MuscleMeat

4,5 maand resultaat

Bezoekers in dit topic

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2.280
Waardering
4.507
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Dag luitjes,

sommige van jullie zullen mij voorbij hebben zien komen op het forum, echter ben ik 2 jaar inactief geweest. Mede omdat ik 2 jaar geen dumbell heb aangeraakt en zwaar ongemotiveerd was. Nu ben ik sinds 4,5 maand weer volgas bezig en wil ik het resultaat graag met jullie delen.

even wat info!

lengte 182
gewicht (op sommige foto's 90 op andere 88.5-89)
leeftijd 20
VP... ik gok rond de 20 % als het niet meer is :)

Kracht stats na die 4,5 maand?

DL 1 rm 160
benchen doe ik niet maar incline dumbell press 4x5 met 38 kilo(per dumbell obviously)
Squat 1 RM 120
Bent over rows 4x6 90

reden van de forse stats is omdat ik niet onbekend ben met fitness en spiergeheugen mij snel weer de oude heeft gemaakt.

hierbij de foto's !



overigens.. ik heb geen duidelijk voor foto aangezien ik weinig zin had om zo'n vettig lichaam te fotograferen dus jullie zullen het moeten doen met onderstaan.

vsc2ys.png
dit is voor

en alle onderstaande zijn nu

29oog3q.jpg

s2a79z.jpg

30coq39.jpg

2vchmz5.jpg


hierbij mijn hoge VP :(
ngvasp.jpg



en de beentjes
ke6gbk.jpg


updates komen dit keer wel per 3 maanden!

op of aanmerkingen worden gewaardeerd
 
Laatst bewerkt:
chest foto post ik later, zie net dat ik die ben vergeten.
 
niemand?
 
Denk dat iedereen brak is van de koningdag ofzo. Blij dat je je benen ook traint :D. Mooie vooruitgang toch.
 
goed resultaat na 4 maandjes
 
Goeie 4.5 maand gvd :roflol:

Dikkere armen dan ik in 3.5 jaar.
 
snelle vooruitgang. Hoe lang vroeger getraind?
 
Goeie 4.5 maand gvd :roflol:

Dikkere armen dan ik in 3.5 jaar.
haha zal wel meevallen, 41 cm met dit VP. gok dat er na mijn cut krap 39,5 overblijft :(
 
Denk dat iedereen brak is van de koningdag ofzo. Blij dat je je benen ook traint :D. Mooie vooruitgang toch.
benen ga ik komende tijd wel ieeets minder hard aanpakken. op die foto ogen ze nog redelijk klein maar mijn benen lopen echt voor. Broeken kopen is nu al een hel :(
 
11mgpwo.jpg


Chest foto zonder pomp, het mag duidelijk zijn dat mijn chest goed achter loopt maar werk is aan de winkel
 
Laatst bewerkt:
Overigens is er vast gesteld dat ik vergevorderde impingement heb in mijn schouder, ik liep al langere tijd met impingement en dit is een tikkeltje uit de hand gelopen. Erg vervelend maar meteen in behandeling bij de fysio om verdere schade te beperken!
 
6o1zfd.jpg
 
  • Like
Waarderingen: JcK
Rug gaat zo in de cut de goede kant op
 
Tikkie onduidelijk maar traps gaan ook lekker nu

IMG_2648.JPG
 
En deze bied het meest duidelijke verschil van de progress van de afgelopen maanden

Planning voor nu , rustig door cutten. Ik heb niet een bepaald vp wat ik wil halen eigenlijk. Zorgen dat ik enigszins het strand op kan is genoeg en voor volgend jaar wil ik zeker 93 kilo aan tikken in de bulk rondom 15-16 procent.

IMG_2652.PNG
 
Dit topic mag trouwens naar fotologs als een mod dit voor mij kan doen !
 
Ja maar beetje saai als niemand reageert. Weet je ook niet wat ze van je vooruitgang vinden.
 
Back
Naar boven