AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

als het niet lukt in het kickboxen waarom niet proberen met mma he :D
 
Tim Hague, ex-ufc zit aan de rand van de dood na buchtgevecht...
 
Benieuwd of glory in september ook gewoon doorgaat.



Verhoeven vecht in december tegen Ben Saddik om wereldtitel | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Screenshot_20170707-085257.png
 
Vannacht Overeem - Werdum.

Vond Overeem tijdens de weging er matig uit zien, wel een redelijk gewicht. Lijkt wel of hij erg opkijkt tegen Wedrum, vroeger tegen bijv. crocop keek hij veel zelfverzekerder en was hij mentaal duidelijk in het voordeel tijdens een staredown. Voor wat mijn gelul waard is, ik hoop een mooie slimme partij van 'm. Fans geniet er nog even van een van zijn laatste partijen denk ik gezien Reems leeftijd. wekker is gezet.
 
Zou echt jammer zijn als hij stopt, maarja hij kan ook niet oneindig door gaan:), morgen iig mooi heel het ufc event kijken:)
 
Overeem zag er juist prima uit met de weging. En het was erg close maar Overeem is nog lang niet van plan te stoppen.
 
Wat denken jullie? Zaterdag jones vs cormier, ik heb er zin in, hoop op winst van jones!
 
Cormier.
Vanwege het feit dat Jones zijn laatste optreden tegen OSP verre van goed was. En Cormier momenteel loeisterk is.
Onder normale omstandigheden zou ik Jones gezegd hebben.
 
Daar waar de nepmatch van Conor en Mayweather alle aandacht krijgt staat er vandaag een échte supermatch op het programma, Jones vs Cormier die eigenlijk deze aandacht zou verdienen. Jones, de Usain Bolt van het mma, de beste vechter ooit tegen rivaal Cormier en ook een van de sterkste vechters ooit.

Ik hoop DC wil Jones gewoon eens zien verliezen maar zie het niet gebeuren. Merk ook wel wat ontzag van DC voor Jones, wat niet gek is op zich. Hopelijk vecht hij slim en kan hij op puntjes gaan winnen door wat takedowns. Maar Jones is gewoon niet te stoppen denk ik, goede of slechte dag.
 
Jones eenvoudig de controle.
 
Damn, wat een KO! Jones is back! Ben benieuwd of hij wel ooit verslagen wordt, wat een vechter! Heb er gewoon kippenvel van.
 
Denk niet dat Jones ooit in deze divisie verslagen wordt. Wat een verschil in lengte, het was eigenlijk ook vrij kansloos voor Cormier. Zelfs in HW zal Jones topfavoriet zijn tegen iedereen maar worden de kansen op een keer een nederlaag wel een stukje groter. Waarom wel een superfight tegen Lesnar en niet tegen Cain, de echte fans zouden dat graag zien.

Ik dacht dat het vrouwen mma er op vooruit is gegaan laaste jaren, maar die tegenstander van Cyborg bewijst weer dat het niveau nog flink omhoog moet daar.
 
Back
Naar boven