MuscleMeat

Carrotpower!!! (Road to 85kg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Probeer eerst om samen met een vriend(en) gezellig wat te kletsen met de meisjes als je maar meedoet met het gesprek, of een gesprekje aanvullen of je vriend corrigeren of aanvullen of je eigen ervaring enz
Maakt niet uit waar..beste is waar niemand weg kan lopen bijvoorbeeld in de klas.
Maar wel goed luisteren wat er gezegt wordt en serieus geinteresserd zijn in de ander zijn ervaring of mening

Maak hier een gewoonte van om dat elke dag te doen, dan wordt het vertrouwd en automatisch en krijg je dr lol in.

Koop het boek: bol.com | Het artikel is niet meer leverbaar
Bedankt voor je reactie Bosco:)

Het is bij mij meer de eerste stap dat niet zo goed lukt. Ik toon zeker interesse, maar ik kom niet verder dan koetjes en kalfjes. Als ik dronken ben ga ik beastmode maar ik wil het juist niet dronken doen.

Zeg maar meer de feeling van : ik ben bang om afgewezen te worden, ze is te highclass voor mij, ze is niet geïnteresseerd in mij.

Ik moet gwn gaan en niet janken als ik wordt afgewezen enz. Anders leer ik het nooit.
 
Inderdaad hou de eer aan jezelf
Oprecht interesse tonen in de ander is de key ..en medeleven tonen
Als die ander je afwijst dan wil je daar ook geen relatie mee simpel..het moet van 2 kanten komen toch

Dat boek is echt een eye opener..kost je n paar tientjes maar is echt heel waardevol

Een testje: begroet de kassiere in de supermarkt met haar voornaam elke keer en klets gewoon een eind weg
Zij kan niet weglopen van haar plaats haha
Op die manier kun je een beetje "vriendschap" op bouwen door gewoon aardig te zijn

you can do it!!
 
Balen van dat resultaat man, niet opgeven.
 
Inderdaad hou de eer aan jezelf
Oprecht interesse tonen in de ander is de key ..en medeleven tonen
Als die ander je afwijst dan wil je daar ook geen relatie mee simpel..het moet van 2 kanten komen toch
Beste advies dat je maar kunt krijgen :)
Mijn opa zei altijd ook: "geen hand vol, maar een land vol" cheesy as fuck maar wist mij altijd op te beuren
 
Beste advies dat je maar kunt krijgen :)
Mijn opa zei altijd ook: "geen hand vol, maar een land vol" cheesy as fuck maar wist mij altijd op te beuren
Sorry ik snap je opa niet ???
Voor de rest akkoord met uitspraak hierboven, alleen niet even simpel in de praktijk altijd dat loslaten ;)
 
Inderdaad hou de eer aan jezelf
Oprecht interesse tonen in de ander is de key ..en medeleven tonen
Als die ander je afwijst dan wil je daar ook geen relatie mee simpel..het moet van 2 kanten komen toch

Dat boek is echt een eye opener..kost je n paar tientjes maar is echt heel waardevol

Een testje: begroet de kassiere in de supermarkt met haar voornaam elke keer en klets gewoon een eind weg
Zij kan niet weglopen van haar plaats haha
Op die manier kun je een beetje "vriendschap" op bouwen door gewoon aardig te zijn

you can do it!!
Goede tips hier!:exactly:
 
Een relatie opbouwen is een tijdsinvestering.....altijd..... en begint met kleine stapjes :)
 
Sorry ik snap je opa niet ???
Voor de rest akkoord met uitspraak hierboven, alleen niet even simpel in de praktijk altijd dat loslaten ;)
Hij bedoelde ermee dat als het met de ene niet lukt, er nog genoeg andere leuke vrouwen zijn. Oftewel, zit er niet over in en weer snel verder met je leven.
En nee, inderdaad is de praktijk wel lastiger en pijnlijker, maar dat is weer een volgende stap om te leren :)
 
Hij bedoelde ermee dat als het met de ene niet lukt, er nog genoeg andere leuke vrouwen zijn. Oftewel, zit er niet over in en weer snel verder met je leven.
En nee, inderdaad is de praktijk wel lastiger en pijnlijker, maar dat is weer een volgende stap om te leren :)
Check
 
Inderdaad hou de eer aan jezelf
Oprecht interesse tonen in de ander is de key ..en medeleven tonen
Als die ander je afwijst dan wil je daar ook geen relatie mee simpel..het moet van 2 kanten komen toch

Dat boek is echt een eye opener..kost je n paar tientjes maar is echt heel waardevol

Een testje: begroet de kassiere in de supermarkt met haar voornaam elke keer en klets gewoon een eind weg
Zij kan niet weglopen van haar plaats haha
Op die manier kun je een beetje "vriendschap" op bouwen door gewoon aardig te zijn

you can do it!!
Bedankt Bosco, je helpt me echt hier enorm mee :). Ik kijk of dat boek in de bieb is, anders bestel ik hem :).

Balen van dat resultaat man, niet opgeven.
Thanks man, komt goed :).

Beste advies dat je maar kunt krijgen :)
Mijn opa zei altijd ook: "geen hand vol, maar een land vol" cheesy as fuck maar wist mij altijd op te beuren
Opa's are best :).

IN voor meer sickening relatieadvies!! :D
Was je out dan?
Anders welkom voor sickening relatieadvies. Gonna get all kindz of relatiegainz. All kindz.
 
Training :

Squat 90kg 3x5 : week niet gegaan door examens en dagen gehad dat ik maar 1500kcal at. Dus ja...

Deadlift 100kg 1x5

Overhead Press 35kg 5x5

Nog wat hamstring, quad curls.

Vanaf nu ga ik gewoon weer verhogen met 2,5kg en 5x5 op dat gewicht halen. Niet meer opeens 10kg omhoog gaan en dan 20kg minder en 10 reps. Dus back to the basics.

Nog een vraagje over voeding :

Hoe kan 200g macaroni zoveel calorieën bevatten? Ik eet zo een bord macaroni op, terwijl ik echt de grootste moeite heb om bijvoorbeeld een pizza of andere junk van 900kcal op te eten.
 
Hoe kan 200g macaroni zoveel calorieën bevatten? Ik eet zo een bord macaroni op, terwijl ik echt de grootste moeite heb om bijvoorbeeld een pizza of andere junk van 900kcal op te eten.

Je weegt het wel ongekookt toch?
 
Bedankt Bosco, je helpt me echt hier enorm mee :). Ik kijk of dat boek in de bieb is, anders bestel ik hem :).

Graag gedaan
Dat wordt de beste en leukste investering in jezelf
Het is ook een praktijkboek maar dat had je wel door...er gaat veeel veranderen in je leven...srs!!

* Elke verandering is niet altijd een verbetering.....maar elke verbetering is ..altijd...een verandering!! :)
 
Je weegt het wel ongekookt toch?
Jep, daarom heb ik een weegschaal gekocht :).

Graag gedaan
Dat wordt de beste en leukste investering in jezelf
Het is ook een praktijkboek maar dat had je wel door...er gaat veeel veranderen in je leven...srs!!

* Elke verandering is niet altijd een verbetering.....maar elke verbetering is ..altijd...een verandering!! :)
Dat zijn diepe woorden zeg wow :o
Heb jij filosofie ofzo gestudeerd :D
 
Goeie boeken van Dale Carnegie toch? :D
 
Training :

Squat 90kg 3x5 : week niet gegaan door examens en dagen gehad dat ik maar 1500kcal at. Dus ja...

Deadlift 100kg 1x5

Overhead Press 35kg 5x5

Nog wat hamstring, quad curls.

Vanaf nu ga ik gewoon weer verhogen met 2,5kg en 5x5 op dat gewicht halen. Niet meer opeens 10kg omhoog gaan en dan 20kg minder en 10 reps. Dus back to the basics.

Nog een vraagje over voeding :

Hoe kan 200g macaroni zoveel calorieën bevatten? Ik eet zo een bord macaroni op, terwijl ik echt de grootste moeite heb om bijvoorbeeld een pizza of andere junk van 900kcal op te eten.
De vetten in een pizza maken het wat verzadigender zou ik denken, ik heb dat overigens met alles wat ik eet, ik zit pas vol als ik eten opboer :o
 
De vetten in een pizza maken het wat verzadigender zou ik denken, ik heb dat overigens met alles wat ik eet, ik zit pas vol als ik eten opboer :o

Makes two of us :D


Macaroni vult niet omdat het weinig vezels bevat en het van zichzelf inderdaad geen vetten bevat :)
 
Back
Naar boven