AndroidHealthClinic

Monster pre workout 1.3dmaa, paar vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na veel te hebben gelezen op dit forum ook maar even een account gemaakt.

Ik heb zelf sinds kort ook monster PWO in huis en helaas ook een fake, gekocht via marktplaats.
Na gebruik van Devils shot was ik wel benieuwd naar deze, maar met een flinke scoop voel ik helaas vrij weinig. Focus is er wel, maar lang niet zo sterk als bij devils shot. Pot was in plastic verpakt en er zal een seal binnen in de pot.
Spul is groen van kleur en is een fijn poeder, niet echt dikke korrels. Opgelost heeft het een donkergroene kleur en is het vrij bitter.

IMG_20170428_162756.jpg
 
Serieuze vraag; waarom nemen mensen dit als je daarna helemaal naar de tering ervan bent, inclusief ontbreken eetlust? Is het toch niet waard?
 
Serieuze vraag; waarom nemen mensen dit als je daarna helemaal naar de tering ervan bent, inclusief ontbreken eetlust? Is het toch niet waard?
Wellicht van meerwaarde in een (diepe) cut
 
Serieuze vraag; waarom nemen mensen dit als je daarna helemaal naar de tering ervan bent, inclusief ontbreken eetlust? Is het toch niet waard?

Is persoonlijk. Zelf heb ik hier nog nooit last van gehad met een PWO...
 
Serieuze vraag; waarom nemen mensen dit als je daarna helemaal naar de tering ervan bent, inclusief ontbreken eetlust? Is het toch niet waard?


Nooit last van.
 
Ik heb van een gewone prewo al dat ik de hele nacht naar het plafond lig te staren. Laat staan wat er gebeurt als ik monster zou nemen.
 
Ik heb van een gewone prewo al dat ik de hele nacht naar het plafond lig te staren. Laat staan wat er gebeurt als ik monster zou nemen.

Dit idd. En als ik in de ochtend weleens pwo nam, dan was ik de rest van de dag in een pleuris stemming. Tegenwoordig neem ik hooguit l-carnitine, geen eens caffeine. En ik voel me er 100x beter bij.
 
Dit idd. En als ik in de ochtend weleens pwo nam, dan was ik de rest van de dag in een pleuris stemming. Tegenwoordig neem ik hooguit l-carnitine, geen eens caffeine. En ik voel me er 100x beter bij.

Misschien heeft het ook te maken met wat je in je leven al gewend bent om te nemen aan "verdovende/stimulerende" middelen?

Ik ben vroeger heeeeel veel gaan stappen en heb eigenlijk alles geprobeerd wat God verboden heeft...wellicht dat dit de reden is, dat ik niets merk van pwo's...en anderen er helemaal van gaan stuiteren :eek!:
 
Misschien heeft het ook te maken met wat je in je leven al gewend bent om te nemen aan "verdovende/stimulerende" middelen?

Ik ben vroeger heeeeel veel gaan stappen en heb eigenlijk alles geprobeerd wat God verboden heeft...wellicht dat dit de reden is, dat ik niets merk van pwo's...en anderen er helemaal van gaan stuiteren :eek!:
Dit.. of jij drinkt veel cafeïne houdende dranken als koffie waardoor er gewenning is opgetreden.
 
Dit.. of jij drinkt veel cafeïne houdende dranken als koffie waardoor er gewenning is opgetreden.

Ja, ik drink ook wel een bak of 8 koffie per dag :coffeepc: Behalve in het weekend...
 
Ik heb uit verveling Elevated van Bulk Powders besteld. Eens kijken hoe een 'normale' Pwo werkt tov De huidige Monster Dmaa. Alleen de prijs was niet echt normaal, 36,-
 
Ja, ik drink ook wel een bak of 8 koffie per dag :coffeepc: Behalve in het weekend...

Bij deze een oprecht advies; ga minderen. Kwaliteit van je leven zal omhoog gaan (betere slaap, concentratie, stabielere energie en gemoedstoestand). Bouw het wel af, want anders krijg je zieke hoofdpijn.
 
Ik heb uit verveling Elevated van Bulk Powders besteld. Eens kijken hoe een 'normale' Pwo werkt tov De huidige Monster Dmaa. Alleen de prijs was niet echt normaal, 36,-

Heb pas nog een pwo van xxl gebruikt welke gewoon te koop is in de webshop, heeft bij mij echt geen enkel effect. Het enige wat ik merk is dat ik mezelf heel moeilijk kan concentreren, heel vreemd. Train dan ook echt niet lekker met zulk spul op, Monster daarin tegen :o
 
Bij deze een oprecht advies; ga minderen. Kwaliteit van je leven zal omhoog gaan (betere slaap, concentratie, stabielere energie en gemoedstoestand). Bouw het wel af, want anders krijg je zieke hoofdpijn.

Hoi Rob, dank voor je goedbedoelde tip :thumb: Ik drink al jaren veel koffie, eigenlijk alleen in de ochtend. Na 13:00 uur sowieso niet meer. Ik heb eigenlijk geen last van de symptomen die je noemt, maar ben toevallig sinds een aantal weken een aantal bakken koffie aan het vervangen door groene thee. Eens kijken wat dat brengt ;)
 
Jezus, dat spul komt steeds vaker op marktplaats te staan.
Nu 3 advertenties, allemaal 35EU de pot.
Waarschijnlijk allemaal fake...
 
Tering.. ik word echt zwaar depri en ongemotiveerd van deze zooi. Wtf..
 
Zijn er eigenlijk nog positieve ervaringen met de nieuwe batches van Monster Dmaa?
 
Zijn er eigenlijk nog positieve ervaringen met de nieuwe batches van Monster Dmaa?

Waren er negatieve ervaringen dan? Fakes in omloop ofzo?

Ik volg het PWO gedoe niet echt meer, dus ben niet op de hoogte :o
 
Ik ben alleen maar positief over monster, ga er goed op:)
 
ik ook, al merk ik dat mn tolerantie na een 2 weken clen wel bijzonder toegenomen is.
 
Back
Naar boven