XXL Nutrition

Deze papa met “een buikje” toont hoe hij een goddelijk lichaam kreeg in amper 12 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede belichting, airbrush, goede fotograaf. Alle foto's kunnen goed op de zelfde dag genomen zijn.

Reclame.
 
Die zag ik ook al op fb voorbij komen.
 
Ik dacht eerst je gaat een log beginnen en je hebt een zoetsappige titel bedacht. :roflol:
Ik heb nooit een buikje gehad... De rest had inderdaad wel op mij kunnen slaan!
:flipoff::flipoff:
 
Mooie video, so true.

99% van de Tell Sell-apparaten en zogenaamde fatburners of #-weekse diëten waar je een godsvermogen voor betaalt zijn complete bullshit, maar veel mensen blijven denken: "dat wil ik ook", en trappen er toch in, zo verleidelijk.

De enige manier is een goed voedings- en trainingsschema, waarbij dure supplementen helemaal geen noodzaak zijn.
 
Dat is elke dag bij mij, wordt shredded wakker ga met een pens na bed. Maar ja stop ook bijna niet met eten de hele dag... HET IS GVD OOK ZO LEKKER AL DAT ETEN!!!!
 
Iedereen gelooft dit en zelfs sommigen hier?
 
Mooie video, so true.

99% van de Tell Sell-apparaten en zogenaamde fatburners of #-weekse diëten waar je een godsvermogen voor betaalt zijn complete bullshit, maar veel mensen blijven denken: "dat wil ik ook", en trappen er toch in, zo verleidelijk.

De enige manier is een goed voedings- en trainingsschema, waarbij dure supplementen helemaal geen noodzaak zijn.

Lukt mij nog steeds niet hoor :-(
 
Back
Naar boven