Fitness Seller

Andere mensen

Bezoekers in dit topic

Mijn moeder leeft in de ochtend van twee beschuitjes. Eentje met boter en hagelslag en eentje met kaas. Tjah...
 
Heel veel mensen die hun kcals niet tellen schommelen ook erg in gewicht en VP hoor.
Alleen weten ze vaak hun gewicht & VP niet eens.

Het is ook gewoon wat je jezelf aanleerd.

vroeger, toen ik nog naar school ging, werd 8 uur wakker, at dan pas om 12:00 een stroopwafel, rookte veel jonkos, en at dan
om 17:00 avondeten. soms savonds nog een beetje chips.

komt denk neer op nog geen 1700 kcal. maar had nooit honger.
Nu is het me ontbijt.
 
Over het algemeen eten mensen doordeweeks structureel onder hun behoefte, wat zij vervolgens in de weekenden door alcohol en snacks compenseren. Dit gedrag heeft vervolgens als resultaat dat zij doordeweeks weer structureel te weinig eten, waarna zij in dat volgende weekend weer compenseren.
 
Over het algemeen eten mensen doordeweeks structureel onder hun behoefte, wat zij vervolgens in de weekenden door alcohol en snacks compenseren. Dit gedrag heeft vervolgens als resultaat dat zij doordeweeks weer structureel te weinig eten, waarna zij in dat volgende weekend weer compenseren.
Skatermarvin is that You?
 
Ben ook flink aan het cheaten nu. Eerste keer in drie weken. Wordt wel 6000 kcal. Ben even zat van het cutten. Ik blijf maar hangen rond de 71kg. Vanaf morgen weer verder.
 
Back
Naar boven