AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb een bodysolid bench die erg lijkt, of wellicht hetzelfde is als de Iron force bf12.
Mijn zoon vindt deze wat onstabiel aanvoelen door de bekleding en smalle rugsteun. Heeft de Heavy duty flatbench een steviger gevoel? Of zijn er in de bench es onder de 200 euro nog andere alternatieven? Mag ook verstelbaar zijn.
 
NIEUW

18422396_1114157932024146_482757511732771571_o.jpg


Fortex Folding Wall Rack

Dit inklapbare squat rack van Fortex is ideaal voor iedereen met weinig ruimte. Ingeklapt slechts 10 cm diep van de muur.
Jammer dat ik mn barbarian free stands met verbindingsbalk al heb :) (zeer tevreden van trouwens)

maar dat folding rackis net wat handiger.
 
Ik heb een bodysolid bench die erg lijkt, of wellicht hetzelfde is als de Iron force bf12.
Mijn zoon vindt deze wat onstabiel aanvoelen door de bekleding en smalle rugsteun. Heeft de Heavy duty flatbench een steviger gevoel? Of zijn er in de bench es onder de 200 euro nog andere alternatieven? Mag ook verstelbaar zijn.

Ik heb een bankje van marbo. En ben daar tevreden over, heb hem op een houten plaat staan, en staat daardoor als een huis. Hij heeft wel een smalle rugleuning, en is verstelbaar.
 
Ik heb een bodysolid bench die erg lijkt, of wellicht hetzelfde is als de Iron force bf12.
Mijn zoon vindt deze wat onstabiel aanvoelen door de bekleding en smalle rugsteun. Heeft de Heavy duty flatbench een steviger gevoel? Of zijn er in de bench es onder de 200 euro nog andere alternatieven? Mag ook verstelbaar zijn.

Ik heb hun nieuwe fortex flat bench gekocht. Is 130euro ofzo en is de beste bench die ik gehad heb. Super stabiel. Waar mijn andere benches altijd wat wiebelde heeft deze totaal niet. En de 30cm rugleuning is zalig. Echt een aanrader
 
Komt er toevallig ook nog ooit een monolift attachment voor Barbarian Line of gaat dat enkel exclusief voor ATX blijven?
Momenteel nog geen concrete plannen voor maar ik sluit het niet uit voor de toekomst. Er komt sowieso nog veel nieuws in de Barbarian serie :)

Ik heb een bodysolid bench die erg lijkt, of wellicht hetzelfde is als de Iron force bf12.
Mijn zoon vindt deze wat onstabiel aanvoelen door de bekleding en smalle rugsteun. Heeft de Heavy duty flatbench een steviger gevoel? Of zijn er in de bench es onder de 200 euro nog andere alternatieven? Mag ook verstelbaar zijn.
De rugleuning van de Heavy Duty Flat Bench is slechts 2 centimeter breder dus dat maakt niet enorm veel verschil, bovendien komt deze pas over circa 6 weken terug in voorraad :(

Een andere optie is de Fortex Flat Bench met een 30 cm brede rugleuning, die is erg stabiel. Je kunt ook kijken naar de Barbarian Flat Bench, die heeft een 28 cm brede rugleuning en is ook verstelbaar in hoogte en in een lichte hoek voor incline of decline. De Barbarian heeft ook een extra brede voet waardoor deze niet zo snel zal kantelen bij bepaalde oefeningen (niet relevant als je alleen normale zittende en liggende oefeningen op het bankje doet).

Qua verstelbare bankjes kun je de Barbarian Multi Bench overwegen, die is zeer stabiel. Die zit echter wel wat boven je budget. Goedkopere opties zijn de verstelbare bankjes van Marbo.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: gose
Bestelling is al klaar en wordt vastgehouden voor levering op de gewenste datum :) Je krijgt tegen die tijd per e-mail nog een verzendbevestiging.

Gisteren binnengekregen en opgebouwd, ik ben vooral te spreken over de Megatec bank.
MegaTec Multi Bench RAS

Als jullie aangeven dat hij zo goed als gemonteerd wordt geleverd zal hij denk ik nog meer verkocht worden, de montagehandleiding zal sommigen wel eens kunnen afschrikken.

Verder nog een paar kleine puntjes, maar daar mail ik de klantenservice wel over.
 
Was ook met de Barbarian Multi Bench 2. Alleen de zitting en de dwarsbalk moesten worden gemonteerd. Nadeel was wel dat het hele gevaarte ineens naar zolder moest.
 
Gisteren binnengekregen en opgebouwd, ik ben vooral te spreken over de Megatec bank.
MegaTec Multi Bench RAS

Als jullie aangeven dat hij zo goed als gemonteerd wordt geleverd zal hij denk ik nog meer verkocht worden, de montagehandleiding zal sommigen wel eens kunnen afschrikken.

Verder nog een paar kleine puntjes, maar daar mail ik de klantenservice wel over.
Nice :thumbs: Wat had je nog meer besteld en bevalt de rest ook?

Ik kan mij niet voorstellen dat de opbouwhandleiding iemand zou afschrikken, vrijwel alle toestellen moeten gemonteerd worden. Maar het feit dat de Barbarian en MegaTec bankjes tegenwoordig al grotendeels voorgemonteerd geleverd worden kunnen we inderdaad wel erbij vermelden :)

Bedankt voor de tip!
 
Laatst bewerkt:
O.a. ook nog een Barbarian Multi Free-Stand-Rack, voor mijn situatie is die echt perfect, zeer stevig, maar toch nog makkelijk te verplaatsen als het nodig is.
 
O.a. ook nog een Barbarian Multi Free-Stand-Rack, voor mijn situatie is die echt perfect, zeer stevig, maar toch nog makkelijk te verplaatsen als het nodig is.
Mooi, veel plezier met je nieuwe home gym!

Als je na een aantal trainingen nog korte reviews kwijt wil op onze website dan is dat natuurlijk welkom :)
 
Hey FS,
Enig idee wanneer de Ram bars terug binnen komen, staat al effe circa 10 dagen. Gisteren toch maar 1 besteld wantja, moet hem gewoon hebben :p
Kijk er al naar uit naar de jaren training die deze bar me zal geven.
 
Ja die worden volgende week verwacht. De vorige levering van afgelopen week was helaas al meteen helemaal uitverkocht.

Die melding staat er pas een paar dagen hoor ;)
 
Dat ding is echt wel populair. Niet verwonderlijk ook. Zo'n specs en zulke goeie reviews voor die prijs.
Over enkele maanden ga ik er ook eentje bestellen. (eerst plaats maken voor de home-gym)
 
Dat ding is echt wel populair. Niet verwonderlijk ook. Zo'n specs en zulke goeie reviews voor die prijs.
Over enkele maanden ga ik er ook eentje bestellen. (eerst plaats maken voor de home-gym)
:flex:
 
Ik ga ook nog een keertje langs komen in jullie showroom om wat racks en bankjes te testen. :)
Welke barbells van ATX hebben jullie daar als voorbeeld? (ook specialty bars zoals een hex-bar, SSB, ... ?)
 
Ik ga ook nog een keertje langs komen in jullie showroom om wat racks en bankjes te testen. :)
Welke barbells van ATX hebben jullie daar als voorbeeld? (ook specialty bars zoals een hex-bar, SSB, ... ?)
Volgens mij slingeren alle ATX en Ironsports barbells wel rond in de showroom, de specialty bars wat minder (de ATX SSB is zo populair dat klanten altijd het showroommodel willen kopen als deze weer eens uitverkocht is, dus die zul je niet snel tegenkomen in de showroom).
 
Hey FS,
Enig idee wanneer de Ram bars terug binnen komen, staat al effe circa 10 dagen. Gisteren toch maar 1 besteld wantja, moet hem gewoon hebben :p
Kijk er al naar uit naar de jaren training die deze bar me zal geven.
De ATX Ram Bar is weer binnen maar er zijn er nog maar minder dan 10 beschikbaar, dus die zal snel weer uitverkocht zijn. De volgende levering komt pas weer over twee maanden binnen :(

Het loopt momenteel zelfs nog een stuk harder dan normaal met deze barbell (in heel Europa), daar hadden we niet op geanticipeerd.

Hier nog een mooie nieuwe review:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven