Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Hoe je over je angst heen komt misschien! :D
Angst voor?

Naalden...

Vet..

AAS..

Bier?

Je kunt toch vragen of zijn trainings methode ook voor natty's werkt :rolleyes:
Dat heb ik oprecht een keer aan Wesley Vissers gevraagd...die zei van wel:o
:windup:

Dat zit tussen je oren.:mad:
Waarschijnlijk...
Als je bekken tussen je oren zit dan heb je idd wel een hog bekken Skatermarvin. :D
:roflol: scherp weer!
 
AAS natuurlijk :roflol:
 
Veel plezier dadelijk Marv!
Thanks! Dat is wel gelukt!

AAS natuurlijk :roflol:
:sad:

Marvin had beter kunnen blijven bij de konijnenmiddel :hoody:
Ehm...gras? hooi?

Weer een leuke dag gehad gister! Wel het 1 en ander gedaan en geleerd wat ik nog niet eerder had gedaan. Echter..of ik het zelf ook zo ga doen weet ik niet, want had nogal moeite met schouder positie tijdens bepaalde oefeningen...beetje moeilijk uitleggen, maar moest met fly's bijvoorbeeld mijn schouders meer naar achter drukken en mijn elleboog iets draaien.

Reps e.d niet echt onthouden, maar dit was de training..

Borst:
Incline fly's ss Cable fly's (high pulley):
3 sets van 12-15 reps met 8-12kg ss 3 sets van 12-15 reps met 20-30kg en nog wat forced reps

Alternate cable fly's (low pulley) + 10 reps soort shoulder press ss dumbel frontraise (met twee handen, borst focus):
3 sets, waarvan 5x per arm alternate + 10 reps shoulder ss 3x10-20 reps met de dumbell (voelt best goed!)

Incline pullover
20kg: 15, 15 (vooral gelet op ademhaling)

Chest-press machine (1 set is 10x smal, waarbij je bij de excentrische beweging in 3 stappen moest / 10x breed, waarbij je bij de concentrische beweging in 3 stappen moest:
3 sets met 30-60kg

Seated alternate db curl:
8-12kg: 3 sets met open greep (meer bicep focus)

Cable curl (D-handle):
Korte uitleg van Laurens hoe deze beter uit te voeren.

IN B4: been grappen...:roflol:

18403642_1508102365921305_2833858946091709326_n.jpg


Al met al een leuke training! Sympatieke gozer met een flinke berg kennis..vooral ook focus op houding en ademhaling:thumbs: Had toch met een hoop van die dingen best wel moeite..:o

Daarna lekker wraps met kip gegeten. Twee stuks flink volgeladen en nog een bordje met kip en sla (uiteraard weer meer dan gepland). Daarna nog met flexx123 langs de Mc gereden en daar de nieuwe chicken bigMc en een McKroket gegeten...

18422409_1540939549313021_2444924680767910533_o.jpg


Word ik gelijk voor gestraft..

Weging & meting zondag 14-05-2017:
Gewicht: 78.9kg (before:toilet: +1.5kg t.o.v vrijdag:eek!:)
Taille: 73.0cm (+2cm t.o.v vrijdag..)

Dat wordt nog wat op vakantie..:roflol: Beetje gek doen en gelijk #gainenzondertrainen..

Nu weer aan het meal-preppen voor komende week. Trainingsdagen 1850-1900kcals en rustdagen 1800kcals...eat clen tren hard..:o

En zo maar even wat strafcardio..hoewel ik sterk aan het overwegen ben om een uurtje gym te pakken ipv een stuk te gaan lopen..:o
 
Leuke dag gehad dus. Ook nog wat geleerd weer,wat wil je nog meer? :)
Aanscherpen van oefeningen is altijd goed natuurlijk, alleen die mac er achteraan is wat minder. :D
 
Extra strafcardio?
Nee joh "up the clen" xD

Die tattoo is wel echt vet geworden
 
Leuke dag gehad dus. Ook nog wat geleerd weer,wat wil je nog meer? :)
Aanscherpen van oefeningen is altijd goed natuurlijk, alleen die mac er achteraan is wat minder. :D
haha..mac is lekker. Zelfs als ik niks leer..iedere keer ga ik met plezier naar bbu

Extra strafcardio?
Nee joh "up the clen" xD

Die tattoo is wel echt vet geworden
Thanks! Morgen weer clen..vandaag familie shit en heb geen zin mijn Parkinson te moeten verantwoorden..

Toch maar een stuk gaan lopen..morgen weer gym. Lekker in het zonnetje nu..lekker warm ook al!
 
Als je biceps groter zijn dan je benen moet je niet roepen dat (back) squats overbodig zijn :marvin:
Perspectief..:sd: Alles is best goed in verhouding..

hater..

Strafcardio zit er bijna weer op..

Strafcardio, (snel)wandelen:
15km / 7.5km per uur / 2 uur /~1000kcals

En nu? Last van mijn fucking lies..:mad:
 
aan je quads is wel duidelijk te zien dat jij je natty max bereikt hebt.
Gelukkig ben ik ontzettend knap en hoef ik niks te compenseren met grote quads.. :trollface:
 
Perspectief..:sd: Alles is best goed in verhouding..

Gelukkig ben ik ontzettend knap en hoef ik niks te compenseren met grote quads.. :trollface:

pff, weet niet welke post van deze 2 belachelijker is. dat je denkt dat je knap bent of dat je denkt dat je benen in verhouding zijn.

maar ik vind het wel lief dat je denkt dat ik grote quads heb, helaas zijn ze maar een schamele 68cm:sad:
 
pff, weet niet welke post van deze 2 belachelijker is. dat je denkt dat je knap bent of dat je denkt dat je benen in verhouding zijn.

maar ik vind het wel lief dat je denkt dat ik grote quads heb, helaas zijn ze maar een schamele 68cm:sad:
Je mag best haten hoor..maar jij hebt echt niets zinnigs te zeggen of wel?
 
Back
Naar boven