Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou ben je wel te hard voor jezelf Marv. Prima massa en goede fysiek. Zo, genoeg veren gestoken weer. Terug naar bitching mode :D

Huh? Wat?...
::D thanks denk..

Ja eens met de bitching mode, want het is natuurlijk wel vrijdag!!!:p, of geldt dat niet in een contestlog???
:roflol:

Extra groeihormoon afgifte?
HGH?
Oh ja, het is weer vrijdag. Marvin, jij bent sowieso niet natty :trollface:
DBB..het forum waar mod's relletjes starten..
Go go..go!!
Alles onder 1 gram test is sowieso natty.
Precies..
Clen en synthol is inderdaad niet meer natty te noemen. Op messenger wist hij me te vertellen dat hij tren en test heeft klaar liggen maar bang is voor de spuit.
:roflol::roflol:
 
Clen en synthol is inderdaad niet meer natty te noemen. Op messenger wist hij me te vertellen dat hij tren en test heeft klaar liggen maar bang is voor de spuit.

Zoiets heb ik ook meegekregen. Tijd om deze log te verplaatsen! :sorry:
 
Jorn Trommelen heeft hier onderzoek naar gedaan.

Pre-Sleep Protein Ingestion to Improve the Skeletal Muscle Adaptive Response to Exercise Training

9. Conclusions
Muscle protein synthesis rates are particularly low during sleep, even when 20 g protein is ingested immediately after exercise performed in the evening. Protein ingested immediately prior to sleep is effectively digested and absorbed, thereby increasing amino acid availability during overnight sleep. Greater amino acid availability during sleep stimulates muscle protein synthesis rates and improves whole-body protein net balance during overnight recovery. At least 40 g of dietary protein should be ingested prior to sleep to elicit a robust stimulation of muscle protein synthesis rates throughout the night. Resistance-type exercise performed during the day augments the overnight muscle protein synthetic response to pre-sleep protein ingestion and allows more of the protein-derived amino acids to be used as precursors for de novo muscle protein synthesis. When applied during prolonged resistance-type exercise, pre-sleep protein supplementation can be used effectively to further increase gains in muscle mass and strength.
Proteïn timing maakt niet uit :s:s Gwn die 1.8g per kg rammen en spuituh
 
Clen en synthol is inderdaad niet meer natty te noemen. Op messenger wist hij me te vertellen dat hij tren en test heeft klaar liggen maar bang is voor de spuit.

Vials kun je ook gewoon leegdrinken hoor :)
 
Als je aan de AAS zit kun je vreten wat je wilt.... :trollface:

Tren is idd heel vergevensgezind, maar veel andere AAS zijn dat een stuk minder ;)

Low test met high tren en alles komt goed :banana:
 
Oh God...waar gaat dit heen??? :popcorn2:
 
Het gaat slecht met Marvin... van een simpele pre workout afglijden naar clen en nu zelfs die zooi van een tren! Dan zie je toch maar weer dat PWO gateway drugs zijn.:headbang: #HelpMarvinCleanWorden
 
#MakeMarvinNattyAndBigAgain
 
Zoiets heb ik ook meegekregen. Tijd om deze log te verplaatsen! :sorry:
Godver Sanca Saxon don't spread false rumours!

Niets gaat jou te ver hé :eek:
:roflol:
Proteïn timing maakt niet uit :s:s Gwn die 1.8g per kg rammen en spuituh
Vooral dat laatste! Dan hoef je uberhaupt nergens meer op te letten.. #gainenzondertrainen
Vials kun je ook gewoon leegdrinken hoor :)
:roflol: Lekker over de salade..
Aan het overwegen?
Tren is idd heel vergevensgezind, maar veel andere AAS zijn dat een stuk minder ;)

Low test met high tren en alles komt goed :banana:
Haha...zou het?
:roflol:
Oh God...waar gaat dit heen??? :popcorn2:
Goede vraag...tot nu toe matige rel-potentie
Het gaat slecht met Marvin... van een simpele pre workout afglijden naar clen en nu zelfs die zooi van een tren! Dan zie je toch maar weer dat PWO gateway drugs zijn.:headbang: #HelpMarvinCleanWorden
Ik aan de tren..het moet niet gekker worden...
:roflol:
#MakeMarvinNattyAndBigAgain
Ik moet weer shredded worden...bulken kan ik wel:o
 
10691793_773385882723027_875894687_n.jpg?ig_cache_key=ODEyOTkzMDgwNDY2MzEwNDE3.jpg
 
Ik denk dat jij gewoon enkel cycle moet runne als je op vakantie bent, is wel duidelijk dat jij dan meeste true muscle bulk gains maakt. Dus gewoon spuit erin bij volgende vakantie.
 
Back
Naar boven