Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Bestelling is geplaatst: 100194967
Bestelling is al klaar en wordt vastgehouden voor levering op de gewenste datum :) Je krijgt tegen die tijd per e-mail nog een verzendbevestiging.
 
Als iets niet op voorraad is en je wil een bestelling plaatsen, hoe lang duurt het gemiddeld voordat de bestelling kan verscheep worden. (hypothetisch, ben nog aan het plannen hoe ik de homegym ga inrichten)
 
Als iets niet op voorraad is en je wil een bestelling plaatsen, hoe lang duurt het gemiddeld voordat de bestelling kan verscheep worden. (hypothetisch, ben nog aan het plannen hoe ik de homegym ga inrichten)
Daar kan ik echt geen antwoord op geven, dat kan een dag of een week zijn maar soms duurt het ook enkele maanden voor een specifiek product weer in voorraad is...

In zo'n geval kun je beter per e-mail aan onze klantenservice de verwachtte levertijd vragen. Je zou ook al een pre-order kunnen plaatsen en vragen naar de mogelijkheden voor een deellevering.
 
Ik ga denk ik vooral op de 50mm gietijzeren schijven moeten wachten denk ik. Daar ontbreken regelmatig wel eens wat types van.
Ook de ATX Ram zie ik nu dat niet op voorraad is.

Op zich is er nog niet veel concreet, maar de bovenstaande zaken staan al eeuwig in mijn shortlist.
 
Ik ga denk ik vooral op de 50mm gietijzeren schijven moeten wachten denk ik. Daar ontbreken regelmatig wel eens wat types van.
Ook de ATX Ram zie ik nu dat niet op voorraad is.

Op zich is er nog niet veel concreet, maar de bovenstaande zaken staan al eeuwig in mijn shortlist.
Ja dit soort gewichten zijn meestal vrij snel weer in voorraad. De ATX Ram Bar is erg populair, dus die is de laatste tijd inderdaad veel uitverkocht.
 
Zo'n Ram bar is dat iets van enkele weken wachten of heeft die eerder een wachttijd van maanden?
 
Zo'n Ram bar is dat iets van enkele weken wachten of heeft die eerder een wachttijd van maanden?
Dat is zoals aangegeven elke keer anders. Soms is deze maar een week uitverkocht en soms duurt het ook twee maanden voor een nieuwe levering binnenkomt. We kunnen dit helaas niet altijd perfect timen. De volgende levering van de ATX Ram Bar wordt in ieder geval eind deze maand verwacht maar er zijn nu wel al erg veel pre-orders gedaan door klanten.
 
OK, dat geeft me toch al een redelijk goed beeld van wat ik kan verwachten. :)
Bedankt voor de info.
 
Fitness Seller
Wanneer komen de 20kg 50 mm gietijzeren schijven weer op voorraad?
 
Zijn er voor de w103 marbo wandpulley ook adapters voor 50mm schijven? En de goedkope pulley van Marbo zonder geleiding, gaat dat niet heel snel zwieberen? Geschikt voor single arm pulldown en triceps pressdown?
En op welke breedtes kun je de marbo multi grip optrekstang gebruiken voor normale pullups, dus zoals je een simpele rechte stang gebruikt? Sorry veel vragen maar jullie hebben ook zo veel keus..
 
Zijn er voor de w103 marbo wandpulley ook adapters voor 50mm schijven? En de goedkope pulley van Marbo zonder geleiding, gaat dat niet heel snel zwieberen? Geschikt voor single arm pulldown en triceps pressdown?
En op welke breedtes kun je de marbo multi grip optrekstang gebruiken voor normale pullups, dus zoals je een simpele rechte stang gebruikt? Sorry veel vragen maar jullie hebben ook zo veel keus..
De USA Olympische Adapter is geschikt voor 25 mm pinnen van de Marbo toestellen. Je dient de lengte wel zelf wat in te korten zodat deze net over de originele pin past (de dop op het uiteinde van de adapter eraf halen en dan een stuk van de adapter zagen).

Het zwaaien van de gewichten valt mee bij deze goedkope pulleys. Het gaat verrassend goed maar het is wel iets waar je op moet letten, je kunt niet te wild bewegen.

De optrekstang is 118 cm breed. Alleen op de uiteinden zitten rubberen handvatten, de andere stangen zijn gewoon gepoedercoat staal met een vrij dunne diameter. Er is niet veel andere ruimte voor je handen. De uitvoering van Barbarian is een stuk interessanter, deze heeft dikkere stangen met knurling voor grip en meer ruimte voor je handen.
 
  • Like
Waarderingen: gose
Is het mogelijk om nog producten aan mijn backorder toe te voegen?
Kleine kans, dat verzoek zul je dan even moeten mailen naar onze klantenservice. We kunnen niet zomaar alles toevoegen aan pakketjes van 20 kg halterschijven (schadegevoelig of te zwaar).
 
Kleine kans, dat verzoek zul je dan even moeten mailen naar onze klantenservice. We kunnen niet zomaar alles toevoegen aan pakketjes van 20 kg halterschijven (schadegevoelig of te zwaar).

Oke bedankt.
Ik zal vandaag of morgen even de klantenservice mailen.
 
NIEUW

18422396_1114157932024146_482757511732771571_o.jpg


Fortex Folding Wall Rack

Dit inklapbare squat rack van Fortex is ideaal voor iedereen met weinig ruimte. Ingeklapt slechts 10 cm diep van de muur.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
:windup: nu is er dus geen excuus meer voor mensen hier om geen homegym te nemen:P Mooi dit rack. Spotters zijn ook lang genoeg hier. Waar komt dat merk eigenlijk vandaan? Ik heb dat platte bankje bij jullie gekocht en ben er ook echt zeer blij mee..

NIEUW

18422396_1114157932024146_482757511732771571_o.jpg


Fortex Folding Wall Rack

Dit inklapbare squat rack van Fortex is ideaal voor iedereen met weinig ruimte. Ingeklapt slechts 10 cm diep van de muur.
 
:windup: nu is er dus geen excuus meer voor mensen hier om geen homegym te nemen:P Mooi dit rack. Spotters zijn ook lang genoeg hier. Waar komt dat merk eigenlijk vandaan? Ik heb dat platte bankje bij jullie gekocht en ben er ook echt zeer blij mee..
Mooi dat je tevreden bent!

Fortex is onze nieuwste productlijn waarmee we om te beginnen een aantal populaire toestellen en modellen aanbieden :) De Fortex toestellen hebben een mooie balans tussen de technische specificaties en de prijs.

Ten opzichte van onze andere productlijnen is de prijs-kwaliteitverhouding als volgt:
Heavy Duty < MegaTec < Fortex < Barbarian Line < ATX
 
Laatst bewerkt:
Komt er toevallig ook nog ooit een monolift attachment voor Barbarian Line of gaat dat enkel exclusief voor ATX blijven?
 
Back
Naar boven