MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

eigenlijk al info over wanneer er worldwide delivery komt? dan weet ik hoeveel ik moet inslaan als ik morgen bestel :roflol:
 
eigenlijk al info over wanneer er worldwide delivery komt? dan weet ik hoeveel ik moet inslaan als ik morgen bestel :roflol:

dat duurt nog even ;) we hebben wat andere prioriteiten momenteel waar eerst aan gewerkt wordt.
 
dat duurt nog even ;) we hebben wat andere prioriteiten momenteel waar eerst aan gewerkt wordt.

dat gaat kgs bestellen naar nl adres en op laten sturen naar malta worden dan :roflol:
 
enig idee wanneer de whey perfection - cookies & cream weer te koop is? :D
 
876341 :D

Rene please alles unflavored dubbel laten checken ik kan niets terugsturen namelijk <3
 
enig idee wanneer de perfect whey - cookies & cream weer te koop is? :D

Dat is onbekend helaas, het aroma wat we gebruiken is niet voorradig en een andere merk aroma geeft een afwijkende smaak.

876341 :D

Rene please alles unflavored dubbel laten checken ik kan niets terugsturen namelijk <3

ik zag het voorbij komen, moet goed komen :) , thx!
 
Deze week van maandag 22 mei t/m vrijdag 26 mei - 10% korting op ons gehele assortiment!

Het is bijna zomer! De laatste kans om in shape te komen. De tijd dringt dus pak je korting en knallen!

Kortingscode: SUMMERPROOF


18558590_10155265796272789_7591212324121651260_o.png
 
Damn, heb ik net gisteren een bestelling geplaatst.:(
 
Das balen, ik heb zaterdag een bestelling geplaatst.
 
Ik heb 2 uur geleden een bestelling geplaatst:cool:
 
Uiteraard;)

....scheelde toch weer een tientje
 
Deze week van maandag 22 mei t/m vrijdag 26 mei - 10% korting op ons gehele assortiment!

Het is bijna zomer! De laatste kans om in shape te komen. De tijd dringt dus pak je korting en knallen!

Kortingscode: SUMMERPROOF


3e808c88a6b5baeb9cc5e788923b0ab1.png

lol, ik had hier een mail over gehad, dan dit topic gelezen, daarna besteld en vergeten de code te gebruiken. ben een idioot.
:roflol:

zijn er toevallig plannen om liver & organ van de 5% nutrition line aan te kopen? jullie hebben een aantal producten van rich piana maar liver & organ zou zalig zijn, en stukken goedkoper dan het te moeten kopen uit andere landen :D
 
lol, ik had hier een mail over gehad, dan dit topic gelezen, daarna besteld en vergeten de code te gebruiken. ben een idioot.
:roflol:

zijn er toevallig plannen om liver & organ van de 5% nutrition line aan te kopen? jullie hebben een aantal producten van rich piana maar liver & organ zou zalig zijn, en stukken goedkoper dan het te moeten kopen uit andere landen :D

mail even naar info@xxlnutrition.nl dan zorgen voor een oplossing ;)... die hebben we van de site gehaald vanwege de VWA mag niet meer verkocht worden helaas.
 
Back
Naar boven