AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°6 Dips 'till your drop

Bezoekers in dit topic

mooie challenge, ben benieuwd hoeveel reps mensen halen. zonder time-cap kan dit nog wel een hele hoop gaan worden

Als je rust tussendoor kan je eventueel eindeloos doorgaan, alhoewel je natuurlijk wel verzuurt. Zie hier 5 minuten, die kon volgens mij nog wel ff verder:

 
Wow, dees challenge is eg oneerluk voor zwaardere mense!@#%%@#$!@ :scold:

On a more serious note, nog niet zeker of ik mee ga doen, schouder beetje verrekt met military press van de week, maar als het een beetje herstelt wil ik wel een poging wagen.
 
Naah.... 1 dip lukt me nog niet fatsoenlijk:D
 
zware mensen zijn "vet" sterker...hebben dikke tricepsen
 
Voorlopig aantal inzendingen: 0
 
iedereen is nog aan het oefenen:)
 
Voorlopig aantal inzendingen: 0
Ik heb al een filmpje maar nog niet ingezonden :p had er wat minder dan verwacht binnenkort doe ik hem nog eens :)
 
Iedereen denkt dat anderen er 100 gaan doen denk ik, net als met voorgaande oefeningen. Net als de eerste paar pagina's mensen wel posten dat ze x aantal konden na een hele zware training en even als "test" maar daarna niet meer het echte filmpje posten.

Zelf heb ik net als test 30 reps gedaan met 40kg extra gewicht, na 5 setjes zware small grip bp, dan weten jullie het al vast!
 
Iedereen denkt dat anderen er 100 gaan doen denk ik, net als met voorgaande oefeningen. Net als de eerste paar pagina's mensen wel posten dat ze x aantal konden na een hele zware training en even als "test" maar daarna niet meer het echte filmpje posten.

Zelf heb ik net als test 30 reps gedaan met 40kg extra gewicht, na 5 setjes zware small grip bp, dan weten jullie het al vast!
Dan maak ik geen kans meer met 10 reps :(
 
Iedereen denkt dat anderen er 100 gaan doen denk ik, net als met voorgaande oefeningen. Net als de eerste paar pagina's mensen wel posten dat ze x aantal konden na een hele zware training en even als "test" maar daarna niet meer het echte filmpje posten.

Zelf heb ik net als test 30 reps gedaan met 40kg extra gewicht, na 5 setjes zware small grip bp, dan weten jullie het al vast!
Mindfuck ..... :D
 
Doe nooit dips maar ik zal eens een poging wagen van de week
 
Back
Naar boven