XXL Nutrition

The Lebowski Chronicles, part II (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wel heel pittig die pauzed bench op 110, wel een effectieve oefening, doe m zelf ook 1x per week ( op een meer bescheiden niveau :D ), maar geeft best snel resultaat.
wat komt er voor de dl dan?
 
Jezus, je snapt toch wel dat weighted pullups met 0 kg gelijk staan aan BW pullups.



Heb het altijd al vermoed. Haha en die domme bodybuilders maar isoleren!
:P

Of dat ook zo is na een jaar op deze wijze trainen is natuurlijk maar de vraag. Maar veel lijkt het idd niet meer toe te voegen.
 
wel heel pittig die pauzed bench op 110, wel een effectieve oefening, doe m zelf ook 1x per week ( op een meer bescheiden niveau :D ), maar geeft best snel resultaat.
wat komt er voor de dl dan?

Ja, leek me wel goed voordat ik binnenkort ga 'oogsten'. Eerste stukje is toch altijd het lastigst.

DL, ik weet het nog niet. Vraag me af waar ik het meeste baat bij heb. Waarschijnlijk iets als deficit speed DL. Deficit omdat daar mijn lastigste stuk van de lift zit, speed omdat ik niet te zwaar wil.

:P

Of dat ook zo is na een jaar op deze wijze trainen is natuurlijk maar de vraag. Maar veel lijkt het idd niet meer toe te voegen.

Lees je mee, Robke78? :P

BW is momenteel 89kg?

Yep, paar maanden stabiel al.
 
Tja Crakmeister. Je kan zeggen wat je wilt, mijn biceps ofzo zien er een pak beter uit als ik ze direct train tov alleen maar bv stimuleer door pull ups etc. En zo is het maar net met een zooi andere
spiergroepen ook. Het extra volume wat je nog kwijt kan, als je bv geen enkele compound meer eruit geperst krijgt, draagt bij aan groei. Mag je 1000 studies quoten, ik weet wat er gebeurd als ik
het al dan niet doe.
 
Tja Crakmeister. Je kan zeggen wat je wilt, ik ben nu eenmaal een luie donder. Ik doe het liefst zo min mogelijk en laat de AAS al het werk doen. Ik ben nu eenmaal niet zo'n gemotiveerd krachtmonster als jij. Mag je 1000 studies quoten, dat gaat nooit meer veranderen.

Ik ben blij dat je eindelijk eerlijk bent :kiss:
 
Tja Crakmeister. Je kan zeggen wat je wilt, mijn biceps ofzo zien er een pak beter uit als ik ze direct train tov alleen maar bv stimuleer door pull ups etc. En zo is het maar net met een zooi andere
spiergroepen ook. Het extra volume wat je nog kwijt kan, als je bv geen enkele compound meer eruit geperst krijgt, draagt bij aan groei. Mag je 1000 studies quoten, ik weet wat er gebeurd als ik
het al dan niet doe.
Dan moet je wel langer dan 8 weken trainen he? O wacht... dat doe je inmiddels al :D
 
Ik ben blij dat je eindelijk eerlijk bent :kiss:

Reported for quote fuckin

Dan moet je wel langer dan 8 weken trainen he? O wacht... dat doe je inmiddels al :D

Tja. Ik vind de overgrote meerderheid van die studies sowieso al tenenkrommend. Uiteindelijk is het allemaal kunstmatig en houden ze maar rekening met een aantal dingen in een korte tijd.
 
Nog een paar jaar en je kan me met die riek voederen omdat je niet meer in de buurt kan komen :p

Ikke nie snappe ???

---

Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 120 kg × 2
Set 6: 130 kg × 1
Set 7: 141 kg × 5
Set 8: 141 kg × 5
Set 9: 141 kg × 5

Erg moeizaam. Dit is precies hoe ik de vorige keer uit de rustige week kwam: 1e training oké, 2e te zwaar.

Military Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 3
Set 5: 71 kg × 4
Set 6: 71 kg × 4
Set 7: 71 kg × 4
Set 8: 71 kg × 4

Vrij easy. Met UB kom ik wél beter uit de rustweek. Het lichaam is een gek ding.

Deadlift 2 cm deficit
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 120 kg × 3
Set 4: 130 kg × 3
Set 5: 140 kg × 3

Deficit voor de lift-off, maar 1 probleempje: de boel komt al van de grond voordat ik maximaal spanning heb. En ik wil ook weer niet te zwaar. Misschien maar paused proberen.

Pull Up BW
Set 1: 8 reps
Set 2: 8 reps
Set 3: 8 reps
 
Tja. Ik vind de overgrote meerderheid van die studies sowieso al tenenkrommend. Uiteindelijk is het allemaal kunstmatig en houden ze maar rekening met een aantal dingen in een korte tijd.
Je kan er aan aflezen dat het voor een kleine groep jonge mannen met 2 jaar KT ervaring, niet merkbaar uitmaakt of ze 8 weken alleen compounds doen, of ook nog isolatie ernaast. Meer moet je er ook niet uit afleiden. Speculeren mag natuurlijk altijd.
 
Ja, true, en aangezien wij alleen geen jonge mannen meer zijn :(
 
Ja, true, en aangezien wij alleen geen jonge mannen meer zijn :(
maar ook gemiddeld langer dan 2 jaar KT ervaring hebben en langer dan 8 weken compounds en isolatie naast elkaar hebben gedaan....
 
Je kan er aan aflezen dat het voor een kleine groep jonge mannen met 2 jaar KT ervaring, niet merkbaar uitmaakt of ze 8 weken alleen compounds doen, of ook nog isolatie ernaast. Meer moet je er ook niet uit afleiden. Speculeren mag natuurlijk altijd.

Klopt, maar ik ga 100x liever af op een studie dan het gebruikelijke gekletst in dit wereldje. Ik heb ook weinig vertrouwen in het vermogen van mensen om met 'objectief' hun fysiek en trainingsstrategie te beoordelen. Als in: wat zogenaamd het beste werkt voor hen, is waarschijnlijk lang niet het enige dat werkt en ook zeker de beste.
 
Klopt, maar ik ga 100x liever af op een studie dan het gebruikelijke gekletst in dit wereldje. Ik heb ook weinig vertrouwen in het vermogen van mensen om met 'objectief' hun fysiek en trainingsstrategie te beoordelen. Als in: wat zogenaamd het beste werkt voor hen, is waarschijnlijk lang niet het enige dat werkt en ook zeker de beste.
Dat is ook weer waar. Het beste wat je zelf kan testen is bv een half jaar compounds zonder isolatie doen en zo objectief mogelijk de progressie testen, en dan een half jaar compounds met isolatie. En dan nog.... de crux zit in het woordje objectief :)
 
Dat is ook weer waar. Het beste wat je zelf kan testen is bv een half jaar compounds zonder isolatie doen en zo objectief mogelijk de progressie testen, en dan een half jaar compounds met isolatie. En dan nog.... de crux zit in het woordje objectief :)

Er vermengt zich van alles in de beoordeling. Wat je leuk vindt, of je net een kutweek hebt, wensdenken, etc. Plus je gaat als het goed is voortdurend vooruit, wat weer strategie-aanpassingen (volumeverhogingen) vereist. Kortom: we doen maar wat.
 
Het houd ons ijzervreters van de straat....keep on keeping on :wl:
 
Ikke nie snappe ???

Omdat je bij het ouder worden chagerijniger wordt. Dus je niet meer in de buurt kan komen... zoals bij de dieren, met de riek voederen dus.

Zeggen ze dat bij jullie dan niet?
 
Back
Naar boven