AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer wordt deze bestelling geleverd? #1800049347 heb nog niets vernomen van enige levering.
EDIT: is zojuist afgeleverd

Zou btw echt chill zijn als jullie hier ietwat sneller zouden kunnen reageren. Neem het niet persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
vorige week in de sale wat nieuwe producten erbij besteld, de bcaa cola smaak is echt top, net of ik een gemolte calippo drink:heart:
 
sinds jullie van de witte emmers pindakaas naar die transparante emmers zijn overgegaan heb ik al 2x me lepel zonder enige kracht per ongeluk door de bodem heen gedrukt. Normaal recycle ik die witte emmers altijd om weer rijst of pasta in te doen maar nu moet ik ze dus weg gooien schiet niet echt op dus.
 
sinds jullie van de witte emmers pindakaas naar die transparante emmers zijn overgegaan heb ik al 2x me lepel zonder enige kracht per ongeluk door de bodem heen gedrukt. Normaal recycle ik die witte emmers altijd om weer rijst of pasta in te doen maar nu moet ik ze dus weg gooien schiet niet echt op dus.

Hi Bricone,
Bedankt om dit door te geven. Ik moet zeggen, dat is de eerste keer dat ik dit hoor.
In principe zou de kwaliteit van de emmers gelijkaardig moeten zijn aan de vorige. Maar ik ga je opmerking doorgeven aan het product team. Zij kunnen dan bekijken of het misschien beter is om de emmers in de toekomst te gaan vervangen.

Met vriendelijke groet,
 
Dubbele Promo online tot 26/4 om middernacht:
- 40% korting op afslankproducten, aminozuren en vitamines met code DVAM40
- 40% korting creatine, pre-workout en koolhydraten met code CCPW40

Profiteer nu van dit top aanbod

250417_40offcarbsNL.jpg

250417_40offpillsNL.jpg
 
Coupon code "CCPW40" is not valid. geeft die aan...
 
Coupon code "CCPW40" is not valid. geeft die aan...

Hi Spitfire01, de codes gelden nooit op producten in de categorie aanbiedingen en bundels. In dit geval zal je een code is not valid bericht zien.
 
Hi Spitfire01, de codes gelden nooit op producten in de categorie aanbiedingen en bundels. In dit geval zal je een code is not valid bericht zien.

zijn er alweer nieuwe kortingscodes voor de whey?
 
Klopt het dat de code KICKSTADN niet werkt?
Hi Jack, de code werkt nog t/m vandaag. Let wel op, de codes zijn wel steeds excl. producten in de categorie 'aanbiedingen' en multipacks vloeibare eiwitten. De voorwaarden van de acties staan steeds vermeld op de banner op de homepage.
 
Hoi,
Misschien ligt het aan mij maar ik snap iets niet.
Op jullie site staat momenteel al ruim een week de whey aan (zogezegd) 30% korting.
Als ik een zak whey wil bestellen dan kost mij dat €58,49 in plaats van €64,99.
Maar: €64,99 - 30% = € 45,49
Dit scheelt dus € 13,00 !!
Jullie werken ook nog met andere (dagelijkse) kortingen maar op whey kan je dit niet toepassen.
Is het mogelijk om daar wat duidelijkheid rond te geven?
Bedankt.
 
Hoi,
Misschien ligt het aan mij maar ik snap iets niet.
Op jullie site staat momenteel al ruim een week de whey aan (zogezegd) 30% korting.
Als ik een zak whey wil bestellen dan kost mij dat €58,49 in plaats van €64,99.
Maar: €64,99 - 30% = € 45,49
Dit scheelt dus € 13,00 !!
Jullie werken ook nog met andere (dagelijkse) kortingen maar op whey kan je dit niet toepassen.
Is het mogelijk om daar wat duidelijkheid rond te geven?
Bedankt.

Hi,
We hebben inderdaad 2 verschillende soorten aanbiedingen.
De dagelijkse kortingen. Er zijn elke dag, of om de paar dagen, andere aanbiedingen met kortingscodes. (vandaag 20, 30 of 35% korting, afhankelijk van hoeveel je aankoopt met codes vermeld op de homepage.)
Maar het is zo dat de producten die al in aanbieding zijn en bundels, niet inbegrepen zijn in deze dagelijkse kortingen. Op de promotiebanner op de website, en als je die ontvangt, in de promotie-emails vermelden we steeds welke producten uitgesloten zijn voor deze dagelijkse kortingen. De producten in aanbieding, vind je in het menu onder het kopje 'aanbiedingen'.
Betreft de Pure Whey Protein specifiek. Deze staat op dit moment in de rubriek 'aanbiedingen' en er zijn vandaag kortingen tot 30% op dit product. De 500g unflavoured heeft 30% korting (9.99 --> €6.99), de 5kg unflavoured heeft 10% korting (€64.49 --> €58.04).
Ik hoop dat dit het wat duidelijker heeft gemaakt. Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust hier of op help@bulkpowders.nl

Met vriendelijke groet,
 
Hoi,
Misschien ligt het aan mij maar ik snap iets niet.
Op jullie site staat momenteel al ruim een week de whey aan (zogezegd) 30% korting.
Als ik een zak whey wil bestellen dan kost mij dat €58,49 in plaats van €64,99.
Maar: €64,99 - 30% = € 45,49
Dit scheelt dus € 13,00 !!
Jullie werken ook nog met andere (dagelijkse) kortingen maar op whey kan je dit niet toepassen.
Is het mogelijk om daar wat duidelijkheid rond te geven?
Bedankt.
Herinner je, je die post van 3 dagen nog waar iemand op sprong en het persoonlijk ging maken met me, waarna mijn oprechte en eerlijke post verwijderd is?
 
Herinner je, je die post van 3 dagen nog waar iemand op sprong en het persoonlijk ging maken met me, waarna mijn oprechte en eerlijke post verwijderd is?


ja, dat klopt ,die van mij daarna ook :grumble:
 
Hi,
We hebben inderdaad 2 verschillende soorten aanbiedingen.
De dagelijkse kortingen. Er zijn elke dag, of om de paar dagen, andere aanbiedingen met kortingscodes. (vandaag 20, 30 of 35% korting, afhankelijk van hoeveel je aankoopt met codes vermeld op de homepage.)
Maar het is zo dat de producten die al in aanbieding zijn en bundels, niet inbegrepen zijn in deze dagelijkse kortingen. Op de promotiebanner op de website, en als je die ontvangt, in de promotie-emails vermelden we steeds welke producten uitgesloten zijn voor deze dagelijkse kortingen. De producten in aanbieding, vind je in het menu onder het kopje 'aanbiedingen'.
Betreft de Pure Whey Protein specifiek. Deze staat op dit moment in de rubriek 'aanbiedingen' en er zijn vandaag kortingen tot 30% op dit product. De 500g unflavoured heeft 30% korting (9.99 --> €6.99), de 5kg unflavoured heeft 10% korting (€64.49 --> €58.04).
Ik hoop dat dit het wat duidelijker heeft gemaakt. Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust hier of op help@bulkpowders.nl

Met vriendelijke groet,

Dit was me ook al opgevallen, omdat ik altijd jullie whey voor rond de 45-48 euro kocht voor 5kg. Het is gewoon een trucje om de whey niet te goedkoop te maken. Helaas leidt dat er toe dat mensen voor whey naar jullie grootste concurrent gaan...ik in ieder geval wel. Ik bestel al 2 jaar alleen bij bulkpowders de whey, maar heb zojuist voor het eerst 5kg besteld bij een ander. myprotein voor 45 euro...
 
Dit was me ook al opgevallen, omdat ik altijd jullie whey voor rond de 45-48 euro kocht voor 5kg. Het is gewoon een trucje om de whey niet te goedkoop te maken. Helaas leidt dat er toe dat mensen voor whey naar jullie grootste concurrent gaan...ik in ieder geval wel. Ik bestel al 2 jaar alleen bij bulkpowders de whey, maar heb zojuist voor het eerst 5kg besteld bij een ander. myprotein voor 45 euro...
idem en daar ga ik blijven totdat ik daar streken opmerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven