Fitness Seller

[Hoax] petje in de gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dit.

Pets.jpg
 
Hier trainen ze zelfs met een muts op.
Ik verbaas me steeds vaker over de kleding die mensen tegenwoordig aan hebben tijdens het sporten. Lijkt wel een show van Mart Visser.
 
Hier trainen ze zelfs met een muts op.
Ik verbaas me steeds vaker over de kleding die mensen tegenwoordig aan hebben tijdens het sporten. Lijkt wel een show van Mart Visser.
Zag vorige week iemand met een winterjas aan zitten, koud was het niet. Waarschijnlijk wel gangstah
 
draag ook zogoed als altijd een pet in de gym
1. zweet druipt niet in men ogen
2. voel me meer geisoleerd,kan je vergelijken als met je kap op trainen.alleen daar heb ik het snel veel te warm voor.
 
draag ook zogoed als altijd een pet in de gym
1. zweet druipt niet in men ogen
2. voel me meer geisoleerd,kan je vergelijken als met je kap op trainen.alleen daar heb ik het snel veel te warm voor.

Dit kan ook met een hippe sponsen zweetband!!!!!
 
Of een mooie oet.

cowboy oet,bol oet,hoge oet.....

Zweet band wel best icm een Jean Michel Saive broekje en witte hoog opgetrokken sokken.
de witte hoge sokken doe ik al (dan lijken de kuiten groter,werkt echt:p) en het broekje kan ik wel eens proberen denk ik. kan ik beetje chansen met me quads:cool:
 
beetje harder trainen dan hebben die wenkbrouwen geen zin meer,geloof me ik heb schuurborstels en dat helpt niets
Pet houdt meer warmte vast. Hoeveelheid zweet zegt niks over de training. Veeg soms gewoon mijn hoofd af.
 
Back
Naar boven