AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Cardio 21-04-2017 (pre AYCE :D)

18km fasted fietsen en 5km fasted wandelen. Vanmiddag eerst mijn zoontje ophalen van school (hij was met de fiets) en daarna naar huis. Rond de 20km.
Zit volgende week op 2400kcal p/dag, verder zak ik niet. De cut is dan echt begonnen.
 
Jij maakt echt flink wat kilometers zo op de fiets! Succes met je cut man :)
 
Jij maakt echt flink wat kilometers zo op de fiets! Succes met je cut man :)
Redelijk idd. Moet toch naar mijn werk en zo kan ik mooi wat extra cardio kcal maken. :)
Thanks. :)
 
Training 20-04-2017 borst, biceps, triceps

Begonnen met Squats, wel een half uur zitten knoeien met stances uitproberen en filmpjes kijken van Thrall. Met BW lukt het gewoon prima met wide stance en diep zakken, dus gekeken waar het nu echt schort.
Eerst wel 50x ofzo BW gedaan en goed opgelet op de vorm. Daarna gewicht er op. Blijkt achteraf dat het meer met angst (om diep te zakken) te maken heeft dan met slechte techniek.
Goeie analyse, en lijkt me ook een prima methode om heel veel reps te maken met laag gewicht zodat je nergens meer over nadenkt, en dan het gewicht op te voeren en nog steeds nergens over nadenken en gewoon op routine gaan.
 
Ik zit even niet te wachten op commentaar. Ik wil even wat rust om het on track te krijgen. Ik ken alle tips en hulp nu wel uit mijn hoofd nu maar het lukt me gewoon niet.

Het is heel demotiverend. Voelt gewoon als een zwakte terwijl ik de legcurls en leg extensions wel met fatsoenlijk gewicht kan.

Gewoon je squats blijven loggen.........je logt hier toch voor jezelf? Kan je later altijd terugkijken hoe je progressie is geweest en wat je er allemaal voor hebt moeten doen om zover te komen.......en mocht je toch ook loggen voor een ander dan kan dat voor die ander heel handig zijn als hij/zij met hetzelfde struggelt
 
Gewoon je squats blijven loggen.........je logt hier toch voor jezelf? Kan je later altijd terugkijken hoe je progressie is geweest en wat je er allemaal voor hebt moeten doen om zover te komen.......en mocht je toch ook loggen voor een ander dan kan dat voor die ander heel handig zijn als hij/zij met hetzelfde struggelt
Heb je gelijk in natuurlijk. Ik heb het ook gewoon gelogged zoals je kunt zien... :)
 
Komt allemaal goed. Jij gaat ook nog wel wat meer ijzer wegduwen als je zo doorgaat. :thumb:

Gaat deze week in ieder geval niet zoals gepland. Mijn nek/rug verrekt afgelopen dinsdag en sindsdien niet meer getraind. Ga vanavond weer proberen, maar dan alleen cardio...Hopelijk van het weekend weer ijzergooien! Merk dat ik erg onrustig word, als ik niet kan trainen. Moet die energie kwijt...
 
Hopelijk van het weekend weer ijzergooien! Merk dat ik erg onrustig word, als ik niet kan trainen.
Beter wat rustiger gooien. Je hebt maar 1 lichaam. Komt vanzelf weer in orde.
 
Beter wat rustiger gooien. Je hebt maar 1 lichaam. Komt vanzelf weer in orde.

True! Maar merk dat het qua kracht wel goed zit en er ook nog steeds progressie in zit. Alleen nu een spiertje verrekt, wat de training van bovenlijf echt onmogelijk maakte. Dus vandaag lekker benen, buik en cardiooooo...
 
Terug van de wandeling. Nu maar een klein beetje voer i.v.m. AYCE vanavond. Alvast even rekening mee houden.

1x banaan 106gr + kaneel op 2x volkorenboterham + 5gr Omega3 boter
1x gekookt ei + peper en kurkuma op een plakje volkorenbrood + 5gr omega 3 boter.
1x eiwitreep.

Score: 638kcal - eiwit 40gr - vet 18gr - carbs 73gr
 
Terug van de wandeling. Nu maar een klein beetje voer i.v.m. AYCE vanavond. Alvast even rekening mee houden.

1x banaan 106gr + kaneel op 2x volkorenboterham + 5gr Omega3 boter
1x gekookt ei + peper en kurkuma op een plakje volkorenbrood + 5gr omega 3 boter.
1x eiwitreep.

Score: 638kcal - eiwit 40gr - vet 18gr - carbs 73gr


#Fitgirl
 
Zo, 20km terugfietsen zit er op. Wel een beetje wiebelig op de beentjes met zo weinig kcal achter de kiezen maar dat halen we straks wel in. :eating::eatmeat:
 
Smakelijk alvast.......ik vanavond overwerken dus helaas niet trainen........wel op de fiets dus in ieder geval iets van cardio.......zaterdag en zondagochtend wel een train op de planning.......have a nice weekend
 
Smakelijk alvast.......ik vanavond overwerken dus helaas niet trainen........wel op de fiets dus in ieder geval iets van cardio.......zaterdag en zondagochtend wel een train op de planning.......have a nice weekend
Dank je. Overwerken? :( Bleeehhh...
Morgen core training en hardlopen en zondag helemaal niets in de planning.
Ook een prettig weekend gewenst.
 
Zo, 20km terugfietsen zit er op. Wel een beetje wiebelig op de beentjes met zo weinig kcal achter de kiezen maar dat halen we straks wel in. :eating::eatmeat:
Herkenbaar!

Ik moet zo ook nog naar huis fietsen..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven