XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (1 bezoeker)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Ik heb nu die 51-50 van rich piana, zeker een aanrader:) 470mg caffeine per scoop lol.
Dat vind ik een partij raar spul. Twee keer mogen testen van een maat.

Tijdens het trainen merkte ik nagenoeg niks. Maar snachts had ik lucide dromen...leek wel of er tren in vermengd zat als ik die verhalen weleens lees..:o
 
Dat vind ik een partij raar spul. Twee keer mogen testen van een maat.

Tijdens het trainen merkte ik nagenoeg niks. Maar snachts had ik lucide dromen...leek wel of er tren in vermengd zat als ik die verhalen weleens lees..:o
Van hetzelfde betreft de dromen:p

Ik vind koffie niet lekker, anders had ik dat voor elke training genomen (bevorderd ook vetverbranding)
 
Van hetzelfde betreft de dromen:p

Ik vind koffie niet lekker, anders had ik dat voor elke training genomen (bevorderd ook vetverbranding)
Ik wil niet eens weten wat voor verboden stofje er dan inzit:roflol:

Koffie vond ik ook altijd smerig tot op een vakantie van twee weken mijn caffeine verslaving om de hoek kwam kijken..ik kon geen light of zero energy drink vinden, dus ben bij gebrek aan beter maar koffie (met zoetjes) gaan drinken en daar sindsdien niet meer mee gestopt..:coffeepc:

De koffie en thee welk ik log zijn ook de geplande bakken. Er zitten er gerust nog 3 of 4 bij..:o
 
Ik wil niet eens weten wat voor verboden stofje er dan inzit:roflol:

Koffie vond ik ook altijd smerig tot op een vakantie van twee weken mijn caffeine verslaving om de hoek kwam kijken..ik kon geen light of zero energy drink vinden, dus ben bij gebrek aan beter maar koffie (met zoetjes) gaan drinken en daar sindsdien niet meer mee gestopt..:coffeepc:

De koffie en thee welk ik log zijn ook de geplande bakken. Er zitten er gerust nog 3 of 4 bij..:o
Damn, dat jij dan nog kan slapen:p
 
Ben een enorm ochtendmens..dus uitslapen ho maar...bankslapen daarentegen:roflol:

Bankslapen haha, ik viel gisteren na het eten om half 6 in slaap en werd om half 8 wakker helemaal verward ik dacht dat het smorgens was ofzo, heb je dat ook wel eens marv?:P
 
Bankslapen is de leef!
 
Nee hoor..is niet geheim. Doe wel een paar kleine aanpassingen en de Roti's zelf haal ik bij de toko (Kries Roti). Roti's zelf maken is namelijk behoorlijk arbeidsintensief en die van Kries zijn fucking lekker:heart:

3VankaKawat-20141117085339.jpg


Surinaamse roti | Puur Eten

Zelf gebruik ik kipfilet en ipv de Madame Jeanette gebruik ik deze sambal:

lekker-bekkie-roti-sambal-tomaat-81f.jpg
Een roti foto én recepttips, ik vind heelmaal mooi.


Goh...welkom op mijn werk weer:

Gisteren:
18118620_1509358485804461_7582454908985174589_n.jpg


Vandaag:
18034350_1510626352344341_4401260418443840873_n.jpg


Niks genomen:sad:

Er was duidelijk 1 soort vlaai in trek precies :)

Je vakantie komt al zeker dichterbij? Dikke discipline van al die gebakjes afstaan, bravooo:clap:
 
Bankslapen haha, ik viel gisteren na het eten om half 6 in slaap en werd om half 8 wakker helemaal verward ik dacht dat het smorgens was ofzo, heb je dat ook wel eens marv?:P
Jup...gister ook. Vriendin was niet thuis...na een uur zoeken op netflix the Mechanic aangezet...na 10 minuten in slaap gevallen..en compleet verward wakker om 21:30...toen ben ik maar naar mijn nest gegaan!

4:00uur wakker geworden, want slaap slecht waneer mijn vriendin er niet is..en die kroop om 5:00uur tegen me aan. Heb het nog twee uur volgehouden naast dat snurkende dametje..:o

Bankslapen is de leef!
+1!

Een roti foto én recepttips, ik vind heelmaal mooi.

Er was duidelijk 1 soort vlaai in trek precies :)
Je vakantie komt al zeker dichterbij? Dikke discipline van al die gebakjes afstaan, bravooo:clap:
Zal wel iet van aardbeienroomvlaai zijn geweest..Na het maken van dat roti recept ga je het in ieder geval nooit meer afhalen..een tijdje terug was er een Hindoestaan op bezoek die dit zelfs zei...:D

Tja..het kan niet altijd feest zijn qua gebak! Maar vandaag wel en omdat ik totaal niks heb met het koningshuis ga ik wel om 9:30uur een bakkie doen bij mijn ouders met een stuk oranje gebak...of het een tompouce of een bol of weet ik wat wordt is nog een verassing...net als de rest van mijn meals vandaag..

Omdat ik oproepdienst heb kan ik niet echt gaan feesten, maar misschien nog wel even ergens in de stad kijken, maar dat wist ik dus nog niet en heb dartoe gekozen niet te preppen voor vandaag:o

Geplande voeding 27-04-2017 "Kingsday":
7:00 2 koppen koffie
8:00 200mg caffeine + 1000mg phenibut
9:30 2 koppen koffie + gebak
10:45 35g whey iso (XXL)
11:15 50g bambix/havermout + 25g whey + 10g rozijnen
12:15 Italiaanse bol + filet american + komkommer + 2 koppen koffie
14:00 glas verse sinaasappel-aarbei-banaansap
15:00 100g gegrilde kip
16:45 30g nightprotein (XXL)
19:00 Pizza shoarma + kip + paprika + ui + knoflooksaus

:meal: Donderdag is het nieuwe weekend...
 
Laatst bewerkt:
Slaat dit op de kleur of omwille van jullie feestdag, of waarom zeg je "oranje" gebak? :)
Omdat ik de verjaardag van de koning al excuus gebruik heb ik van mijn ma geeist, dat wanneer ze gebak haalt het oranje moet zijn..:roflol:
 
Nederlanders en hun oranje ook :D Een beetje zoals er daar een Willem in iedere familie zit :p
 
Slappe excuzen..zijn ook excuzen..

Nederlanders en hun oranje ook :D Een beetje zoals er daar een Willem in iedere familie zit :p
Ik heb er helemaal niks mee hoor...maar als er gebak gegeten kan worden en ik een extra dag vrij ben, dan sta ik vooraan..:D

Een dag vrij is een dag vrij...
Precies!:D
Ja inderdaad, wanneer verjaart onze koning?? Verdient hij geen feestdag eigenlijk??
:roflol: Aan het trollen of Belg?

Zeau...klein rondje preventieve strafcardio zit er weer op!

Strafcardio, (snel) wandelen (en naar de supermarkt):
60min / ~4-6km / ~370kcals..

Zo dat gebakje is weer verdiend:rolleyes:

18157837_1511833908890252_7650882686260030937_n.jpg
 
Nie trainen vandaag?
 
Back
Naar boven