AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 105a106kg 30%

    47.jpg
     
    2,5 jaar a 3 jaar .. vetpercentage kan iemand het schatten =)

    IMG_20170516_214720.jpg
     
    Lekker weer!
    Ietsje droger.
    Nu 4 weken cruise en dan 4 weken bulk en 4 weken cut. daarna vakantie :D

    Zonder pomp uiteraard

    20170527_164549.jpg


    20170527_165911.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Dutchbodybuilding meets emporium

    Wengstertje
    Ahh shit. Ik dacht je al te herkennen Wengstertje 2x gezien, 1x bij de toiletten liep ik er net heen en stond je buiten te wachten. Helaas dacht ik ook 12x bob k en Jwdoetookmee te zien dus heb maar niemand aangesproken. Als je al ver bent lijkt iedereen op de gene die je "zoekt".

    Je staat er overigens altijd lekker droog bij en bent flink gegroeid man. Heb je met loudness Maassilo volgens mij ook al een x gespot en toen was je nog skinny haha
     
    Ahh shit. Ik dacht je al te herkennen Wengstertje 2x gezien, 1x bij de toiletten liep ik er net heen en stond je buiten te wachten. Helaas dacht ik ook 12x bob k en Jwdoetookmee te zien dus heb maar niemand aangesproken. Als je al ver bent lijkt iedereen op de gene die je "zoekt".

    Je staat er overigens altijd lekker droog bij en bent flink gegroeid man. Heb je met loudness Maassilo volgens mij ook al een x gespot en toen was je nog skinny haha

    Ik denk ook altijd mensen te herkennen, sta je een half uur tegen ze aan te lullen blijkt het een onbekend persoon te zijn ahaha
     
    Ik denk ook altijd mensen te herkennen, sta je een half uur tegen ze aan te lullen blijkt het een onbekend persoon te zijn ahaha
    Hahaha, achja als je maar een gezellig praatje hebt gehad toch?
    Het is bij Hardbass zo erg geweest dat ik 3x naar toilet ging en een gozer tegen kwam blijkbaar. De laatste keer na lang oogcontact en bedenkelijk kijken spraken we elkaar aan; waar ken ik jou nou van? Nee we komen niet uit dezelfde buurt enzo.. "ja man ik weet het al, het zal wel zijn omdat ik je al 3x tegen kom onderweg hierheen" :clap:
     
    Beetje aan het bulken. Geen filter (wel de foto iets verkleind). Baardgains ook.


    20pya7t.png
     
    Back
    Naar boven