AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Had zeker pindakaas op haar buik gesmeerd voor de extra vetverbranding

Hoezo is dat dom? Galen heeft een heel artikel over lokaal vetverbranden met pindakaas. Dit wordt vaak verder ingewikkeld met vershoudfolie, om het op zijn plaats te houden. *edit en plakken aan kleren tegen te gaan

Lokaal vetverbranden met pindakaas - PeterBond.nl

OO KAK ja dat is waar ook. Nee die pindakaas was afwezig. Ik neem aan dat crunchy pindakaas meer geschikt is dan. De volgende keer als ik haar zie, ga ik die gouden tip meegeven :D
 
OO KAK ja dat is waar ook. Nee die pindakaas was afwezig. Ik neem aan dat crunchy pindakaas meer geschikt is dan. De volgende keer als ik haar zie, ga ik die gouden tip meegeven :D
GA VOOR GOUD
hqdefault.jpg
 
Weekje geleden liep ik kleedkamer binnen, stond een kerel in zijn blote rustig zijn tanden te poetsen voor de spiegel ??????. Inbefore wanneer je geen badkamer hebt thuis :eek:.
 
Weekje geleden liep ik kleedkamer binnen, stond een kerel in zijn blote rustig zijn tanden te poetsen voor de spiegel ??????. Inbefore wanneer je geen badkamer hebt thuis :eek:.
Ik heb van horen zeggen dat sommige zwervers bij goedkope sportscholen een abonnement nemen, zodat ze iedere dag kunnen douchen voor weinig.
 
Ik heb van horen zeggen dat sommige zwervers bij goedkope sportscholen een abonnement nemen, zodat ze iedere dag kunnen douchen voor weinig.
:eek::eek::D. Horen zeggen toen je onder de brug sliep? :D
Haha ok douchen mag je zoveel als je wil, maar effe je komen scheren en je tanden poetsen gaat er toch wel beetje over ;)
 
:eek::eek::D. Horen zeggen toen je onder de brug sliep? :D
Haha ok douchen mag je zoveel als je wil, maar effe je komen scheren en je tanden poetsen gaat er toch wel beetje over ;)
Heb 't weleens gedaan toen ik direct door moest naar de ortho.
 
:eek::eek::D. Horen zeggen toen je onder de brug sliep? :D
Haha ok douchen mag je zoveel als je wil, maar effe je komen scheren en je tanden poetsen gaat er toch wel beetje over ;)
Steun stichting Peter. Koop mijn boek.

Verstuurd vanonder een brug.
 
In mijn vorige sportschool kwam elke morgen, een oudere meneer, lekker een saunatje pakken en douchen. Sporten deed ie niet aan :)
 
In mijn vorige sportschool kwam elke morgen, een oudere meneer, lekker een saunatje pakken en douchen. Sporten deed ie niet aan :)
Het ergste is nog dat op mijn werk ook jongeren zijn die dat doen.
 
Ik heb van horen zeggen dat sommige zwervers bij goedkope sportscholen een abonnement nemen, zodat ze iedere dag kunnen douchen voor weinig.
Waar kopen ze dan crystal meth van?
 
Boys die een halve liter monster zero drinken voor hun training omdat ze denken dat dat is wat word bedoeld met "Monster Pre work out" :roflol::roflol::roflol:
 
bij ons traint iemand die met 20 kilo extra pullups gaat doen. alleen doet hij geen pullups.. hij is zo lang dat hij de bar kan pakken en dan springt hij en trekt zich een heel klein stukje op.
 
als iemand naar mijn aardappel kijkt terwijl ik bankdruk.
 
Kan het beter voor dan tijdens training drinken.
Ik heb gelukkig nog nooit zoiets gezien terwijl ik toch jaren in de basic fit heb gesport. Wel mensen die cola drinken ofzo maar verder geen blikken energy ofzo
 
Back
Naar boven