MuscleMeat

IVDM - Mei 2017 - Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koop het nou maar gewoon, dan heeft Peter de ruimte om aan z'n 3de boek te beginnen ;) #steunbond #dbbscience #nietgierig
Komt helemaal goed!

Don't blame me for trying...
 
Galen leuk om je road naar kennis te lezen. Je leergierigheid waardeer ik enorm. Ook cool dat je nog steeds software maakt en daar mee verdiend. Ik hoop zsm over een jaar uiterlijk ook te gaan freelancen in .Net wereld :) keep it up!
 
Galen leuk om je road naar kennis te lezen. Je leergierigheid waardeer ik enorm. Ook cool dat je nog steeds software maakt en daar mee verdiend. Ik hoop zsm over een jaar uiterlijk ook te gaan freelancen in .Net wereld :) keep it up!
Ik moet wel. Boeken schrijven en uitgeven blijkt een dure hobby :roflol:
 
Ik moet wel. Boeken schrijven en uitgeven blijkt een dure hobby :roflol:
Haha ben je nog niwt break even dan? Wanneer verwacht je dat te zijn gaat het een beetje steady met sales?
 
Haha ben je nog niwt break even dan? Wanneer verwacht je dat te zijn gaat het een beetje steady met sales?
AAS-boek is bijna break-even, en supplementenboek nog lang niet. :)
 
Mooi stuk
 
Dit is een beetje laat. Maar Galen, wat voor boek zou je voor aanraden voor een beginner in fysiologie?

Heb nu "Hole's Essentials of Human Anatomy and Physiology" gedownload. Ben benieuwd of ik erdoorheen zal komen :).
 
Laatst bewerkt:
Dit is een beetje laat. Maar Galen, wat voor boek zou je voor aanraden voor een beginner in fysiologie?

Heb nu "Hole's Essentials of Human Anatomy and Physiology" gedownload. Ben benieuwd of ik erdoorheen zal komen :).
Ook al eens aan een sportfysiologieboek gedacht? Ik heb een lijstje met boekentips op m'n website: [Link niet meer beschikbaar]

En anders misschien 'medische fysiologie' uitgegeven door Bohn Stafleu.
 
Back
Naar boven