MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
De tweede dag is meestal toch het ergst??
dus op naar morgen? :D
 
Iets meer druk op de spieren nu maar geen echte problemen die ik wel zou verwachten.
Next time nog zwaarder gaan.
 
Training van Maandag borst & triceps.

Start met peck deck straight arm om de borst even goed op te warmen 2x20x45kg.
Incline dumbbell presses 15x(2x30kg), 10x(2x36kg), 10x(2x42kg) en hell fuck ik 7x(2x46kg) yeahhhhhhh pr :rocker2: ik ga hard. En groei ook als een malle. :eek:
Flat dumbbell fly's 10x(2x12kg), 10x(2x16kg), 10x(2x20kg)
Decline barbell presses 10x40kg, 10x60kg, 2x10x70kg easy
Machine presses 3x10x70kg
Cable cross over high naar low en high naar mid-range 3 setjes van 2x10x25kg

French press EZ-bar 1x20x20kg, 3x10x30kg
Machine push down 3x15x75kg
Straight bar pull down superset close to machine ss 2 steps away from machine 2x3x40kg

Vandaag rug en biceps gedaan.
Maar geen zin om het op te schrijven hahaha maar wel zwaar gegaan pulldown wide hamergrip 90kg
De rest verzin het maar.
 
Ron, niet dat je moet antwoorden, maar ik vroeg me af of je sponsoring bepaalde verplichtingen met zich meebrengt inzake act de presencens, wedstrijden, ed?
 
Ron, niet dat je moet antwoorden, maar ik vroeg me af of je sponsoring bepaalde verplichtingen met zich meebrengt inzake act de presencens, wedstrijden, ed?
Ohh ik wil daar wel open in zijn hoor.
Er zijn gezamenlijke lanceer bijeenkomsten. Dus komt er iets nieuws uit dan worden daar omheen training sessies gehouden met fotoshoots e.d.
Daarmee hebben we dan de beschikking over fotos en reclame materiaal om te posten op insta, facebook, twitter.
En daarmee voldoen we dan aan de afspraak om bekendheid te verwerven.
Bij eventuele wedstrijden worden we extra gekleed en komt de eigenaar steun bieden en uiteraard foto's maken.
En nadien is het aan mij om dat te posten en daar de naam en verwijzing aan te binden.

En dit alles lijkt me vrij normale manier van sponsoring in natura. :thumbs:
Voor nu is het wachten op de eerste lanceerdag.
 
Gisteren even bij mijn vriend en coach langs gegaan.
Bijpraten, shape-check en evalueren wat gedaan is en wat we verder gaan doen.
Even op de weegschaal. Let wel schoen had ik nog aan. de cijfers liegen echter niet 98,3kg :eek:
Ik ben nog nooit zo zwaar geweest. Zelfs niet in mijn 35+% tijdperk.

Shape-check is best wel lastig. Allerlei poses aannemen en dan niets horen.
En Ray vraagt dan altijd of het goed gaat, uhhhh dat wil ik van hem horen hahaha
Je bent vanaf je navel omhoog flink verbetert, voller, harder.
Aders liggen er ook meer op zeg maar. De benen lopen nog steeds achter maar we gaan daar wel max aan werken.

Al met al zeer tevreden. :thumbs:
 
lekker gewicht ron!!
mooi om te zien dat alles nog steeds beter aan het worden is
knap hoor wat je allemaal doet. :thumbup:
 
Dat gaat lekker! Die benen komen er echt ook nog wel bij! Daar heb ik alle vertrouwen in!
Echt top hoor hoe je het doet!
 
Nog steeds 100% clean Ron, ook geen TRT, of mag daar ivm je sponsorschap überhaupt niet over geschreven worden?
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds 100% clean Ron, ook geen TRT, of mag daar ivm je sponsorschap überhaupt niet over geschreven worden?
Ik voel me nu heel erg dom, maar wat is TRT? :dunno:
En ik heb qua sponsoring geen bepalingen om iets te melden of juist niet, tenminste anders dan wat hierboven ergens staat.
 
Testosteron Replacement Therapy, kleine doseringen testosteron wat voorgeschreven kan worden bij onvoldoende eigen testosteron aanmaak. Bv ouwe kerels of stevige ex-anabolen gebruikers die daardoor zelf geen of nauwelijks meer testosteron aanmaken.

Voor krachtsporters van onze leeftijd levert dit dikwijls ook (grote) voordelen op omdat het testosteron niveau omhoog gebracht wordt alsof we weer twintig zijn. Wordt nog wel eens als natural geclassificeerd, maar is dit uiteraard niet.



Da's een antwoord op jouw vraag, nou ook een antwoord op de mijne? ;) Nog steeds 100% natty?
Niet om te veroordelen, maar uit pure nieuwsgierigheid...

Wat is momenteel je vetpercentage Ron?
 
Laatst bewerkt:
lekker gewicht ron!!
mooi om te zien dat alles nog steeds beter aan het worden is
knap hoor wat je allemaal doet. :thumbup:
Dit inderdaad.
Altijd bewondering voor je focus :)
 
Gisteren even bij mijn vriend en coach langs gegaan.
Bijpraten, shape-check en evalueren wat gedaan is en wat we verder gaan doen.
Even op de weegschaal. Let wel schoen had ik nog aan. de cijfers liegen echter niet 98,3kg :eek:
Ik ben nog nooit zo zwaar geweest. Zelfs niet in mijn 35+% tijdperk.

Shape-check is best wel lastig. Allerlei poses aannemen en dan niets horen.
En Ray vraagt dan altijd of het goed gaat, uhhhh dat wil ik van hem horen hahaha
Je bent vanaf je navel omhoog flink verbetert, voller, harder.
Aders liggen er ook meer op zeg maar. De benen lopen nog steeds achter maar we gaan daar wel max aan werken.

Al met al zeer tevreden. :thumbs:
Mooi Ron.
Gebulkt dus..tot welk vet% ongeveer
Respect hoor. Je bent een voorbeeld voor velen hier.
 
Testosteron Replacement Therapy, kleine doseringen testosteron wat voorgeschreven kan worden bij onvoldoende eigen testosteron aanmaak. Bv ouwe kerels of stevige ex-anabolen gebruikers die daardoor zelf geen of nauwelijks meer testosteron aanmaken.

Voor krachtsporters van onze leeftijd levert dit dikwijls ook (grote) voordelen op omdat het testosteron niveau omhoog gebracht wordt alsof we weer twintig zijn. Wordt nog wel eens als natural geclassificeerd, maar is dit uiteraard niet.



Da's een antwoord op jouw vraag, nou ook een antwoord op de mijne? ;) Nog steeds 100% natty?
Niet om te veroordelen, maar uit pure nieuwsgierigheid...

Wat is momenteel je vetpercentage Ron?

Ik voel me een klojo dat ik dat niet weet. Ik ben een aantal jaren geleden bij een arts beland omdat ik dacht dat mijn testosteRon ;) laag was.
Het tegenovergestelde was echter waar. Sterker nog mijn vrije testosteron was zo hoog dat ik voor onderzoek naar het militair hospital werd doorgestuurd.
Mijn vrije waarde was vertienvoudigt ten opzichte van de basis waarde. Lang verhaal kort ik moest wat minder hard sporten en mijn creatine inname stoppen.
Gevolg mijn testosteron werd de helft lager.
Na dit resultaat heb ik mijn training weer op de oude niveau gebracht en mijn test ging weer omhoog. De arts gaf aan dat het dan bij mij gewoon als basis gewoon hoog was.
Tja je hebt nu eenmaal nooit een gemiddelde persoon voor je, dacht ik toen.

Op je brandende vraag; ik neem enkel natuurlijke producten tot me die algemeen aanvaardbaar zijn. :p Hahaha heb je nog geen antwoord.
Wel lief dat je het vraagt.

Dit inderdaad.
Altijd bewondering voor je focus :)

Thanks. Dat is iets wat je niet in een flesje op shakebeker kunt stoppen.
Mijn focus is altijd al on top geweest, soms zelfs meer dan dat. Niet alleen met mijn sport ook op mijn werk en gewoon algemeen in mijn leven.
Nee bestaat niet en ja kun je krijgen, al is de weg soms nog zo lang ja ik altijd een optie.

Mooi Ron.
Gebulkt dus..tot welk vet% ongeveer
Respect hoor. Je bent een voorbeeld voor velen hier.

Ik hoop niet dat ik een voorbeeld ben. Zo voel ik me niet en zo doe ik me zeker ook niet voor.
Ik doe wat ik kan en wat er in mijn mogelijkheden ligt.
En bovenal heb ik 100% support thuis.
 
M'n vraag was niet brandend, maar je antwoord wel een bevestiging van mijn vermoeden. In de afgelopen 35+ jaar dat ik redelijk (understatement) fanatiek in de sport zit ben ik nl nog niemand tegengekomen die na een jaar of vier dedicated met de sport bezig te zijn geweest 'plotseling' weer ging groeien. Ik was al bang dat er toch werkelijk een uitzondering op de regel zou zijn...

...gelukkig niet :)
 
M'n vraag was niet brandend, maar je antwoord wel een bevestiging van mijn vermoeden. In de afgelopen 35+ jaar dat ik redelijk (understatement) fanatiek in de sport zit ben ik nl nog niemand tegengekomen die na een jaar of vier dedicated met de sport bezig te zijn geweest 'plotseling' weer ging groeien. Ik was al bang dat er toch werkelijk een uitzondering op de regel zou zijn...

...gelukkig niet :)
Gelukkig denk ik. Of ik snap je weer niet. :rolleyes:

Ben nu wel meer oldschool bezig. En ik denk dat mijn borst daar meer van groeit dan ooit daarvoor.
3 dagen achter elkaar borst training. En gewoon tot falen. Gewicht gaat ook omhoog en dat na twee jaar plateau.
Volgens mij staat het wel ergens in mijn log. Met benen doe ik dat ook alleen daar minimale groei in volume wel in hardheid trouwens.
Nu een paar weken rust (lees 1 of 2x benen in de week, hiervoor was het 3 dagen quads dag rust en 3 dagen hams/kuiten).

Training van vandaag in de gym na sluitingstijd.

Opwarmen met fietsen en squads.
De training,
Legpress 10xL, 10xR, 20xL&R 75kg, 100kg, 125kg, 3 setjes 150kg
Squats 4x15 reps 60kg
legextensions 5 setjes met 10 seconden rust ertussen. 45kg

Bij de legpress ging ik al dood om daarna met de squats echt gekilled te worden. Setje 3 ging ik bijna out.
En bij de 3e set 5e rep moest ik echt bijna huilen. (heb ik weleens gezien op een filmpje, vond het altijd aanstellerij. Nou not anymore)
En nu zit ik nog in mijn trainingsoutfit. Damn wat een workout.

Was nog het antwoord vergeten te geven over mijn vet%. Ik denk dat ik op 18-19% sta.
Te vet als je het mij vraagt, maar ik volg gewoon wat mijn trainer me opdraagt.
 
Laatst bewerkt:
'Gelukkig' of 'gelukkig niet'.

't Komt erop neer dat ik gelukkig ben en jij ook, dus allebei blij..!

Wat is je vetpercentage momenteel - bij 97 kg - ook alweer Ron?
 
'Gelukkig' of 'gelukkig niet'.

't Komt erop neer dat ik gelukkig ben en jij ook, dus allebei blij..!

Wat is je vetpercentage momenteel - bij 97 kg - ook alweer Ron?
Ik had het later toegevoegd zie voorgaande post.
Maar ergens rond de 18-19%.
 
Ik voel me een klojo dat ik dat niet weet. Ik ben een aantal jaren geleden bij een arts beland omdat ik dacht dat mijn testosteRon ;) laag was.
Het tegenovergestelde was echter waar. Sterker nog mijn vrije testosteron was zo hoog dat ik voor onderzoek naar het militair hospital werd doorgestuurd.
Mijn vrije waarde was vertienvoudigt ten opzichte van de basis waarde. Lang verhaal kort ik moest wat minder hard sporten en mijn creatine inname stoppen.
Gevolg mijn testosteron werd de helft lager.
Na dit resultaat heb ik mijn training weer op de oude niveau gebracht en mijn test ging weer omhoog. De arts gaf aan dat het dan bij mij gewoon als basis gewoon hoog was.
Tja je hebt nu eenmaal nooit een gemiddelde persoon voor je, dacht ik toen.

Op je brandende vraag; ik neem enkel natuurlijke producten tot me die algemeen aanvaardbaar zijn. :p Hahaha heb je nog geen antwoord.
Wel lief dat je het vraagt.



Thanks. Dat is iets wat je niet in een flesje op shakebeker kunt stoppen.
Mijn focus is altijd al on top geweest, soms zelfs meer dan dat. Niet alleen met mijn sport ook op mijn werk en gewoon algemeen in mijn leven.
Nee bestaat niet en ja kun je krijgen, al is de weg soms nog zo lang ja ik altijd een optie.



Ik hoop niet dat ik een voorbeeld ben. Zo voel ik me niet en zo doe ik me zeker ook niet voor.
Ik doe wat ik kan en wat er in mijn mogelijkheden ligt.
En bovenal heb ik 100% support thuis.


Nee bestaat niet? ik hoop niet dat je dat zo letterlijk bedoeld.

Rest weggehaald aangezien het ook niet mijn zaak is.
 
Laatst bewerkt:
Was idd mijn vermoeden dat ik bevestigd zag worden Martyyn.

Velen worden als voorbeeld gezien zonder dat er open kaart wordt gespeeld en dat is jammer...:(
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven