AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (3 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

As usual?
Normaal gaat vrijdag het rellen over de friteuse die aangaat of zakken apenkoppen die er doorheen worden gejaagd
 
Morgen deelt hij de daadwerkelijke voeding. Ben benieuwd hoeveel meuk er weer bij langs komt.
 
Houd je adem maar niet in...
Sommige mensen kunnen dat beter wel doen..voor een minuutje of 10..

Nee, dat kan ik ook niet zo heel lang :snorkel:

Hashtag SARMSGAINZFTW :laugh:
:roflol: #SARMsgainz
Kijk. Daarom lijk je nu dus ook aan je 'natty max' te ziten Marvin.. Ik vrees dat er maar een ding op zit. :klink:
Fuck...maar ik wil geen bier drinken:(
darude0306 : bedankt voor je steun man, waardeer ik echt enorm :).
:thumbs:
Skatermarvin : ik had vandaag Engels examen en ervoor zon bètablokker genomen. Op t eind wou mn maag lekker grommen, maar dat wist ik in te houden. Hij heeft geen 1x gegromd, maar heb hierdoor wel mijn examen gerushed. Ik was 1 uur te vroeg en als eerste klaar...

Hopen dat ik een goed cijfer heb :(.

Ik lust ook geen bier, maar soms moet je omdat t gezellig is. Heineken, Grolsch is heel goed te doen :)
Ik hoop met je mee! Bier is smerig, maar het meedrinken herken ik wel van vroegah...
Ik zeg 't nog maar een keer; Laat je maag lekker rommelen. Kan jou het schelen? Je zit daar uiteindelijk voor jezelf...
En je lust geen bier, maar je zuipt het wel :D:klink:
Denk dat veel mensen dat hebben gedaan...bier drinken om het drinken of omdat het gewoonweg het goedkoopste was..

Ook op die manier heb ik het niet geleerd en vind ik bier nog steeds walgelijk...
:o
Jij mag niks zeggen! Jij eet tiramisu en rumbonen!
Hele dag examens.
Drie pagina's rellen gemist.
Was ook te verwachten met Marvin aan de clen en op vrijdag.
Ho ho...ik zat donderdag en vrijdag niet meer aan de clen...en dit weekend ook niet:o
Je let eventjes niet op en je bent compleet het overzicht en het verhaal kwijt in deze log :eek:
:roflol: zo gaat dat hier...
Summary:
1 gelogde training + 9 pagina's discussie over wat natty is en wat niet...

Business as usual dus. :D
Uhu...thanks voor de samenvatting..
As usual?
Normaal gaat vrijdag het rellen over de friteuse die aangaat of zakken apenkoppen die er doorheen worden gejaagd
Ssst...
Zo laat is het nog niet...
:roflol:
Meestal rond 11'en te zien op Facebook :D
Niks gepost..:rolleyes:
Morgen deelt hij de daadwerkelijke voeding. Ben benieuwd hoeveel meuk er weer bij langs komt.
...:o
Kolere, dat was me bijbel vandaag om te lezen. Maar ik ben weer bij.
Ben in een paar minuten van natty, naar fake natty en weer terug gegaan:eek:
:roflol:

Lief dagboek...jullie hadden gelijk hierboven. Beetje gecheat gister! 2 vietnamese loempia's, klein beetje friet en een hele kleine B52..

Resultaat, iets zwaarder vanmorgen, maar niets schokkends.

Weging & meting 13-05-2017:
Gewicht: 77.4kg (+0.5kg t.o.v gister)
Taille: 71.5cm (+0.5cm t.o.v gister)

Vandaag Bodybuilding United in Zwanenburg! Heb nu al honger, maar stel mijn ontbijt nog even uit...KOFFIE!!!:coffeepc:

Verder de voeding van vandaag...rij stiekem denk even door de drive op de terugweg...:p

Voeding, zaterdag 13-05-2017:
7:45 2 koppen koffie
9:15 2 koppen koffie
10:45 50g bambix + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:00 paar rauwe wortels (hongerrrr!!!)
13:00 50g bambix + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + 4.5g taurine
15:00 100g rijst + 145g kipfilet
Pre-workout: Speed (first class nutrition)
Intra-workout: 10g BCAA (XXL)
Post-workout: 30g whey (first class nutrition)
19:00 2 wraps met kip (~350g) + sla & chilisauce bij Bodybuilding United (~850kcals)
20:30 eventueel 1 of 2 burgertjes bij McD flexx123 :marvin:

Exclusief eventueel McD ~1950kcals, E/K/V = 210g (44%) / 175g (36%) / 45g (20%)
 
Laatst bewerkt:
Weging & meting 13-05-2017:
Gewicht: 77.4kg (+0.5kg t.o.v gister)
Taille: 71.5cm (+0.5cm t.o.v gister)

Hoe doe jij die meting rond je taille eigenlijk? Gewoon rond smalste punt van je buik in normale houding (buik dus niet uit of ingetrokken), of doe je een vacuumpose om te meten? Lijkt misschien een belachelijke vraag maar ik geraak tijdens een cut moeilijk onder de 82cm, ben natuurlijk wel een klein dikkertje :P
 
Hoe doe jij die meting rond je taille eigenlijk? Gewoon rond smalste punt van je buik in normale houding (buik dus niet uit of ingetrokken), of doe je een vacuumpose om te meten? Lijkt misschien een belachelijke vraag maar ik geraak tijdens een cut moeilijk onder de 82cm, ben natuurlijk wel een klein dikkertje :P
Ik meet het smalste punt. eigenlijk nooit volledig ontspannen, maar ook zeker niet ingetrokken...dan zou ik lekker mezlf voor de gek houden:roflol:

Ik meet dat inmiddels al zoveel jaar dat ik wel steeds op dezelfde wijze meet..:D Hoe lang ben je eigenlijk?
 
Ik meet het smalste punt. eigenlijk nooit volledig ontspannen, maar ook zeker niet ingetrokken...dan zou ik lekker mezlf voor de gek houden:roflol:

Ik meet dat inmiddels al zoveel jaar dat ik wel steeds op dezelfde wijze meet..:D Hoe lang ben je eigenlijk?

+-1m75, 90kg en op dit moment vp van 12-13 denk ik (schommelt altijd tussen 10-14). Ik heb wel geen smalle waist (lichaamsbouw) dus 70cm haal ik nooit :p
 
:roflol: #SARMsgainz

Ik hoop met je mee! Bier is smerig, maar het meedrinken herken ik wel van vroegah...

Denk dat veel mensen dat hebben gedaan...bier drinken om het drinken of omdat het gewoonweg het goedkoopste was..

Ook op die manier heb ik het niet geleerd en vind ik bier nog steeds walgelijk...

:o

Ik heb het ook wel eens geprobeerd te drinken. Krijg het bocht niet weg :kots:

Veel plezier bij Bodybuilding United vandaag :flexbiceps:
 
+-1m75, 90kg en op dit moment vp van 12-13 denk ik (schommelt altijd tussen 10-14). Ik heb wel geen smalle waist (lichaamsbouw) dus 70cm haal ik nooit :p
Dat klinkt dan wel weer als een ziek fysiek! Met zulke stats maakte ik me niet druk over mijn taille denk:roflol:

Ik heb het ook wel eens geprobeerd te drinken. Krijg het bocht niet weg :kots:

Veel plezier bij Bodybuilding United vandaag :flexbiceps:
Thanks!!:D

Ik heb er zin in! Borst trainen met Laurens van Ooijen. Ben benieuwd naar zijn training en methodes..

18121947_783223488509590_5253664974011300902_o.jpg
 
Lekker pompen vandaag :D.
 
Komt bijna in de buurt van mijn fysiek...
:roflol::hahaha:
Sooooon!

Paar dagen niet geweest... Thanks voor de samenvatting!

Die taille, hoe de heck. Zelfde als mij ongeveer. ???
Geen idee. Heb een smalle taille, maar oog van voren toch gewoon lomp door een beetje hoge bekken.. :sad:

Echte natty die Laurens...
Tja..ik ga het hem niet vragen en zeker weten doen we het toch niet. Echter zet ik uiteraard ook mijn twijfels...

Want: groter dan :marvin: = niet natty

:roflol:

Lekker pompen vandaag :D.
Precies...en TUT'en.

Ben wel oprecht benieuwd of ik nog iets nieuws ga leren...:o
 
Sooooon!

Geen idee. Heb een smalle taille, maar oog van voren toch gewoon lomp door een beetje hoge bekken.. :sad:

Tja..ik ga het hem niet vragen en zeker weten doen we het toch niet. Echter zet ik uiteraard ook mijn twijfels...

Want: groter dan :marvin: = niet natty

:roflol:

Precies...en TUT'en.

Ben wel oprecht benieuwd of ik nog iets nieuws ga leren...:o

Je kunt toch vragen of zijn trainings methode ook voor natty's werkt :rolleyes:
 
Back
Naar boven