:
De mij welbekende routine is wellicht al teveel voor je, daarom bovenstaande routine met alleen compound en geen isolatie.

In drie weken rust zal je geen of nauwelijks spiermassa kwijtraken - klik -. Daarbij is er altijd wel een mogelijkheid tot wat pull- en push ups.

Ik bespeur telkens je (begrijpelijke) angst voor spierverlies. Mogelijk zit dáár de psychische trigger, loslaten...;)

Even hardop denkend.

Heb je er al eens aan gedacht dat je misschien wel zo'n beetje aan je genetische potentieel vwb spiergroei kan zitten?

Kan je trainen tot je een ons weegt, maar dat zal alleen leiden tot chronische overbelasting van je vegetatief zenuwstelsel met alle gevolgen van dien. Misschien wil je té veel té graag. Ken en accepteer je beperkingen.
Het is een probeersel waard. Dat zeker.
Ik zal zo de link even lezen... je vergeet alleen dat ik totaal geen reserves heb ook.. alles wat ik kwijt raak aan gewicht is spiermassa.. en dat kan ik niet missen. Maar ik ga de link zo lezen.

Loslaten is lastig :( Vooral omdat ik echt niet lichter mag worden...

Als ik nu al aan mijn max zou zitten dan zou dat betekenen dat ik op mijn oude gewicht van 52-53 kg dus 11,5 kg extra vet zou moeten hebben gehad en op een vet% van bijna 30 % zou hebben gestaan. Nou ik kan je garanderen dat dat echt niet zo was....
En voor mijn hernia was ik 48 kg... en dat verschil met nu is echt niet allemaal vet... Dus mijn genetische max is dit denk ik nog niet.
Misschien qua mijn gewicht dat dit nu wel mijn max. hoeveelheid spieren is. Immers is mijn vet% veel te laag Maar ik denk dat als ik gewicht bijkom dat er best ook wel wat meer spiermassa bij zal zitten en ik echt niet alleen maar bij wijze van spreke nu 11,5 kg vet zal aanzetten...

Dat ik té graag wil is zeker.... :( Mogelijk inderdaad dat dat me ook wel beperkt in het verder komen.
Loslaten en accepteren is erg lastig als je echt aan moet komen om gezonder te worden...
Maar er zit zeker denk ik wel een kern van waarheid in.

Ik denk zelf ook dat het niet slapen ook heel erg meeweegt.....
 
Ik kan zo 123 niet vinden wat je nu weegt, maar met de wetenschap dat een vrouw met een vetpercentage van net onder de 20% heel atletisch is (mits uiteraard ook spiermassa) dan is het volgende rekensommetje te maken.

Je bent 1,68 m, stel dat je 58 kg zou wegen met 18% vet. Zou toppie zijn toch?!

Betekent dat je VVM 58 kg minus 10,5 kg, maakt 47,5 kg.

Met 1,68 zal je echt niet meer dan dit als VVM gaan wegen, ik heb met mijn veronderstelling dat je aan je genetisch potentieel zit rekening gehouden met die VVM van om en nabij die 47,5 kg.

Nóg harder trainen en nóg meer eten zal je dus niets verder helpen, sterker nog, imo is dat eerder contra produktief.

Natuurlijk is loslaten moeilijk, als het makkelijk zou zijn waren er weinig mensen met psychische problemen ;), misschien hulp zoeken om bepaalde zaken te leren accepteren?
 
Ik kan zo 123 niet vinden wat je nu weegt, maar met de wetenschap dat een vrouw met een vetpercentage van net onder de 20% heel atletisch is (mits uiteraard ook spiermassa) dan is het volgende rekensommetje te maken.

Je bent 1,68 m, stel dat je 58 kg zou wegen met 18% vet. Zou toppie zijn toch?!

Betekent dat je VVM 58 kg minus 10,5 kg, maakt 47,5 kg.

Met 1,68 zal je echt niet meer dan dit als VVM gaan wegen, ik heb met mijn veronderstelling dat je aan je genetisch potentieel zit rekening gehouden met die VVM van om en nabij die 47,5 kg.

Nóg harder trainen en nóg meer eten zal je dus niets verder helpen, sterker nog, imo is dat eerder contra produktief.

Natuurlijk is loslaten moeilijk, als het makkelijk zou zijn waren er weinig mensen met psychische problemen ;), misschien hulp zoeken om bepaalde zaken te leren accepteren?
Als ik die 58 kg haal met VVM 47,5 kg dan knijp ik in mijn handjes! En dat meen ik! 18% vet kom maar op! Maar op het moment is mijn gewicht 41,5 kg... dus ik denk niet dat ik aan mijn max VVM zit nu... snap je?

Loslaten is inderdaad lastig.... Maar ik laat al best veel dingen los. Alleen nog verder afvallen door stoppen met trainen kan ik niet loslaten... Want nog verder afvallen dan blijft er niets van me over... :(
 
Vanmorgen gaan trainen na een redelijk goeie nacht voor mijn doen dan he ;)
Het ging op zich echt lekker. Moest wel een en ander aanpassen met gewichten en reps want ja.... geen 0,5 kg schrijfjes. :(
Dit was week 5 van cycle 4 laatste training. Ik moet nog even bedenken wat hierna te doen. Maar deze training was echt even een lekkere om mee te eindigen. :)
Volgorde aan kunnen houden. SLDL kon niet op 58,5 kg want geen 0,5 kg schijfjes... dus ipv 1x5x58,5kg 60 kg geprobeerd en lukte ook nog. Dus PR op 3x3x60kg! OHP ook een PR en bij Pull ups als vierde oefening was het even op en stokte het op 3x5xBW. Maar vond ik niet zo erg nadat ik op de 3 oefeningen ervoor mijn Goal en PR had behaald. :D
Incline Bench idem... geen 0,5 kg schijfjes dus 28,5kg niet mogelijk. Dan maar 30 kg geprobeerd. Als ik zo kijk en vergelijk met einde cycle 3 staat het er zo voor vandaag met einde van deze cycle.

samenvatting... voor de snelle lezers
. . . . . . . . . . . . . . einde cycle 3. . . . .week 5 cycle 4
Paused Squat ... . .5x4x40 kg. . . . . .... 5x5x40 kg
SLDL. . . . . . . . . ..1x5x57,5kg . . . . . . 3x3x60kg
OHP . . . . . . . . .. .3x6x22kg . ........ .. .5x5x22,5 kg
Pull ups................die deed even niet mee in de PR ronde na de eerste 3 oefeningen :o
Incline BP. . ... . .. 3x10x27,5 kg. . . . . .3x5x30 kg

En even de training van vanmorgen.

training.JPG
 
Mooi resultaat toch

PR's zijn altijd zwaar Marina, daarom is het een PR :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven