MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

En in welke gym train je dan als powerlifter? Ik ken er maar 1 waar echt een deel van de gym specifiek voor de powerlifters voorzien is.
Ik zou graag in Limburg een gym vinden die dat ook heeft. Of waar er tenminste een paar powerlifters trainen zodat ik niet altijd de enige ben die "alleen maar benen traint" (ze bedoelen dat ik vaak squat en DL en weinig of geen curls doe).

offtopic:
Het is geen gym exclusief voor powerlifting. De oefeningen bij powerlifting kan je meestal gewoon in een doorsnee gym uitvoeren.
Bench press heeft elke gym wel, een power cage of squat rek hebben de meeste ook wel. Success met het zoeken in Limburg, ik train in W-Vlaanderen en heb dus geen idee waar je zou moeten zoeken in Limburg.
 
offtopic:
Het is geen gym exclusief voor powerlifting. De oefeningen bij powerlifting kan je meestal gewoon in een doorsnee gym uitvoeren.
Bench press heeft elke gym wel, een power cage of squat rek hebben de meeste ook wel. Success met het zoeken in Limburg, ik train in W-Vlaanderen en heb dus geen idee waar je zou moeten zoeken in Limburg.
De gym waar ik train heeft een waardeloze bench en de barbells zijn op 1 na allemaal krom.
Ik denk er dus serieus over na om een homegym aan te schaffen.

In West- en Oost-Vlaanderen is het een stuk gemakkelijker om een goeie gym te vinden waar er ook anderen nog aan PL doen.
In Limburg = nihil.
 
Dit was mijn oude home gym, helaas moest ik verhuizen en moest het meeste weg.
Ik ben aan het wachten op een half rack met pulley van Henk voor mijn nieuwe home gym.
Deze komt op de zolderkamer en moet daarom zo compact mogelijk zijn. Maar hier nog wat oude foto's: :D

DSC0005.jpg


DSC0004.jpg


DSC0007.jpg

Wat een gigantische ruimte man!! Helemaal voor jou alleen?
 
Karsjee dat was echt een mooie homegym die je had.
 
Deze had ik al gezien. Ik hoop alleen iets goedkopers te vinden aangezien ik er meerder nodig heb.

De spiegels in die post waren ongeveer het zelfde, alleen een stuk goedkoper.
Dit zoek ik ook..
 
Kleine toevoeging.
Gun rack
ATX 50mm axle
Twee banden voor deadlifts en oh presses
Rogue deadlift bar
ATX wall ball 5kg
Slamball 7kg
Indian clubs en Clubbells (2x5kg/2x7,5kg/10kg/12,5kg)
30kyv50.png

nbc9k3.png


20 meter 44mm dik manilla touw
aafw3k.png


Mijn gym met een nieuwe indeling en wat nieuwe onderdelen erbij.

Bovenste plank zijn grip onderdelen.
Daaronder KB's 4 t/m 32kg
Boom IFSA (31cm)
Boom 28cm
Inch dumbbell op de rubber mat
Deadlift jack
50mm schijven
2rhadyc.png


27ywcb7.png


Powercage
Rogue power bar
Gewichtsvest 20kg
359zblw.png


Chains 6x10kg
Bands
50mm bar
Boards 1 t/m 3
Chain mate/ankers (voor deadlifts)
50mm dumbbell
Blocks voor blockpulls (2 verschillende hoogtes)
5kg sledgehammer
207pz01.png


Atlas platforms 1m20 t/m 1m80
Stenen 80kg t/m 175kg
rseahd.png


Yoke
Farmers
Fusten
Zandzakken
Slee
Duckwalk
219dki9.png


Bandje voor flips
2dhu3cg.png
 
IMG_2972.JPG

Mijn nieuwe speelgoed van Fitness Seller in de garage gezet.

Niet op de foto, maar wel aanwezig zijn nog een Barbarian Multibench 2 + attachements.
Bumper plates + nog 70kg 50mm schijven komen volgende week van een andere leverancier.

Ik ben nog altijd op zoek naar voordelige spiegels. Dus tips zijn welkom.
 
Bekijk bijlage 86258
Mijn nieuwe speelgoed van Fitness Seller in de garage gezet.

Niet op de foto, maar wel aanwezig zijn nog een Barbarian Multibench 2 + attachements.
Bumper plates + nog 70kg 50mm schijven komen volgende week van een andere leverancier.

Ik ben nog altijd op zoek naar voordelige spiegels. Dus tips zijn welkom.

Mooi materiaal.

Opletten voor je raam :)
 
  • Like
Waarderingen: 040B
040B ziet er netjes uit. Zelf ben ik ook nog opzoek naar spiegels.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
De gym waar ik train heeft een waardeloze bench en de barbells zijn op 1 na allemaal krom.
Ik denk er dus serieus over na om een homegym aan te schaffen.

In West- en Oost-Vlaanderen is het een stuk gemakkelijker om een goeie gym te vinden waar er ook anderen nog aan PL doen.
In Limburg = nihil.
Haefland is in limburg
 
Rack van FS ziet er super stevig uit)) Wou ik eerst ook halen maar had plaats gebrek. Beweegt ie als je er aan gaat schudden of is ie zo stabiel als de pest.
 
Rack van FS ziet er super stevig uit)) Wou ik eerst ook halen maar had plaats gebrek. Beweegt ie als je er aan gaat schudden of is ie zo stabiel als de pest.
Het MegaTec Power Rack kan een klein beetje bewegen als je er echt aan gaat schudden (maar dat is naar links en rechts, dus die beweging heb je in je training sowieso niet).

De Barbarian Power Cage is nog een stuk dikker en zwaarder, daar is geen beweging in te krijgen :)
 
Gaaf die kooi. Maar past je er wel tussen als de bar op de safety-bars rust en d=kan je dan nog wel fatsoenlijk de plates wisselen?
Lijkt me zo weinig ruimte aan de rechterzijde.
Overigens wel jaloers op je ruimte.
 
Gaaf die kooi. Maar past je er wel tussen als de bar op de safety-bars rust en d=kan je dan nog wel fatsoenlijk de plates wisselen?
Lijkt me zo weinig ruimte aan de rechterzijde.
Overigens wel jaloers op je ruimte.

Kooi wordt nog verschoven naar links :)
 
Soms zet je iets neer en dan kom je erachter dat je te weinig ruimte hebt. Is mij regelmatig overkomen hahahaha

Dat kan je voor hebben :)

Ik heb bij mij steeds alles op schaal getekend en de toestellen in papier uitgeknipt en zo zitten puzzelen om mn ruimte optimaal te benutten :)
knippen en plakken op school vroeger was toch nog nuttig voor iets :)
 
Dat kan je voor hebben :)

Ik heb bij mij steeds alles op schaal getekend en de toestellen in papier uitgeknipt en zo zitten puzzelen om mn ruimte optimaal te benutten :)
knippen en plakken op school vroeger was toch nog nuttig voor iets :)

Ik had,met mijn homegym, alles uitwerkt met paint. Old school. :cool:
 
Back
Naar boven