XXL Nutrition

ecto to eckt groo'

Bezoekers in dit topic

Woensdag 10-5
Korte train

Press
5x60
4x62.5
5x62.5

Deadlift beltless
5x3x170

Chins bw
2x10

Bench
3x5x75

Row
2x5x80
 
Vrijdag 12-5
laatste cuttraining, goddank!!!

Squat beltless
8x115 wat lichtjes in het hoofd
5x115
5x115 had hier misschien wel 8 gekund

Bench 1st rep paused
5x85
5x85
5x85

Rows
8x80
7x80
5x80

Power clean
3x50
1x60
1x60
1x70 kutvorm
1x70 acceptable :D
op naar bodyweight cleanen :)

press
10x50
10x50
 
Laatste k*ttraining... :D
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Nice man. Gaan die cleans een beetje qua mobiliteit?
Dit weekend toevallig al een vreetfestijn op de planning staan?! :eating:
 
Nice man. Gaan die cleans een beetje qua mobiliteit?
Dit weekend toevallig al een vreetfestijn op de planning staan?! :eating:
Ja de mobiliteit gaat zeker, het stretchen van mijn pols heeft ziek geholpen, ik kan zelfs een comfortabele frontsquat positie, alleen het recht blijven is nog wat lastig :o

Mijn plan was morgen op 3200 te blijven plus dmv een extra dagje werken een extra tekort van ~500 op te bouwen (dus ~1000 onder onderhoud) en zondag precies op onderhoud te eten met ziek veel carbs om glycogeen weer aan te vullen. Dan kan ik er maandag hopelijk weer fris en sterk tegenaan :flexgrin: een soort minicarbload eigenlijk. En daar hoort wel lekker vreten bij :P pizza, ijs, chocolade, ik zit nog te twijfelen :D
Geen idee of het helpt maar ik vind dit soort experimentjes wel leuk :D
 
Epic pump incoming :D
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Nou de "carbload" bestond uit cheesecake, ijs, pizza en veel broodjes kipfilet :D
Vanmorgen vergeten te wegen maar mijn energieniveau is weer prima dus ik ben blij :)

Komende twee weken zal ik de volgende opzet hebben:

Ma LB+bench
Di Rug+bench
Wo boksen+bench
Do Rug+bench
Vr LB+bench
Za/zo rust

Jaja u hoort het goed, we gaan er rammend veel volume tegenaan gooien. Bench is op basis van candito's advanced bench programma en bestaat uit een heel lichte 3x3 op vorm en explosiviteit gevolgd door pompen op accessories. De twee weken die volgen gaat de intensiteit omhoog. de twee weken daarna ga ik terug naar twee dagen benchen, met als doel om op intensiteit te pieken. Eenzelfde soort insteek als smolov (rammend veel volume om groei te forceren) maar met een wat minder agressieve opbouw. Ik ben benieuwd naar de uitkomsten :)
 
Ma

Squat belt
4x6x132.5
Oef, ontbreekt nog wel ietsjes aan energie :o

Bench paused
3x3x75

Close grip bench
3x8x65

Deadlift belt
2x6x175
Beetje gare hamstrings door het squatten, maar het lukte

Flyes
3x20x?

Skullcrushers staand
3x20x?

Morgen ub bench en rug :eek:
 
dat zal werken worden de komende tijd, 5x benchen :eek:
succes man :thumbup:
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Ja het wordt weer even afzien, op karakter trek ik dat wel, het is vooral mijn herstel waar ik scherp op moet blijven.
Het is maar drie weekjes gelukkig, de latere weken van het programma zijn twee keer per week en pieken, dat kan ik wel inplannen. Het heeft ook wel wat om een eventjes autistisch veel trainend mijn bulk te starten :D
 
Sterke squats :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Di

Bench paused
3x3x75

Bb row
10x70
10x70
8x75
6x75

Press
3x6x55

Chin ups bw
12
12
10
10

Flyes
3x20

Db curls
3x20

Face pulls
3x20
 
Woensdag

Bench paused
3x3x75

Close grip bench
3x6x75

Rear flyes
3x20

Skull crushers
3x20

Over vijf uurtjes nog wat boksen, ga het rustig aan doen :P
 
Woensdag

Bench paused
3x3x75

Close grip bench
3x6x75

Rear flyes
3x20

Skull crushers
3x20

Over vijf uurtjes nog wat boksen, ga het rustig aan doen :P
2 dagen na elkaar bench?
 
2 dagen na elkaar bench?
vijf :roflol:
vandaar dat ik ook ver onder mijn normale werkgewicht zit, anders zou ik dit niet trekken.
Het idee is eerste drie weken maximale fatigue te creëren door steeds vijf dagen licht te benchen + accessories gevolgd door twee dagen herstel en supercompensatie. iedere week komt er 5 kilo op de bench, de accessories doe ik op gevoel. Dus volgende week is 3x3x80 en die daarna op 3x3x85. De drie weken daarna gaat de frequentie naar twee dagen in de week en dan echt vol op hoge intensiteit, toewerkend naar een 1RM pr.

Dit is het schema: http://www.canditotraininghq.com/app/download/963608289/Candito+Advanced+Bench+Program.xlsx
 
Sorry, ik was even een tijdje inactief :D.

Als ik het nou goed begrijp ga je nu een cleanbulk doen of ben je van plan om gewoon weer echt te bulken en die abs goodbye te zeggen? Ik ben nog steeds aan het cutten i.c.m. een lichaam vol triggerpoints (blessures in de vorm van steken) dus trainingen zijn nog minder helaas :p. Gelukkig mag ik nu sinds deze maand de bench press weer langzaam gaan oppakken!!
 
Voor nu zit ik op een clean bulk van 4100 kcal, waarschijnlijk trek ik dat de zomer gewoon door. Abs heb ik toch bijna nooit zichtbaar door het gebrek aan massa, dus ik geniet er de komende weken even van en daarna boeit het mij niet :P
 
Voor nu zit ik op een clean bulk van 4100 kcal, waarschijnlijk trek ik dat de zomer gewoon door. Abs heb ik toch bijna nooit zichtbaar door het gebrek aan massa, dus ik geniet er de komende weken even van en daarna boeit het mij niet :P

Succes, ik kan niet wachten tot ik weer begin met bulken :).
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Met de gewichten die jij verzet heb je genoeg abs om ze zichtbaar te krijgen. Moet wel.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Met de gewichten die jij verzet heb je genoeg abs om ze zichtbaar te krijgen. Moet wel.
Je ziet ze nu ook wel lichtjes hoor, en als ik ze span kun je echt blokjes zien :) alleen liggen ze bij mij erg "naar binnen", er echt uitspringen gaan ze niet zo snel maar als ik dieper cut zal ik vast duidelijke lijnen krijgen. Ik vind dat op dit moment alleen niet een prioriteit, eerst sterker worden :D
 
Back
Naar boven