MuscleMeat

ecto to eckt groo' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je ziet ze nu ook wel lichtjes hoor, en als ik ze span kun je echt blokjes zien :) alleen liggen ze bij mij erg "naar binnen", er echt uitspringen gaan ze niet zo snel maar als ik dieper cut zal ik vast duidelijke lijnen krijgen. Ik vind dat op dit moment alleen niet een prioriteit, eerst sterker worden :D

Wat mij vaak opvalt is dat diegene die in de bodybuilding "wereld" aan het beginnen langer bulkten en veel minder tijd besteden aan cutten nu breder zijn dan de gemiddelde. Kan ook aan mij liggen though.
 
Wat mij vaak opvalt is dat diegene die in de bodybuilding "wereld" aan het beginnen langer bulkten en veel minder tijd besteden aan cutten nu breder zijn dan de gemiddelde. Kan ook aan mij liggen though.
Omdat ze niet janken over wat vet en dus goed groeien? :D
Ik heb enorm veel tijd verneuqt met te voorzichtig bulken waardoor er nauwlijks wat gebeurde. Daarom, ben ik nu wel een voorstander van gewoon degelijk boven onderhoud en in korte periodes weer smel en efficiënt cutten zodat je asap weer kunt groeien.
Het zal ook wel van je aanleg afhangen, mijn gymbuddy kan prima recompen door per ongeluk wat te jojoen in calorieën, bij mij zou dat nul effect hebben, de aanleg tot groeien is gewoon minder. Daar staat wel weer een episch onderhoud en makkelijk cutten tegenover :)
 
Omdat ze niet janken over wat vet en dus goed groeien? :D
Ik heb enorm veel tijd verneuqt met te voorzichtig bulken waardoor er nauwlijks wat gebeurde. Daarom, ben ik nu wel een voorstander van gewoon degelijk boven onderhoud en in korte periodes weer smel en efficiënt cutten zodat je asap weer kunt groeien.
Het zal ook wel van je aanleg afhangen, mijn gymbuddy kan prima recompen door per ongeluk wat te jojoen in calorieën, bij mij zou dat nul effect hebben, de aanleg tot groeien is gewoon minder. Daar staat wel weer een episch onderhoud en makkelijk cutten tegenover :)

Klopt precies dat. Ik kom juist makkelijk aan en val minder makkelijk af, maar ben benieuwd of dit nog zo zal blijven nadat ik wat meer spiermassa opgebouwd heb.
 
Klopt precies dat. Ik kom juist makkelijk aan en val minder makkelijk af, maar ben benieuwd of dit nog zo zal blijven nadat ik wat meer spiermassa opgebouwd heb.
Tja, ik denk wel een beetje, het is volgens mij vooral een kwestie van mentaliteit, hongergevoel, caloriebehoefte, activiteit, levensstijl etc. Daar zal wel iets aan veranderen als je groter wordt, maar lang niet alles. Is ook niet erg, iedereen heeft zijn makkelijke en moeilijke momenten :)
 
Waarom altijd die focus op de bench?
 
Waarom altijd die focus op de bench?
Omdat het veruit mijn beroertste van de grote drie is :o (ik vind amateur-powerliftwedstrijdjes wel leuk om te doen)

Mijn squat gaat wel vooruit, en voor mijn deadlift hoef ik eigenlijk niks te doen, dus dan leg ik liever al mijn focus op mijn zwakke plek. Na dit blok ga ik weer over op een iets gebalanceerder schema ;)
 
Hoe kan het eigenlijk dat ik alleen meldingen van berichten in dit topic krijg wanneer ik bijvoorbeeld een dag geleden hier zelf in heb gekeken? En dan als bijvoorbeeld 2 weken niet gekeken heb krijg ik geen meldingen meer.
 
Hoe kan het eigenlijk dat ik alleen meldingen van berichten in dit topic krijg wanneer ik bijvoorbeeld een dag geleden hier zelf in heb gekeken? En dan als bijvoorbeeld 2 weken niet gekeken heb krijg ik geen meldingen meer.
Ik heb hetzelfde probleem met topics die ik volg ???
Sanca Saxon weet jij hoe dit zit?
 
Donderdag

Bench paused
3x3x75

Bb rows
10x70 wat slordig op de laatste reps
10x65
8x70
6x75

Press
3x3x65 kan wat zwaarder volgende week

Chin ups bw
12
12
10
8

Flyes
3x20

Bb curls
3x10
 
Hoe kan het eigenlijk dat ik alleen meldingen van berichten in dit topic krijg wanneer ik bijvoorbeeld een dag geleden hier zelf in heb gekeken? En dan als bijvoorbeeld 2 weken niet gekeken heb krijg ik geen meldingen meer.

Ik heb hetzelfde probleem met topics die ik volg ???
Sanca Saxon weet jij hoe dit zit?

Is dit al langer of recent ?
 
Bij mij al een tijdje, als ik na een melding niet in een topic kijk dat ik volg krijg ik vervolgens geen meldingen meer tot ik het topic weer open
 
Ik heb precies hetzelfde.
 
Bij mij al een tijdje, als ik na een melding niet in een topic kijk dat ik volg krijg ik vervolgens geen meldingen meer tot ik het topic weer open

Ik heb precies hetzelfde.

Ik heb het laten checken en het is normaal, het voorkomt dat inactieve gebruikers meldingen blijven ontvangen.
 
Vrijdag 19-5

Squat belt
4x8x115
Pfffft nog wel pittig, ben een beetje stijfjes in mijn heup, tijd om weer vaker te stretchen

Bench paused
3x3x75

Close grip bench
3x80
3x80
3x85
Easy

Deadlift belt
2x8x155

Facepulls
3x20

Skullcrushers
3x20

Alles brandt lekker, nu twee dagen absolute rust :cool:
 
lekker! Alweer begonnen met cleanbulken?
 
lekker! Alweer begonnen met cleanbulken?
Zeker, anders trok ik dit volume niet :roflol:
Vandaag absolute rust en ik voel aan mijn lijf echt dat het nodig was. Geen pijntjes maar alles is wat stijf. Nu dikke wraps met veel kip maken :eating:
 
Zeker, anders trok ik dit volume niet :roflol:
Vandaag absolute rust en ik voel aan mijn lijf echt dat het nodig was. Geen pijntjes maar alles is wat stijf. Nu dikke wraps met veel kip maken :eating:

Jaloers.. haha. Nog 10 dagen en dan ga ik ook :flexbiceps:
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Lekkkere training man!

Kun je ook een foto van je shape posten? Of is dat te privé?

Goed bezig :).
 
Back
Naar boven