MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (2 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Hoeveel van die 1600 pagina's zijn nou gevuld met daadwerkelijke trainingen?
Thinking
 
Of een goeie source hebben?

Source maakt geen hol uit op het gebied van merk verkoop hé ;) Kan je nog een betrouwbare supplier hebben, merk x is net hetzelfde bij de ene als merk x bij de andere.
 
:sad:
Ik heb wel eens een rumboon gegeten, daar zit ook alcohol in. En ook tiramisu! Dus dan is ostarine niet zo'n enorme stap... :D

Dan zou ik eerst maar eens een biertje drinken. Kasteelbier als het even kan. DAAR maak je pas gains op.

Toch Robke78 ?!
 
Source maakt geen hol uit op het gebied van merk verkoop hé ;) Kan je nog een betrouwbare supplier hebben, merk x is net hetzelfde bij de ene als merk x bij de andere.
Een goed merk zoeken dan.
 
Dan zou ik eerst maar eens een biertje drinken. Kasteelbier als het even kan. DAAR maak je pas gains op.

Toch Robke78 ?!

Kasteel > AAS !

Een goed merk zoeken dan.

Tja. Moeilijk gezien er steeds merken bijkomen die goed zijn, dan weer slecht worden en uiteindelijk weer verdwijnen. En onder een andere naam weer terug komen en het verhaaltje begint weer opnieuw.
 
als natty groei je toch niet veel
Ik niet in ieder geval:roflol:

:sad:
Ik heb wel eens een rumboon gegeten, daar zit ook alcohol in. En ook tiramisu! Dus dan is ostarine niet zo'n enorme stap... :D
Alcoholist!!!

Kleine stap inderdaad!
Door deze natty/fake natty discussie twijfel ik nu zelf aan mijn aard... Ik gebruik geen HGH/Insuline dus ben ik gewoon natty, toch?
Ik vind je natty hoor:aai:
Huh werd er getraind?
JA!:mad:
Dan ben je een 2 volgens de legendarische 123-regel.
Legendarisch...
Wie natty, wat natty, waar natty :angstig:

Ik kan al een paar pagina's niet meer volgen, wat is dat eigenlijk natty
Goede vraag...
Ja bevalt goed :D
:thumbs: Aardige gains ook al! Ben echt benieuwd hoe dat zich voortzet!:D
Oh God...het gaat gewoon gebeuren hoor :eek!:
Zou het?
o.a

Hoeveel van die 1600 pagina's zijn nou gevuld met daadwerkelijke trainingen?
Thinking
Genoeg...

Sowieso 1 van de leukste logs om te volgen :)
Ook belangrijk..thanks ;)

Of een goeie source hebben?
Zegt ook niet alles..

Source maakt geen hol uit op het gebied van merk verkoop hé ;) Kan je nog een betrouwbare supplier hebben, merk x is net hetzelfde bij de ene als merk x bij de andere.
precies..

Marvin in ieder geval niet:grumble:
kerel..zet asjeblieft die spuit er weer in. dit is ook niks zo!
Dan zou ik eerst maar eens een biertje drinken. Kasteelbier als het even kan. DAAR maak je pas gains op.

Toch Robke78 ?!
:roflol:
Een goed merk zoeken dan.
Dat is wel zo handig..
Kasteel > AAS !

Tja. Moeilijk gezien er steeds merken bijkomen die goed zijn, dan weer slecht worden en uiteindelijk weer verdwijnen. En onder een andere naam weer terug komen en het verhaaltje begint weer opnieuw.
Shit..ik lust geen bier:sad:
 
wat een fame heb je :roflol:
 
Kijk. Daarom lijk je nu dus ook aan je 'natty max' te ziten Marvin.. Ik vrees dat er maar een ding op zit. :klink:
 
darude0306 : bedankt voor je steun man, waardeer ik echt enorm :).

Skatermarvin : ik had vandaag Engels examen en ervoor zon bètablokker genomen. Op t eind wou mn maag lekker grommen, maar dat wist ik in te houden. Hij heeft geen 1x gegromd, maar heb hierdoor wel mijn examen gerushed. Ik was 1 uur te vroeg en als eerste klaar...

Hopen dat ik een goed cijfer heb :(.

Ik lust ook geen bier, maar soms moet je omdat t gezellig is. Heineken, Grolsch is heel goed te doen :)
 
darude0306 : bedankt voor je steun man, waardeer ik echt enorm :).

Skatermarvin : ik had vandaag Engels examen en ervoor zon bètablokker genomen. Op t eind wou mn maag lekker grommen, maar dat wist ik in te houden. Hij heeft geen 1x gegromd, maar heb hierdoor wel mijn examen gerushed. Ik was 1 uur te vroeg en als eerste klaar...

Hopen dat ik een goed cijfer heb :(.

Ik lust ook geen bier, maar soms moet je omdat t gezellig is. Heineken, Grolsch is heel goed te doen :)

Ik zeg 't nog maar een keer; Laat je maag lekker rommelen. Kan jou het schelen? Je zit daar uiteindelijk voor jezelf...

En je lust geen bier, maar je zuipt het wel :D:klink:
 
Hele dag examens.
Drie pagina's rellen gemist.
Was ook te verwachten met Marvin aan de clen en op vrijdag.
 
Back
Naar boven