MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

nou geen idee of het daardoor komt hoor, heb ook wel veel gefietst en gelopen, heb dat wel vaker op me benen dat ze langs elkaar schuren met warm weer, op die plek alleen nog nooit gehad dus ik dacht misschien dat het ermee in verband ligt. gaat na paar dagen vast wel over.

Zal wel zadel schuring zijn dan joh...Hoop t voor je in ieder geval.
 
nou geen idee of het daardoor komt hoor, heb ook wel veel gefietst en gelopen, heb dat wel vaker op me benen dat ze langs elkaar schuren met warm weer, op die plek alleen nog nooit gehad dus ik dacht misschien dat het ermee in verband ligt. gaat na paar dagen vast wel over.
Zo'n herkenbaar nadeel van dikke poten he
 
Ik heb eigenlijk geen ervaring met SARM's. En ben me nu nog maar goed en wel beginnen inlezen hierover. Ik blast en cruise met het oog op wedstrijden. En blijf zo tussen de 8 en 12% door lean te gainen.
Mijn volgende blast ging ik normaal terug tren doen. Maar ik ben geen fan van het gevoel van telkens buiten adem te zijn. Ik denk zo om eens bold te proberen. Maar ik lees nu veel over positieve effecten van cardarine.
Ik wil naast mijn massa ook graag terug betere fysiek zoals vroeger. En deze ook wat houden. Ipv deze telkens te moeten opbouwen. Kan ik in mijn kuur zo cardarine + ostarine of lgd toevoegen?
 
Ik heb eigenlijk geen ervaring met SARM's. En ben me nu nog maar goed en wel beginnen inlezen hierover. Ik blast en cruise met het oog op wedstrijden. En blijf zo tussen de 8 en 12% door lean te gainen.
Mijn volgende blast ging ik normaal terug tren doen. Maar ik ben geen fan van het gevoel van telkens buiten adem te zijn. Ik denk zo om eens bold te proberen. Maar ik lees nu veel over positieve effecten van cardarine.
Ik wil naast mijn massa ook graag terug betere fysiek zoals vroeger. En deze ook wat houden. Ipv deze telkens te moeten opbouwen. Kan ik in mijn kuur zo cardarine + ostarine of lgd toevoegen?