MuscleMeat

Sticky Zo maak je magere kwark (platte kaas) lekker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kwark, een peer, koek- en speculaaskruiden en nog wat extra kaneel :D

Kwark, warme blauwe bessen, kaneel, kokosrasp

Kwark op een rijstewafel of als saus bij je eten vind ik ook prima te doen. En anders gewoon lekker mengen met whey inderdaad
 
Gisteren iets nieuws gemaakt en was erg lekker. Heb m'n kwark 30s in de magnetron gedaan, even doorgeroerd, daarna weer 30s en weer doorroeren. Ondertussen had ik kleine stukjes appel tussen het tostiijzer gedaan voor een paar minuten. Deze samengevoegd met de kwark, wat kaneel en theelepel honing erbij.

Was lekker zoet omdat de fruitsuikers wat uit de appel waren gekomen. Smullen!
 
Gisteren iets nieuws gemaakt en was erg lekker. Heb m'n kwark 30s in de magnetron gedaan, even doorgeroerd, daarna weer 30s en weer doorroeren. Ondertussen had ik kleine stukjes appel tussen het tostiijzer gedaan voor een paar minuten. Deze samengevoegd met de kwark, wat kaneel en theelepel honing erbij.

Was lekker zoet omdat de fruitsuikers wat uit de appel waren gekomen. Smullen!
Warme kwark ??? Dat ga ik eens proberen, benieuwd naar...
 
25 gram pure chocovlokken (aka 100 kcalz), cacaopoeder, scheutje zero kcalz siroop.
:p:p:p
 
Mengen met cookies&cream eiwit...smaakt dan als kwarktaart
 
Lijkt me een lekker receppie,maar eens proberen!

Thanks
 
Ik heb net online raw cacaopoeder besteld en stevia. Gewoon ongeveer 1 theelepel cacao,en 2 theelepels stevia of aspartaam erin en goed roeren. Wilde meteen erna nog een 😄
 
Zal vast al genoemd zijn maar ik flikker zo'n bak altijd in de blender met een scheut water en siroop. Kloek je weg in 3 minuten.
 
Ik heb een nieuwe manier gevonden :D

Neem voor iedere 100 gram kwark 50 gram diepvries fruit

Blender het diepvriesfruit en pleur er een scheut van die raak zero siroop bij. Roer de kwark en het fruit door elkaar maar niet teveel roeren zodat je echt van die swirls met fruit krijgt.

Donder 1,5 uur in de vriezer en geniet van je kwark sorbet
 
Nou is de magere Franse kwark van Zaanse hoeve an sich wel lekker, maar heeft iemand er al eens honing door gedaan? Ben erg benieuwd wat het resultaat is namelijk :D
 
Nou is de magere Franse kwark van Zaanse hoeve an sich wel lekker, maar heeft iemand er al eens honing door gedaan? Ben erg benieuwd wat het resultaat is namelijk :D
Smaakt prima. Hangt wel van de soort honing af. Beetje vloeibare honing mengt wat beter. Wat walnoten erbij en het is compleet :D
 
Slimpie.

Liefst slimpie ijsthee, maar volgens mij is dat meer door mijn gebrek aan smaak
 
Back
Naar boven