AndroidHealthClinic

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Bezoekers in dit topic

En hoe ging het vandaag met de examens jonge vriend? Geen gerommel van binnen meer?
Ik zal aan je denken als ik komende week in het Griekse zonnetje loop (not.... nou .... misschien wel... :p ). Succes met de rest.
 
En hoe ging het vandaag met de examens jonge vriend? Geen gerommel van binnen meer?
Ik zal aan je denken als ik komende week in het Griekse zonnetje loop (not.... nou .... misschien wel... :p ). Succes met de rest.
Ging wel, alleen ben ik wel gezakt haha
En geniet van je vakantie in Griekenland :)



:heart:

Lekker weekend kerel! Goed leren hè voor de volgende examens...you can do it!:marvin:
Thanks Marvin :), ben wel gezakt, maar dan had ik maar beter moeten leren. Ik heb nu zelfs extra veel zin om volgend schooljaar dikke cijfers te halen en geen fck te geven om andere mensen. Ik heb nu van mijn fouten geleerd :). Sorry dat ik je log spamde met deze bullshit. Bedankt dat je zoveel geduld had en altijd reageerde op mij. Jij RaceRookie, darude0306, neet61, Aeresan, cnh, marina1975, Nootmuskaatje, JonasAFC9 hebben mij echt heel erg geholpen met dat examen gekloot.

Bedankt :).
 
Door de examen zat mijn voeding rond de 2000-3000kcal voor een week en ik ben daardoor ook wel afgevallen. Ik heb ook een week niet getraind en mijn gewicht is nu nog wel verbazingwekkend hoog (63,8kg).

Is deze mini-cut heel erg? Zo heb ik ook een beetje vet weggewerkt, want ik begin nu wel echt een buikje te krijgen (niet dat ik t erg vind, maar dit moet niet teveel worden).
 
Balen dat je gezakt bent man. Volgend jaar opnieuw en dan knallen. Nu lekker genieten van de zomer en lekker trainen :cool:
 
Ging wel, alleen ben ik wel gezakt haha
En geniet van je vakantie in Griekenland :)




Thanks Marvin :), ben wel gezakt, maar dan had ik maar beter moeten leren. Ik heb nu zelfs extra veel zin om volgend schooljaar dikke cijfers te halen en geen fck te geven om andere mensen. Ik heb nu van mijn fouten geleerd :). Sorry dat ik je log spamde met deze bullshit. Bedankt dat je zoveel geduld had en altijd reageerde op mij. Jij RaceRookie, darude0306, neet61, Aeresan, cnh, marina1975, Nootmuskaatje, JonasAFC9 hebben mij echt heel erg geholpen met dat examen gekloot.

Bedankt :).
Veel beter om je jaar over te doen en met een dikke basis te gaan studeren dan het net halen en volgend jaar tegen de lamp te lopen ;) Goed dat je er een positieve draai aan geeft!

Nu lekker cashen op je bijbaan en veel extra eten kopen, en natuurlijk beesten in de gym :fire:
 
Door de examen zat mijn voeding rond de 2000-3000kcal voor een week en ik ben daardoor ook wel afgevallen. Ik heb ook een week niet getraind en mijn gewicht is nu nog wel verbazingwekkend hoog (63,8kg).

Is deze mini-cut heel erg? Zo heb ik ook een beetje vet weggewerkt, want ik begin nu wel echt een buikje te krijgen (niet dat ik t erg vind, maar dit moet niet teveel worden).
Het is helemaal niet erg om af en toe kort te cutten, hoewel ik zelf liever een weekje of 4-6 aanhoudt (daarna wordt ik gek van het gebrek aan progressie). Dan kun je daarna weer even vooruit met bulken als je rustig aan doet. Maar als je gewoon mikt op 0.3-0.5 kilo per week aankomen zul je niet zo veel extra vet moeten winnen. Je hebt nu alle tijd om daar goed op te focussen ;)
 
Balen dat je gezakt bent man. Volgend jaar opnieuw en dan knallen. Nu lekker genieten van de zomer en lekker trainen :cool:
Bedankt Koppie :).
Jij ook genieten en lekker trainen :)!

Veel beter om je jaar over te doen en met een dikke basis te gaan studeren dan het net halen en volgend jaar tegen de lamp te lopen ;) Goed dat je er een positieve draai aan geeft!

Nu lekker cashen op je bijbaan en veel extra eten kopen, en natuurlijk beesten in de gym :fire:
Bedankt cnh :). Met deze instelling was ik er zoiezo niet op de uni gekomen.

Ik ga zeker beesten in de gym en bitches scoren :fire::fire:
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Het is helemaal niet erg om af en toe kort te cutten, hoewel ik zelf liever een weekje of 4-6 aanhoudt (daarna wordt ik gek van het gebrek aan progressie). Dan kun je daarna weer even vooruit met bulken als je rustig aan doet. Maar als je gewoon mikt op 0.3-0.5 kilo per week aankomen zul je niet zo veel extra vet moeten winnen. Je hebt nu alle tijd om daar goed op te focussen ;)
4-6 weken cutten :roflol:.
Misschien als ik 70kg fso ben, als ik nu zolang ga cutten dan verlies alleen maar spiermassa, toch? Of mag ik alsnog gaan cutten :emo: (je weet wel, sixpack enz en dan op t strand, meiden :D)

Ik kom rond de 0,5kg per week aan inderdaad, dan zit het wel goed denk ik :).
 
Ging wel, alleen ben ik wel gezakt haha

Thanks Marvin :), ben wel gezakt, maar dan had ik maar beter moeten leren. Ik heb nu zelfs extra veel zin om volgend schooljaar dikke cijfers te halen en geen fck te geven om andere mensen. Ik heb nu van mijn fouten geleerd :). Sorry dat ik je log spamde met deze bullshit. Bedankt dat je zoveel geduld had en altijd reageerde op mij. Jij RaceRookie, darude0306, neet61, Aeresan, cnh, marina1975, Nootmuskaatje, JonasAFC9 hebben mij echt heel erg geholpen met dat examen gekloot.

Bedankt :).

Gozert, jammer te horen dat je gezakt bent. Dat je dat nu al weet trouwens...Uitslagen zijn pas ergens juni toch? (Voor mijn dochter (HAVO) in ieder geval pas 14 juni ofzo) Of is dat puur op gevoel?

Goed te lezen dat je je in ieder geval niets meer aantrekt van de mensen om je heen. Je doet examen voor jezelf en je helpt niemand behalve jezelf door je studie te halen. Volgend jaar knallen! Er net even dat beetje extra energie in steken en dan met dikke cijfers door naar een eventuele vervolgopleiding :flexbiceps: Nu vakantie. Pak je rust. Is belangrijk op jouw leeftijd.

Even iets anders dan je studie; Ik ben toch wel benieuwd naar je huidige fysiek *nohomo* :gay:. Is dat nog zoals in je profielfoto? Je bent nog erg jong, dus je kunt volgens mij enorme sprongen in je progressie maken. Iets met hoog testosteron gehalte enzo :D
 
Ging wel, alleen ben ik wel gezakt haha
En geniet van je vakantie in Griekenland :)




Thanks Marvin :), ben wel gezakt, maar dan had ik maar beter moeten leren. Ik heb nu zelfs extra veel zin om volgend schooljaar dikke cijfers te halen en geen fck te geven om andere mensen. Ik heb nu van mijn fouten geleerd :). Sorry dat ik je log spamde met deze bullshit. Bedankt dat je zoveel geduld had en altijd reageerde op mij. Jij RaceRookie, darude0306, neet61, Aeresan, cnh, marina1975, Nootmuskaatje, JonasAFC9 hebben mij echt heel erg geholpen met dat examen gekloot.

Bedankt :).
Ik heb zelf HAVO 4 opnieuw gedaan..dat ging de tweede keer met 2 vingers in mijn neus! Maar goed kerel..herpakken en nog een keer doen...

Hoe dan ook je best doen en je niks aantrekken van anderen!:thumbs:
 
Ik heb zelf HAVO 4 opnieuw gedaan..dat ging de tweede keer met 2 vingers in mijn neus! Maar goed kerel..herpakken en nog een keer doen...

Hoe dan ook je best doen en je niks aantrekken van anderen!:thumbs:

haha same here v.w.b. HAVO-4.......was teveel bezig met surfen, basketball, stappen en meiden.........goeie tijd als ik er zo over denk......:cool::D
 
4-6 weken cutten :roflol:.
Misschien als ik 70kg fso ben, als ik nu zolang ga cutten dan verlies alleen maar spiermassa, toch? Of mag ik alsnog gaan cutten :emo: (je weet wel, sixpack enz en dan op t strand, meiden :D)

Ik kom rond de 0,5kg per week aan inderdaad, dan zit het wel goed denk ik :).
Ik zou in jouw geval niet gaan cutten ;) dan ben je gewoon mager ipv buff. Maar met 6 weken verlies je echt niet veel massa hoor. Het gaat meer om hoe snel je afvalt dan hoe lamg. Hoe sneller hoe meer spiermassa het kost.
 
Hoho gezakt.
Eerst even wachten tot 17 juni (of19?) en dan misschien nog herkansing.
Kut gevoel over een paar toetsen maar eerst zien hoe erg de schade is en gewoon nu door leren voor de laatste paar (weet niet welk pakket dus welke toetsen maar NT/NG heeft er nog 2)
 
Yo got this bro! Gaat goed komen:)
 
Lekker knallen nu en groeien dus!
Het is ontzettend k per peren dat je gezakt bent... Maar op naar volgend jaar. Knallen met je cijfers en in de gym!
Je weet nu in ieder geval wel wat je te wachten staat. ;)
 
Gozert, jammer te horen dat je gezakt bent. Dat je dat nu al weet trouwens...Uitslagen zijn pas ergens juni toch? (Voor mijn dochter (HAVO) in ieder geval pas 14 juni ofzo) Of is dat puur op gevoel?

Goed te lezen dat je je in ieder geval niets meer aantrekt van de mensen om je heen. Je doet examen voor jezelf en je helpt niemand behalve jezelf door je studie te halen. Volgend jaar knallen! Er net even dat beetje extra energie in steken en dan met dikke cijfers door naar een eventuele vervolgopleiding :flexbiceps: Nu vakantie. Pak je rust. Is belangrijk op jouw leeftijd.

Even iets anders dan je studie; Ik ben toch wel benieuwd naar je huidige fysiek *nohomo* :gay:. Is dat nog zoals in je profielfoto? Je bent nog erg jong, dus je kunt volgens mij enorme sprongen in je progressie maken. Iets met hoog testosteron gehalte enzo :D
Bedankt voor je reactie man!
Ik wist niet dat jij een dochter had :D. Maar de uitslagen zijn idd rond 14 juni, maar je kan op internet al bekijken wat je goed of fout hebt. En ik had bijna alles fout...
En wat betreft niks aantrekken, ging het gisteren compleet mis...

Mijn shape is nu dit
IMG_3426.PNG


Ik heb zelf HAVO 4 opnieuw gedaan..dat ging de tweede keer met 2 vingers in mijn neus! Maar goed kerel..herpakken en nog een keer doen...

Hoe dan ook je best doen en je niks aantrekken van anderen!:thumbs:
Echt heb je havo 4 opnieuw gedaan :D.
En ja je hebt gelijk, maar goed...

Ik zou in jouw geval niet gaan cutten ;) dan ben je gewoon mager ipv buff. Maar met 6 weken verlies je echt niet veel massa hoor. Het gaat meer om hoe snel je afvalt dan hoe lamg. Hoe sneller hoe meer spiermassa het kost.
Je hebt gelijk, ik moet eerst wat massa maken, dan pas cutten.

Hoho gezakt.
Eerst even wachten tot 17 juni (of19?) en dan misschien nog herkansing.
Kut gevoel over een paar toetsen maar eerst zien hoe erg de schade is en gewoon nu door leren voor de laatste paar (weet niet welk pakket dus welke toetsen maar NT/NG heeft er nog 2)
NG/NT heb ik helaas...
Yo got this bro! Gaat goed komen:)
Zoiezo :)

Lekker knallen nu en groeien dus!
Het is ontzettend k per peren dat je gezakt bent... Maar op naar volgend jaar. Knallen met je cijfers en in de gym!
Je weet nu in ieder geval wel wat je te wachten staat. ;)
Dat inderdaad! Ik moet nu echt ervoor gaan, zowel school,gainz en meiden :D.
 
Jongens sorry dat ik jullie weer belast met dit maar;

Gisteren had ik examen en ik maag wou echt niet meewerken gewoon. Ik zat in het midden van het lokaal en ik was echt bang dat anderen het zouden horen. Ik heb zelfs gevraagd of ik met het examen mocht stoppen en ergens achterin mocht zitten.

Dit gedaan te hebben keek iedereen naar me en vroegen zich af, wat is er met hem. Toen ik het vertelde aan iedereen dachten ze dat ik echt een megool was.

Hierdoor heb ik mijn examens verneukt, al het harde werk dat ik heb gedaan om klas 4 en klas 5 te halen (na schooltijd op school leren, extra vroeg op school komen om te leren, alle huiswerk+extra maken en dan net een 6-7 te halen), voor niks...

Maar ik ben ook blij dat dit gebeurt is. Niet alleen dit is het probleem. Ik vindt het moeilijk met meisjes praten, ik vindt presentaties kut en ik ben er echt zenuwachtig voor, ik denk teveel wat anderen van mij vinden enz.

Ik wou eerst naar de teamleider gaan en vragen of ik ergens anders mag zitten.
Maar zo kom ik niet van mijn probleem af.

Ik heb maandag nog een examen en ik ga gewoon vragen of ik midden in het lokaal mag zitten. Ik ga dit keer jullie beloven (en vooral mijzelf) dat ik die toets ga maken, ongeacht wat.

Amen
 
Probeer eerst om samen met een vriend(en) gezellig wat te kletsen met de meisjes als je maar meedoet met het gesprek, of een gesprekje aanvullen of je vriend corrigeren of aanvullen of je eigen ervaring enz
Maakt niet uit waar..beste is waar niemand weg kan lopen bijvoorbeeld in de klas.
Maar wel goed luisteren wat er gezegt wordt en serieus geinteresserd zijn in de ander zijn ervaring of mening

Maak hier een gewoonte van om dat elke dag te doen, dan wordt het vertrouwd en automatisch en krijg je dr lol in.

Koop het boek: Hoe maak je vrienden en goede relaties van Dale Carnegie
 
Back
Naar boven