MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

nou geen idee of het daardoor komt hoor, heb ook wel veel gefietst en gelopen, heb dat wel vaker op me benen dat ze langs elkaar schuren met warm weer, op die plek alleen nog nooit gehad dus ik dacht misschien dat het ermee in verband ligt. gaat na paar dagen vast wel over.

Zal wel zadel schuring zijn dan joh...Hoop t voor je in ieder geval.
 
nou geen idee of het daardoor komt hoor, heb ook wel veel gefietst en gelopen, heb dat wel vaker op me benen dat ze langs elkaar schuren met warm weer, op die plek alleen nog nooit gehad dus ik dacht misschien dat het ermee in verband ligt. gaat na paar dagen vast wel over.
Zo'n herkenbaar nadeel van dikke poten he
 
Ik heb eigenlijk geen ervaring met SARM's. En ben me nu nog maar goed en wel beginnen inlezen hierover. Ik blast en cruise met het oog op wedstrijden. En blijf zo tussen de 8 en 12% door lean te gainen.
Mijn volgende blast ging ik normaal terug tren doen. Maar ik ben geen fan van het gevoel van telkens buiten adem te zijn. Ik denk zo om eens bold te proberen. Maar ik lees nu veel over positieve effecten van cardarine.
Ik wil naast mijn massa ook graag terug betere fysiek zoals vroeger. En deze ook wat houden. Ipv deze telkens te moeten opbouwen. Kan ik in mijn kuur zo cardarine + ostarine of lgd toevoegen?
 
Ik heb eigenlijk geen ervaring met SARM's. En ben me nu nog maar goed en wel beginnen inlezen hierover. Ik blast en cruise met het oog op wedstrijden. En blijf zo tussen de 8 en 12% door lean te gainen.
Mijn volgende blast ging ik normaal terug tren doen. Maar ik ben geen fan van het gevoel van telkens buiten adem te zijn. Ik denk zo om eens bold te proberen. Maar ik lees nu veel over positieve effecten van cardarine.
Ik wil naast mijn massa ook graag terug betere fysiek zoals vroeger. En deze ook wat houden. Ipv deze telkens te moeten opbouwen. Kan ik in mijn kuur zo cardarine + ostarine of lgd toevoegen?

Zou dan kiezen voor 20mg lgd. Zet nog iets massa aan. Ostarine houdt spiermassa meer in stand
 
cardarine zou toch ook goed zijn voor je cholesterol?
 
heb dat idd ook ooit gelezen, nooit een direct onderzoek. zelfde voor nolva
ik zie het her en der voorbij komen.. leek me anders wel wat voor bij me blast aangezien tren me hele cholesterol verneukt (en de oxy ook)
 
Zou dan kiezen voor 20mg lgd. Zet nog iets massa aan. Ostarine houdt spiermassa meer in stand
Ik las dat deze veel in combinatie wordt gebruikt. Ik zou dit naast test en primo laten meelopen.
 
is het nog nuttig om zoiets als dit naast de normale na kuur te nemen?

Tribulus Pro

nu lekker in de aanbieding
 
is het nog nuttig om zoiets als dit naast de normale na kuur te nemen?

Tribulus Pro

nu lekker in de aanbieding

Ik heb begrepen dat Tribulus niets voor je test level en dus onderdrukking doet...Dus als dat je reden is om te nemen, lijkt het me zinloos.
 
Ik heb begrepen dat Tribulus niets voor je test level en dus onderdrukking doet...Dus als dat je reden is om te nemen, lijkt het me zinloos.


ah oke, maar een andere testbooster zou een goede bijdrage kunnen leveren dus?

gebruik eigenlijk altijd wel ZMA voor het slapen merk daar wel verschil van, zeker als ik het een keer niet neem ben ik de dag erna minder fit
 
Tribulus is geen testbooster. Van wat ik heb gelezen is de testbooster van XXL wel goed. Maar die is momenteel uitverkocht. Wat bedoelde je overigens met 'normale kuur'? Want dit topic gaat over SARMs, dus daar zou een eenvoudige testbooster genoeg moeten zijn, afhankelijk van welke SARM en welke hoeveelheid je neemt. Als je op een andere kuur doelt, heb ik geen flauw idee...
 
Tribulus is geen testbooster. Van wat ik heb gelezen is de testbooster van XXL wel goed. Maar die is momenteel uitverkocht. Wat bedoelde je overigens met 'normale kuur'? Want dit topic gaat over SARMs, dus daar zou een eenvoudige testbooster genoeg moeten zijn, afhankelijk van welke SARM en welke hoeveelheid je neemt. Als je op een andere kuur doelt, heb ik geen flauw idee...

oh ik bedoelde bij de na-kuur, dit is mijn eerste kuur vandaar dat ik graag nog wat duidelijk wil. ik doe 8 weken 10mg lgd zit nu in mijn 2e week. na deze 8 weken is mij 2 weken nolvadex aangeraden, ik vroeg me af of bij die 2 weken een extra testbooster daarbij nog handig/nuttig was.
 
oh ik bedoelde bij de na-kuur, dit is mijn eerste kuur vandaar dat ik graag nog wat duidelijk wil. ik doe 8 weken 10mg lgd zit nu in mijn 2e week. na deze 8 weken is mij 2 weken nolvadex aangeraden, ik vroeg me af of bij die 2 weken een extra testbooster daarbij nog handig/nuttig was.

Ohh oke. Ik zou na die LGD kuur helemaal geen Nolvadex doen. Heb je al last van onderdrukking? Testbooster zou met 8 weken genoeg moeten zijn.

Merk je er al iets van?
 
Ohh oke. Ik zou na die LGD kuur helemaal geen Nolvadex doen. Heb je al last van onderdrukking? Testbooster zou met 8 weken genoeg moeten zijn.

Merk je er al iets van?

ik merkte in het begin bij dag 1-3 ongeveer dat ik makkelijk met 6 uur slaap als een raket uit bed kwam, vanaf daar werd dat iets minder maar nog wel beter als voor de lgd kuur,qua massa merk ik het zeker wel en kracht begint ook op te bouwen. zou ik 8 weken aanhouden of kan bijvoorbeeld 10 weken ook? en kan ik bij bijvoorbeeld de 5-6e week ook Cardarine toevoegen om nog wat in vetpercentage te dalen? Over die toevoeging van Cardarine lees en hoor ik steeds verschillende dingen dus ik weet niet wat slim is. Toevoegen bij deze kuur rond week 5 of na mijn lgd kuur 4 weken wachten en dan starten met een Kuur voor de cut? ik zit momenteel rond de 10% en hoef niet veel lager als 7-8%
 
ik zit momenteel rond de 10% en hoef niet veel lager als 7-8%

Ik praat niet meer met jou! :D

Ik rond de 24% :o

J/k...

Cardarine toevoegen schijnt je zeker te kunnen helpen bij het verlagen van je vet%. Wanneer je toe moet voegen? Geen idee, sorry...
 
Back
Naar boven